piątek, 16 listopada 2018

Moda damska luvyle, gdzie robić zakupy w najbliższym czasie??

Dzień dobry moi mili wczoraj był post kosmetyczny, a dzisiaj będzie on nie co inny ponieważ okres jesienny jak i zimowy to czas na cieple buty jak i ubrania, a że święta, andrzejki i sylwester tuż, tuż trzeba się jakoś zaprezentować....dodatkowo nasza piękna złota jesień idzie w zapomnienie dlatego trzeba pamiętać o ciepłym odzieniu, a większą chrapką jest to, że za kilka dni ma się pojawić BLACK FRIDAY dlatego warto już teraz rozejrzeć się za ubraniami, butami i dodatkami, które nas interesują by w ten dzień zaszaleć z zakupami albo już teraz śmiało możecie zajrzeć do internetowego sklepu luvyle, gdzie przyjemne ceny znajdziecie o każdym czasie.





Jesień to czas, w którym na okrągło potrafię nosić sukienki ponieważ pięknie podkreślają figurę jak i potrafią ukryć mankamenty dlatego kobiety lekko puszyste nie muszą się bać sukienek, a powinny je śmiało nosić!  Cieszy mnie to niezmiernie iż w pracy, gdzie musimy chodzić cały czas na czarno i spodnie jak i koszulka był tam chlebem powszednim to, gdy ja się zatrudniłam nauczyłam dziewczyny nosić sexy bodycon dresses bo nic bardziej w pracy nie doda pewności siebie jak mała czarna :) 



Czarnych sukienek, tunik, czy też swetrów jest na tyle duży wybór, że nie są one tylko zamkniętym kręgiem, które mogą ujrzeć światło dzienne na jakiejś imprezie, czy spotkaniu towarzyskim w domu, czy też z znajomymi.  Mała czarna daję nam kobietom wiele możliwości, o których często zapominamy, a jej uniwersalność daję nam poczucie bezpieczeństwa i brak gaf.




Oczywiście mając już odpowiednią sukienkę, czy też kreację nie można zapomnieć o odpowiednich women shoes on sale, a te potrafią być dopasowane do naszej torebki, płaszcza lub całkowicie różnić się od podstawowego planu ubioru bo mogą być z tak zwanej innej beczki :D 




Na pewno nie można zapomnieć o tym aby buty był przede wszystkim wygodne, a jak wiemy nie zawsze cudowna szpilka taka jest przez co wtedy nadchodzi moment, w którym zastanawiamy się, czy bierzemy pod uwagę wygląd, czy komfort noszenia, a jak wiemy różnie z tym u nas bywa. 




31 komentarzy:

  1. Wolę kupować ubrania stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię sklepy internetowe z ubraniami i dodatkami - zawsze można znaleźć coś ciekawego!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zakupy online ;) Buciki jak i czarna sukienka piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buciki na ostatniej fotce to śliczności, tylko obawiam się, że bym w nich daleko nie zaszła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pierwsza sukienka jest super oraz czarna tunika, ja nie noszę raczej mini

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś nie kręci zbliżający się Black Friday ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania oraz buty wole kupować jednak stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej wolę iść do sklepu po ubrania i buty. Ja muszę dotknąć przymierzyć itd. Niestety kupiłam kiedyś kilka rzeczy przez internet i musiałam odsyłać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Często kupuję przez internet, więc zerknę do tych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie sobie obiecałam, ze w najbliższym czasie nie robię już żadnych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w tym roku to ewentualnie mogę sobie jakieś spodnie kupić
    a tak to koniec z zakupami

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza bardzo ładna, choć ja nadal wolę kupować ubrania stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Internetowo kupuje jedynie książki.nie mam odwagi niczego więcej.Zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo ciuszków kupuję w sklepach internetowych, lubię taką formę zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza sukienka jest rewelacyjna, najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super ubrania :) ja jednak stawiam na minimalizm i na chwilę obecną poluję jedynie na jeansy z Levisa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest ciekawa, taka dla odważnych kobiet

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubrania jednak kupuję stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupuję w sklepach internetowych też, i czasami nietrafiam,
    ale lubię takie zakupy :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja częsciej kupuje stacjonarnie bo wole wczęsniej przymierzyć niż później tracić czas na odsyłanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem absolutnie oczarowana tą pierwsza sukienką - jest boska zarówno pod względem kolorystycznym, jak i fasonem. A sklep kojarzę. mają naprawdę ciekawy asortyment i można wybrać sobie nie jedną rzecz. Miłego wieczorku kochana Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty to raczej nie mój styl, ale te sukienki! Cudo po prostu :) Nie kojarzę tego sklepu, więc zaraz sobie wejdę i zobaczę co tam mają fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wolę kupować stacjonarnie, ale zakupy przez internet to ogromna oszczędność czasu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła, ale przynajmniej my mamy co robić i co czytać ;) . Prawda jest taka, że w zasadzie mam sporo informacji i wiem, gdzie dostanę odzież damską na poziomie, ale zawsze warto wiedzę aktualizować. Twoje wskazówki mi się przydadzą. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja najczęściej robię zakupy w sklepach internetowych i również sama całkiem sporo paczek wysyłam. Dlatego jak tylko przeczytałam na stronie https://www.sendit.pl/blog/same-day-delivery-usluga-oferowana-przez-sendit-pl-ktora-moze-zrewolucjonizowac-e-commerce to jestem przekonana, że usługa szybkiej dostawy tego samego dnia jest czymś świetnym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.