środa, 21 listopada 2018

3Step Lifting Mask Missha


W zeszły weekend miałam przyjemność być w Zakopanym aczkolwiek na udanym weekendzie nie zapomniałam o pielęgnacji twarzy zatem w wolny poranek zaaplikowałam sobie maseczkę do twarzy, która składała się z 3 kroków, a te były naprawdę proste i bezproblemowe.

Zresztą jak widzicie na powyższym zdjęciu samo prostokątne opakowanie jest podzielone na 3 części, a więc osoba, która bierze się za wykonanie maseczki żadnego problemu z nią nie będzie miała :) 

Opakowanie maski proste, przejrzyste i czytelne każdy laik zorientuje się jak ten mini domowy zabieg działa.



Maseczka 3Step Lifting Mask marki Missha polecana jest jako maseczka ujędrniająca skórę w trzech krokach, która ma nam zapewnić doskonałe i szybkie działanie, które jest widoczne od pierwszej aplikacji. Jak wiemy nasza skóra z wiekiem traci na swej elastyczności, a więc warto zadbać o to już teraz, a nie gdy będzie delikatnie za późno.....

Pierwszym etapem maseczki jest nałożenie na skórę esencji odżywczej, która jest przezroczystego koloru delikatnie lepka, ale doskonale wchłania się w skórę, gdy ją paluszkami wklepujemy.

Następnym krokiem jest maseczka bawełniana, którą nikomu nie trzeba przedstawiać, a możemy być pewni, że także posiada w sobie składniki aktywne jak i pozwala na swobodne i głębsze wniknięcie substancji wspomagających, które znajdowały się w esencji.

Ostatnim, czyli trzecim krokiem jest nałożenie kremu na buzię, który ma utrzymać efekt gładkiej i jędrnej skóry po całym zabiegu.



Jeżeli chodzi o działanie to z pewnością możemy spodziewać się widocznego gołym okiem odżywienia skóry jej wygładzenia, nawilżenia jak i delikatną poprawę w konsystencji skóry, a więc i jędrności. Maseczkę możecie zakupić w internetowym sklepie skingarden, a więc jeśli marzy wam się błyskawicznie jędrna skóra jak i zestaw kosmetyczny, który zapewni wam całą nieskazitelną pielęgnację w zestawie bez zbędnego szukania odpowiedniego kremu pod jak i doskonałej esencji pod maskę warto się na trio skusić.


Zresztą jak wiecie idzie czarny piątek, a więc warto się skusić na promocję, które będą nie tylko w świecie internetowym szalały ale i stacjonarnym np w SEPHORA 


27 komentarzy:

  1. Należe raczej do minimalistek jeżeli chodzi o dbanie o urodę, ale wieczór "SPA" to czasami miła odskocznia :) Taka maseczka dobra na babski wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maseczki, jeśli wpadnie mi w oko na jakiejś stronie pewnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mam kilka rzeczy upatrzonych w Sephorze na czarny piatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tego jeszcze nie znam, musze sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak słyszałam same pozytywy o nim dokładnie trzeba czekać na czarny piątek :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maseczki. Tej jeszcze nie testowałam. Musze się rozejrzeć za nią w Sephorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystam z internetowych zniżek - maseczkę zapisuję na wishlistę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka polecajka akurat dla mnie, bo jestem niedopieszczona pod względem urodowym. Zwłaszcza, że wiek zobowiązuje do zadbania o jędrność skóry ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki uwielbiam więc warto skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham testować nowe maseczki, więc 3Step Lifting Mask marki Missha wylądowała na mojej zakupowej liście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maseczki które działają kompleksowo :)
    Z chęcią przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam często maseczek i lubię testować nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lal, to dla mnie nowosc. Do tej pory uzywalam maseczek w kremie lub plachcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio korzystam coraz częściej z maseczek, ale preferuje te na płachcie typu panda

    OdpowiedzUsuń
  15. Missha jest świetna! Uwielbiam kosmetyki tej marki - i zawsze się cieszę na kolejne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj zaszalałabym ale niestety muszę poczekać na przypływ gotówki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od pewnego czasu stałam się wielką fanką jakichkolwiek masek. Najbardziej lubię te w płachcie, bo są proste w użytkowaniu :D Tej nie miałam okazji testowac, ale chętnie bym wypróbowała, zobaczyła jak się u mnie sprawdzi :) Buziole kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne to trio i jakie praktyczne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę nie w temacie, ale za często powtarzasz "a więc" przy pisaniu :) Nawyki ciężko zmienić, ale lepiej się będzie czytało jak unikniesz takiej powtarzalności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Maseczek używam rzadko bo strasznie nie lubię zmywania

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię maseczki i chętnie bym ją poznała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super zestawik! Z jednym produktem można sobie zrobić takie mini spa :) Ostatnio zaczęłam częściej używać maseczek, więc zakupowa lista powiększyła się także o tą!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie stosowałam nigdy podobnego produktu. Fajny zabieg:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesli efekty sa widoczne to super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wszelkie maseczki, ale tej niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.