czwartek, 18 kwietnia 2019

Biały Jeleń Dermo-Natura intensywne odżywienie maska 50ml



Witajcie w ten piękny słoneczny czwartek!  Dzisiaj mam zamiar cieszyć się wolnym dniem od pracy bo wczoraj myślałam, że już tam wykituję :P Niestety jutro czeka mnie prawdopodobnie to samo.  Jak tam wasze maseczkowanie twarzy? Pamiętacie o tym zabiegu? Ja oczywiście preferuję maski w płachcie bo te do spłukiwania troszkę mnie drażnią aczkolwiek maski na noc także wchodzą w grę tym bardziej, gdy okazuję się iż świetnie działają. 
Tak o to poznałam maskę do twarzy marki Biały Jeleń, która tak nawiasem mówiąc bardzo rzadko u mnie bywa, a teraz widzę, że to wielki błąd. 



Biały Jeleń Dermo-Natura intensywne odżywienie  znajduję się w szklanym słoiczku, który uprzednio włożony jest do kartonowego opakowania niestety nie mam zdjęcia musiałam się od razu go pozbyć :P Jeśli chodzi o szatę graficzną zdecydowanie przeważa tutaj delikatna biel, która kojarzy mi się z łagodnością i naturalnością.  W opakowaniu mieści 50 ml maski, którą mamy stosować 2/3 razy w tygodniu w zależności od naszych potrzeb, a więc taki słoiczek na jakiś czas nam wystarczy. Ja maseczkę stosowałam średnio raz w tygodniu ponieważ więcej nie potrzebowałam.  Zapach maseczki jest bardzo delikatny i naturalny nie wyczuwam tutaj żadnych sztuczności i dodatkowych umilaczy zapachowych. 

Konsystencja jest wręcz, że obłędna ponieważ jest bardzo treściwa, a dodatkowo delikatna niczym puch i gdy maskę nakładamy na skórę wchłania się w nią delikatnie i zostawia delikatny film niczym plasterek ochronny na buzię. Kolejnym plusem jest fakt iż maska pomimo tego iż jest biała nie zostawia nam na buzi białej powłoki, a więc nie straszymy wszystkich wokół dodatkowo się nie lepi pod palcami i nie odbija na pościeli, a więc nic dodać nic ująć, a jak chodzi o jej zmycie to rano wystarczy buzie przetrzeć tonikiem i jest po sprawie chociaż ja rano buzię myję pianka :)



Teraz przejdźmy do działania bo w sumie przy całej tej otoczce to one jest najważniejsze. Rano po przebudzeniu buzia wygląda jak nowa. To, że jest wypoczęta po całej nocy to jedno ale przede wszystkim wygląda zdrowo i olśniewająco.  Koloryt cery jest przepięknie wyrównany, a cała buzia jedwabiście gładka i miękka jak pupcia niemowlęcia.  Zdecydowanie możemy zapomnieć o suchej cerze bo jest ona dogłębnie nawilżona, a nie tylko na zewnątrz zresztą producent sam maskę rekomenduję cerą wrażliwym i atopowym, a więc to nawilżanie i łagodzenie musi być bardzo dobre i widoczne oprócz tego skóra jest mocno zregenerowana i odżywiona, a jeśli chodzi o działanie wspomagające walkę z czasem myślę, że dzięki odpowiedniemu nawilżeniu cery to zadania jest dużo łatwiejsze, a skóra zdecydowanie pozostaje jędrna. 

Maskę bez dwóch zdań wam polecam. 


22 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki z białego jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też - najbardziej lubię nazwę. Chyba dla nazwy kiedyś kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostanę raczej przy sprawdzonych kosmetykach do twarzy, zwłaszcza ze moja skóra jest bardzo wrażliwa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczkę sobie chyba dzisiaj zafunduję. Tylko muszę pomyśleć, którą wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałabym się, że w działaniu wypadnie tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały Jeleń mogę polecić w 100%. Jest delikatny, jedwabisty i co najważniejsze - "nie pachnie". Po użyciu nie czuję, że "mam coś na sobie", jak niejednokrotnie po innych kosmetykach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tej maski. Inne kosmetyki z białego jelenia sprawdziły się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, ale maski nie miałam. Po Twojej recenzji chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Biały Jeleń progukuje i maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również żyłam w błędnym jak się okazuje przekonaniu, że biały jeleń to tylko mydła...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o proszę, widzę że marka sie rozwija;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam pojęcia że Biły jeleń ma tez inne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelakie maski także post trafiony w dziesiątkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Białego Jelenia od dawna żywię pewien sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam nic z tej marki, fajnie że ten krem dobrze działa

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś kupowałam mydełka z tef firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biały Jeleń ponoć ogólnie ma świetne kosmetyki, nie wiem czemu nigdy nic nie testowałąm. Zachęciłaś mnie do poprawy ! :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biały jeleń to rewelacyjna firma, bardzo ją lubimy

    OdpowiedzUsuń
  19. Bialy Jelen wczesniej kojarzyl sie tylko z mydlami i plynami do rak - a teraz marka bardzo sie rozwinela i co chwile zaskakuje czyms nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biały Jeleń kojarzy mi się głównie z mydłem, a tu prosze - jakie miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.