środa, 28 listopada 2018

MEEt BLOGGERS spotkanie blogerek w Rybniku-relacja

Dobry wieczór rybeczki! Chciałam was poinformować iż w ubiegłą sobotę tj. 24.11.2018 miałam przyjemność uczestniczyć w MEET BLOGGERS zorganizowanym przez Aleksandrę, która po raz kolejny zaprosiła mnie do swego grona i miałam możliwość uczestniczenia w świetnej zapoznawczej zabawie  jak i babskim ploteczkom w "Karczmie Kassandra" w Rybniku :) 


Za nim jednak pokrótce opowiem wam o naszych ploteczkach jak i zabawach myślę, że trzeba przedstawić uczestników spotkania: Aleksandra,  Renata, Alicja, Aneczka, Anna, Gabrysia, Agnieszka, Edyta, Kinga,  KasiaPaulina, Beata, oraz Ja:) Każdą z dziewczyn poznace bliżej klikając w Jej imię.          



Spotkanie zaczęłyśmy od zamówienia jedzenia jak i picia po czym przeszliśmy do ciasteczek z wróżbą, które przygotowała sama Ola, a więc mogliśmy się spodziewać prześmiesznych wróżb jak i dobrych ciasteczek, a więc spokojna głowa zatrute jak i zakalce to nie były!  Po krótkich ploteczkach przy piciu i jedzeniu przyszedł czas na pierwszą prezentację marki Mia Calnea, gdzie przesympatyczna Pani utwierdziła nas w przekonaniu, że Polskie oznacza dobry produkt i tarka do stóp może być naturalna u świetne jakości.



Kolejną prezentację przeprowadziła Gabrysia, która wprowadziła nas w tajniki kosmetyków skóry, a więc dlaczego i jak powstają przebarwienia i co robić aby je niwelować, a kosmetyki acidboost świetnie się do tego nadają. 


Spotkałyśmy się o 13, a pożegnałyśmy o o 18, a więc naprawdę przez ten czas ani trochę się nie nudziłyśmy! Oczywiście nie zabrakło nam słodkich upominków ale o nich to innym razem....






32 komentarze:

  1. Super sprawa :) zazdroszczę poznania tylu fajnych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, uśmiechnięte babeczki :) Znam tu kilka właśnie ze spotkań :) Super spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Też chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od spotkania w Rybniku ja zdążyłam jedynie nabawić się jeszcze większego kataru - jak Ty dałaś radę już napisać całą relację? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie spotkania. Sympatyczne i motywujące. Świetnie jest spotkać ludzi z podobną pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W dobrym towarzystwie takie spotkania sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawdziwe spotkanie na szczycie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wam zazdroszczę takiego spotkania, super! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkania zawsze cieszą :) Pięknie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę :)) świetne spotkanie i kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super spotkanie. To bardzo miłe, że się spotykacie, poznajcie bliżej i wzbogacacie razem swoją wiedzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne spotkanie. Warto organizować takie spotkania.....jak widać. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, marzę żeby byc kiedyś na takim spotkaniu i poznać kilka innych blogerek 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie było się znów spotkać :) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super takie spotkanie, zazdroszczę. Ja nie mieszkam w PL więc ciężko o takie spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Spor wynieśc mozna z takiego spotkania choc dobór miejsca troszkę mnie zaskoczyła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o spotkania bloggerskie, to żałuję,że na wielu nie mogłam być, ale ciągle coś wyskakiwało i o.. Jednak na tych co byłam, były super i z pewnościa chciałabym uczetsniczyć w kolejnych. Z takich spotkań można wynieść naprawdę sporo i poznać wiele fajnych ludzi. Buziaki kochana! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna impreza!! Milo, że się spotkałyście.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie kameralne spotkania blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdrosze <3 sama bym chciala sie znalezc na takim spotkaniu <3

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie spotkania :) Można poznać wiele świetnych osób - a przy okazji też nowinki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super, zazdroszczę takiego spotkania! Sama nigdy nie byłam, ale za to z ogromną chęcią bym się wybrała gdyby coś takiego było organizowane w mojej okolicy :) Miłego dnia kochana!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie wydarzenia to super sprawa! Nigdy nie miałam okazji brać udziału w Meet Bloggers, ale naoglądałam się tyle postów i filmików, że innej opcji nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak świetnie. Uwielbiam takie spotkania, chociaz do tej pory byłam na jednym. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję pojawić się również na innych spotkaniach blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki spotkania dają mnóstwo energii i motywacyjnego kopa do działania

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że byłam na tym spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.