piątek, 16 lutego 2018

dermo mani, new. odnawiające serum do rąk i paznokci 5w1


Zauważyłam iż w swoich zapasach kosmetycznych mam tyle kremów i serum do dłoni iż nie jedna mała drogeria mogłaby mi tego pozazdrościć :D  Na moje szczęście pracuje z kobietami i zawsze do pracy jakiś krem do dłoni zabieram aby w wolnym czasie nasmarować dłonie i dzięki mnie wiele dziewcząt przejęło ode mnie ten dobry nawyk  w pracy :) 



Dlatego też nie ukrywam ale osobiście nie kupuje żadnych smarowideł do dłoni, czy też rąk ale z przyjemnością dzielę się z innymi :* 


Odnawiające serum do rąk i paznokci 5w1 mieści się w średniej buteleczce o pojemności 75 ml, która posiada pompkę, a więc lepszej aplikacji nie można sobie wymarzyć:* 

Szata graficzna jest prosta i przejrzysta bez żadnych ozdób, czy innych pierdółek aczkolwiek sądzę, że wiecie iż marka tołpa nie gustuje w wyzywających opakowaniach. 


Oczywiście  na około buteleczki można dojrzeć etykiety z informacjami w języku polskim na temat kosmetyku jego działania, składu, użytkowania itp. Butelka jest przezroczysta, a zatem można bez problemu zauważyć z jaką konsystencją mamy do czynienia. 


Krem jest jednocześnie delikatny i treściwy, bardzo dobrze rozprowadza się na dłoniach oraz świetnie wchłania  przez co nie przeszkadza w dalszej pracy, a więc spokojnie po chwili możemy zacząć dłońmi działać ;D

Zapach jest bardzo naturalny owocowy, słodki i jednocześnie delikatnie ziołowy; mnie osobiście się nie podoba ale koleżanka w pracy się nim zachwycała, a więc stwierdziłam, że może sobie cały krem zabrać. 


Działanie serum??

Bardo fajnie nawilża i wygładza dłonie szczególnie, gdy są mocno przesuszone przez sezon grzewczy.  Skóra jest napięta, mocno nawilżona oraz prezentuje się młodziej, a jej koloryt jest jednolity. 

Jak działa na paznokcie?

Nie mam pojęcia ponieważ cały czas mam hybrydy ale na pewno moje suche skórki uznały iż mógł działać nie co lepiej, a zatem nie wiem jak poradzi sobie z mega problematycznymi dłońmi.  :P 

22 komentarze:

  1. Chętnie przetestuje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być w porządku, nie miałam go. W sumie bardziej od produktu zainteresowały mnie Twoje paznokcie - śliczne są! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny to jest ten pazurek z reniferkiem.
    A serum nie znam.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo cenię sobie te markę, super, że polska i super, że dobra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie umiem się dogadać z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tołpa to nie jest coś, co lubię najbardziej...ale fajne opakowanie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tołpa - ponownie widzę na muszce. Paznokcie to masz taaaaakie długie i czerwone! Do samego kremu -dobrze że działa na dłonie a paznokcie i ksórki to inna bajka chyba jest? Bo to inna już jakby "część"? :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne paznokcie! Co do kremu to muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suche skórki przy paznokciach to moja zmora, chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś dla mnie bo moje dłonie są w strasznym stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się być wrecz stworzony dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam duży problem z suchością skóry, więc z chęcią kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam dwa i oba oddałam koleżanką ale z tego co pisało są bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale przy okazji kupię i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie szukam czegoś dobrego to paznokci, ale skoro nie radzi sobie za dobrze ze skórkami to chyba sobie daruję. Ale dobrze wiedzieć, że istnieje taki kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie tym serum do rąk od Tołpy. No chyba pójde i kupie! Tylko kurcze mam 3 inne kremy do rąk... no ale po ostatnim niby serum nie jestem zadowolona. Może to by sprostało moim wymaganiom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.