środa, 1 lutego 2017

CALCIUM GAL Suplement diety



Jakiś czas temu zgłosiłam się do testów CALCIUM GAL chociaż jest polecany osobom starszym i kobietom po menopauzie to stwierdziłam, że wapń i fosfor z pewnością nie mogą mi zaszkodzić, a zatem z czystej ciekawości zgłosiłam się do testu i jak widać udało się ;) 




Jak zapewnia producent naturalnie występujący ekstrakcie ryb fosfor i wapń przyczynia się do prawidłowej budowy kości i zębów:)  Każda mama to wie i zna bo sama swoim pociechą karzę pić dużo mleka, czy podaje do jedzenia z serki aby dziecko dostało jak najwięcej wapnia i witaminy D. Z wiekiem zapominamy o tym, że my także od czasu do czasu potrzebujemy dostać garść owych witamin bo niestety w naszej diecie nie zawsze jest ich tyle ile nam potrzeba w dziennym zapotrzebowaniu. 

W opakowaniu znajdziemy 48 kapsułek, a zatem gdyby brać je 3 raz dziennie po dwie to na długi okres czasu tych tabletek nam nie wystarczy, a  druga sprawa to myślę, że po jednym opakowaniu nie da się zauważyć różnicy w naszym organizmie, prawda? 



Osobiście zażywałam dziennie od dwóch do 4 kapsułek, które są bardzo łatwe w połknięciu. 

Czy coś zauważyłam??

Cóż ciężko mi to stwierdzić bo problemów z kośćmi, czy zębami jeszcze nie mam ale mam nadzieję, że coś jednak te kapsułki poradziły na mój organizm ;P 

Zażywacie podobne suplementy?
Co o nich sadzicie ;D ?? 


12 komentarzy:

  1. z rybami i suplementami to kojarzy mi się jedynie tran :) ja używam suplementów od czasu do czasu jednak brak systematyczności = brak efektów. Obecnie zażywam witaminy na włosy i jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zażywam tylko Magnez z wit.B6 i musze przyznać ,że widzę różnicę.Do wapnia i fosforu jeszcze nie doszłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z GAL tran - bardzo lubiłam ;) Chętnie i po te suple sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biorę kompleks witamin obecnie, więc o poszczególne się nie troszczę, bo mam wszystko w jednym :)
    Pozdrawiam! Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam, ale nie jest to "wow" suplement

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się boje suplementów - próbowałam kilku i miałam problemy, że mój żołądek źle reaguje na wiele substancji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka produktów Gal i miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z gal miałam rybki do paznokci ale średnio się spisały.

    OdpowiedzUsuń
  9. z Gala miałam kilka kosmetyków;)ale suplementów jeszcze nie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam ze nie spotsuje tego :D glownie biore magnez i tran :D Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. staram się nie uzywac suplementów :) z resztą ja młodziutka jestem to jeszcze mi nie potrzebne :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.