wtorek, 26 marca 2013

Kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa

Dzięki uprzejmości https://www.sklep.grotabryza.pl/ miałam możliwość do przetestowania jednego z produktów BingoSPA.

Link do produktu-https://www.sklep.grotabryza.pl/194,kolagenowe-serum-do-mycia-twarzy-bingospa.html

Cena: 9,90 zł






Kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa

Kolagenowe serum BingoSpa do mycia twarzy o kremowej, puszystej konsystencji i subtelnym zapachu, delikatnie myje i pielęgnuje pozostawiając skórę odżywioną, nawilżoną i pachnącą.
Serum Bingo Spa zawiera czysty kolagen i kwas mlekowy. Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem. 
Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Fizjologiczny proces starzenia się skóry polega na postępującym przekształcaniu się kolagenu rozpuszczalnego znajdującego się w młodej tkance, do postaci nierozpuszczalnej, która traci zdolność pobierania wody. Skóra traci wówczas elastyczność, staje się sucha oraz pojawiają się zmarszczki utrzymać skórę twarzy w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy systematycznie dostarczać jej kolagenu np. przez codzienne stosowanie
Kwas mlekowy  poprzez usunięcie zbędnych zrogowaciałych komórek, ułatwia przenikanie kolagenu w głąb skóry.
Sposób użycia: na zwilżonej skórze twarzy (szyi) rozprowadzić serum BingoSpa i myć delikatnie kolistymi ruchami. Po zakończeniu skórę dokładnie spłukać wodą, osuszyć ręcznikiem.

Moja opinia:

Opakowanie: 

Kolagenowe serum do mycia twarzy znajduję się w przezroczystej plastikowej butelce, która posiada białą pompkę oraz zawiera etykietkę na, której są informacje dotyczące używania produktu i znajdują się informację o składzie. 
Całość prezentuję się bardzo ładnie i subtelnie ale kolor niebiesko biały robi ładne wizualne wrażenie.
Butelka jest poręczna, a dozownik idealnie działa, nie ma z nim żadnych problemów.

Konsystencja, zapach,wydajność:

Konsystencja jest delikatna i kremowa, a zapach jest identyczny jak zapach kolagenowego serum do mycia włosów z BingoSPA https://www.sklep.grotabryza.pl/242,kolagenowe-serum-do-mycia-wlosow.html jeśli ktoś go nie miał to napisze tak-zapach ten nie należy do najprzyjemniejszych ale też nie należy do tych złych z pewnością jeśli chodzi o zapach jest tu duża wina kolagenu ;)

Aby umyć umyć twarz kolagenowym serum wystarczy jedno lub dwa naciśnięcia pompki.
Serum po spotkaniu z wodą robi się ultrafioletowe, a widoczne to jest przy świetle-myślę, że to fajny gadżet ponieważ wtedy czuję się jak na dyskotece. 

Produkt ten jest bardzo wydajny ponieważ używam go raz dziennie na noc (zaraz napiszę dlaczego),a w opakowaniu jest go aż 300ml.



Działanie:

Z początku, a dokładnie przez trzy dni używałam ten kosmetyk dwa razy dziennie (rano i wieczorem) niestety nagle po trzech dniach na mojej twarzy można było zauważyć przesuszony naskórek, a więc postanowiłam zmniejszyć ilość razy używania tego produktu.
Zaczęłam myc nim twarz tylko wieczorem ale im tym razem nie było najlepiej i moja cera nie chciała powrócić do stanu pierwotnego, a więc porzuciłam mycie twarzy kolagenowym serum na tydzień. 

Po tygodniu ponowiłam stosowanie tego produktu ale zaczęłam delikatnie tzn, myłam nim twarz tylko wieczorem.
Okazało się to strzałem w dziesiątkę bo moja skóra już ani razu się nie przesuszyła ale ujrzała widocznie plusy działania tego produktu.

Podsumowują:

Jeśli zabieracie się za mycie twarzy tym produktem radze wam aby go używać raz dziennie po to aby uniknąć przesuszenia swojej twarzy.

Plusy działania;

Kolagenowe serum do mycia twarzy  idealnie zmywa resztki pozostałe po makijażu oraz pozbywa się serum,dzięki czemu buzia jest matowa (to działanie jest silne dlatego po stosowaniu 2 razy dziennie skóra się przesusza). 
Po umyciu twarzy serum jest ona bardzo czysta i świeża.
Zauważyłam również, że moja skóra twarzy stałą się bardziej elastyczna. 

Podsumowując:

Nie jest to zły produkt chociaż z początku nie zbyt fajnie mnie przywitał chociaż sądzę, że 10 zł za to serum to nie jest dużo, a naprawdę działa dobrze; oczywiście jeśli będziemy go używać prawidłowo ;)



29 komentarzy:

  1. Ja mam coś podobnego pod prysznic, to jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. po 25 roku, jeszcze dużo czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten produkt, ale faktycznie trochę wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt ;]

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli przesusza, to pewnie absolutnie nie mogłabym stosować przy mojej bardzo suchej skórze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam i nie użyję :D za młoda jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, nie wiedziałam nawet, że takie coś istnieje XD Jak będę starsza to może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie w moijej rodzinie ;)
    u nas nawet babcia wygląda jak moja siostra. Skóra srężysta bez zmarszczek. Takie geny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. takiego kosmetyku jeszcze nie mialam
    i za taka cene mysle ze kupie
    lubie kosmetyki z kolagenem
    dzis u mnie post o rozswietlaczach,zapraszam :))
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdopodobnie wysusza bo ma w skladzie SlS.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo tam silnych detergentów, to mogło być powodem przesuszenia skóry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie ;)

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupię na pewno, bo mam już i tak przesuszoną skórę:/ Może gdyby skład był inny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te serum i czeka na swoja kolej -dobrze, że napisałaś by uważać na początku z używaniem, bo mam suchą skórę i nie chciałabym bym bardziej jej przesuszyć :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat szukałam czegoś z kolagenem. Przemyślę jego zakup :) Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo chcielibyśmy to, tym bardziej, że BingoSpa lubimy;*:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że z jędrnością skóry twarzy nie mam problemów, ale za kilka lat może się to przydać. Dobrze, że o tym napisałaś, przynajmniej wiem, gdzie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy, a szkoda, chciałabym przekonać się jak działają na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chodzi za mną ta firma i chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*