wtorek, 27 lutego 2018

Lakiery hybrydowe Mylaq



Odkąd nastała era lakierów hybrydowych co rusz na runku pojawia się nowa marka z lakierami hybrydowymi jak i wszelakimi topami i basami do nich, które mają sprawić iż nasze dłonie będą się ślicznie prezentować nie tylko przez długi dzień ale i przez kilka dobrych tygodni nawet w strasznych warunkach domowych przy myciu garów, sprzątaniu, pastowaniu itd. 





Manicure hybrydowy to pewność długotrwałego manicure bez odprysków nawet do 4 tygodni aczkolwiek zauważyłam, że przy jasnych kolorach nie widać odrostów ale i szybciej paznokieć się brudzi, czy też matowi dlatego warto np po półtora tygodnia, czy dwóch zetrzeć wierzchnią warstwę bloczkiem i na górę nałożyć po raz kolejny top, który ponownie nabłyszczy paznokcia. 


W ostatnim czasie miałam przyjemność przetestować base, top jak i dwa lakiery hybrydowe marki MylaQ, które okazały się naprawdę przyjemnymi  produktami. 


Basa jest bardzo przyjemna i świetnie nadaje się jako podkład pod hybrydę jest dość gęsta aczkolwiek bardzo łatwo nakłada się ją na paznokcia oraz  można delikatnie nią nadbudować płytkę, a przy okazji ją wzmocnić przez co jest bardziej stabilna i twarda, a co najważniejsze nie zauważyłam aby się rozlewała w lampie. 

Top kolejne bardzo fajnie nabłyszcza płytkę aczkolwiek pozostawia warstwę depresyjną, a więc trzeba ją przemyć, a ja ostatnio wolę topy, które nie trzeba przemywać:P 


Jeśli chodzi o same lakiery hybrydowe mylaq  jedynie do czego mogłabym się przyczepić to do pędzelków, które minimalnie mogły być cieńsze :)  Konsystencję mają gęstą, a przy prawidłowej aplikacji nie powinny zalewać naszych skórek. 

Osobiście miałam przyjemność sprawdzić dwa kolory i jak z pierwszego tj. koralowego, czy łososiowego jestem bardzo zadowolona bo pokrywał płytkę paznokciową dwoma cienkimi warstwami pozostawiając intensywny kolor tak już lakier w kolorze jasnego nude różu przy dwóch warstwach, gdzie nie gdzie lubił prześwitywać. 



 Ogółem rzecz biorąc jestem z lakierów zadowolona bo za niską cenę tj 19,99 zł  mamy dość fajne lakiery hybrydowe o pojemności 5 ml aczkolwiek bardzo jasne kolory mogłyby mieć lepszą pigmentację ale nie ma co ukrywać wszystkie marki z takimi lakierami mają swoje cuda i buble:) 

20 komentarzy:

  1. Mam 2 kolory brokatowe, a w zasadzie z shimmerem i jestem nimi zachwycona!! A to jak odmaczają się w acetonie to bajka!!! Swoją drogą też o nich pisałam niedawno na blogu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne kolory ale ten jasny róż i tak bym przygarnęła do mojej gromadki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy. Drugi kolor bardzo mi się podoba, szkoda, że nie ma nieco lepszej pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze lakierów tej firmy. Bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne kolory w wielu firmach niestety nie mają zbyt dobrego krycia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolor lakierów Twoje paznokcie są czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale z chęcią zapoznam się z ich ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena przyjemna, a o samej marce pierwszy raz czytam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory ;) pierwszy raz spotykam się jednak z ta firmą

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolorki ;) uwielbiam czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze ich nie używałam ale mama już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeogromnie spodobała mi się ta marka.
    Po prostu rewelacja!
    Sama mogłabym takie lakiery mieć!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do hybryd jeszcze się przekonuję...niemniej jednak bardzo fajne lakiery!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam firmy, ale kolory cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. To coś dla mnie ^^ ostatnio właśnie skończyłt mi się lakiry i szukam jakiś nowych :P

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory ładne, ale u mnie za długo się nie utrzymują ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.