piątek, 21 grudnia 2012

Witam.

Dzień do berek :)
Nie ma Cię pojęcia jak bardzo się cieszę, że mogę się z wami dziś przywitać, a już myślałam, że będę zmuszona przez ten cały nie koniec świata pożegnać się z blogowaniem, a tego bym raczej nie przeżyła.
Związku z czym dzisiaj się witam z wami osobiście.


W tle jest mój pokój, który dzielę z moją małą siostrą co zapewne widać.
Na ścianie jest mój portret hi hi

Jakby kogoś obchodziło co mam na sobie to:
-buty kupiłam w Deichmannie na przecenie ok 50 zł bez groszy :)
-leginsy i tunika, czy sukienka kto jak woli zakupiłam  w zwykłym osiedlowym sklepie
-następnie nałożyłam na siebie bluzę, którą dostałam w ramach współpracy z http://www.loompex.pl/.

Nie lubię być elegancka, a więc ciesze się, że dostałam tą bluzę.
Zresztą w mojej szkole oszczędzają na energii cieplnej, a więc trzeba mieć coś ciepłego na sobie.


Następnie chciałam was zaprosić do sklepu internetowe jakim jest http://www.loompex.pl/ ponieważ można tam dostać ciuszki za niezłą cenę, a aktualnie trwa promocja....


Zapraszam również na Facebooka tego sklepu aby móc być na bieżąco z dostawami i promocjami https://www.facebook.com/pages/loompexpl/107818242648224?ref=ts&fref=ts

Ps. Moi drodzy zapraszam was również na konkurs, który zorganizowałam wraz z merg.pl, gdzie do wygrania jest bon na buty.
Sprawcie sobie mały prezent na święta.
Czas macie do 25.12. do godziny zerowej :)
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy tylko polubić stronę sponsora, a jeśli chcesz dodatkowy los udostępnij tą informację dalej w jakikolwiek sposób.
KONKURS!

Pozdrawiam:*

54 komentarze:

  1. Witaj Kochana, jak pięknie wyglądasz!:)
    Wspaniały portret:) Buziaki dla Ciebie, trzymaj się ciepło w cieplutkiej bluzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój i bardzo fajny pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Hej Magdaleno:) koniec świata - nie koniec świata wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wyglądasz naprawdę super wyglądasz! :)

    Domyślam się, że te księżniczki po prawej należą do Twojej siostry. :) Mam w planach kupić mojej Karolince podobne, bo od jakiegoś czasu "choruje" na disneyowskie księżniczki. :)

    Zaciekawił mnie też obraz wiszący na ścianie. Przedstawia Ciebie? Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie;)

    zapraszam do ,mnie na KONKURS;) jesli masz ochote;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię zobaczyć Magdaleno, ja również ciesze się, że jednak końca świata nie będzie, chociaż parę dni temu miałam jeszcze nieco odmienne zdanie. Strój ciekawy, tak niestety.... u mnie też na ogrzewaniu oszczędzają, zatem wszystkie ciepłe swetry poszły w ruch :) Nawet i dobrze, bo bardzo je lubię, zwłaszcza te cieplutkie, z mięciutkiego materiału. Pozdrawiam w ten piękny dzień!

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny outfit <3
    +wbij do mnie, dostaniesz ciastko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super portret, oj nie wiedziałam ,że moja najlepsza komentatorka to taka dupeczka :D :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj miło cię poznać,a raczej zobaczyć:-)))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo super wyglądasz, bardzo miło Cie zobaczyć:)
    Portret jest uroczy - taki kolorowy:D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Portret jest świetny, sama bym taki chciała :D
    Wiem, co to znaczy jak szkoła oszczędza ana ogrzewaniu :D Bluza to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :))))

    ślicznie wyglądasz a portret jest nieziemsko piękny <3 !

    cudownego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  14. I oby zostało dobrze :)
    Piękny portret :)
    Rzeczywiście widać, że dzielisz pokój z młodszą siostrą :P - te księżniczki na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. co ja tutaj robię jak nie mam fejsa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy teraz o tym końcu świata

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak koniec świata ;/
    świetny post ;)
    zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. pozytywny post :)
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny portrecik, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To twój portret na ścianie?genialny!pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło Cię zobaczyć :) Bardzo podoba mi się Twój portret :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Heh kto by się spodziewał, że jednak końca świata nie bedzie xD Haha ;D
    Fajny ten portret, też chcę taki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  23. A któż takie cudeńko stworzył?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ czekałam na ten Koniec Świata... Takie odliczanie zrobiliśmy na naszym polskim, a tu nic. Lipa... Tacy przygotowani na wybuchy, komety, a tu nic. Hahahh. Wszyscy liczyliśmy, że nie będzie późniejszych lekcji, a tu taka niespodzianka. xDD

    A portrecik rzeczywiście ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze mówiąc mam nadzieję, że nie dożyję kolejnego odliczania do końca świata. A tak poza tym fajny strój, tylko szkoda, że taki ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak fajnie cie zobaczyć :D portret genialny! Przyznaj się, że te księżniczki na ścianie są twoja, a z ta siostrą to tylko taka ściema :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Jako że uwielbiam sztukę - nie mogłabym nie wspomnieć o Twoim portrecie - bardzo mi się podoba, piękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny portret *_* Koniec świata... a tu my dalej żyjemy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny portret : ) Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  30. szkoda, ze tak mało zdjec :( bo fajnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Więcej zdjęc!:)
    Fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kupiłam sobie ostatnio kilka bluz, bo mrozi strasznie. A szkoda bo lubię być elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie:) ale masz świetny portret:)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna jesteś, masz rewelacyjne włoski! :) oczywiście wezmę udział w konkursie. :)

    Z okazji świąt na moim blogu również zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale ładniutki obrazek ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. łał, piękny jest ten Twój portret :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję!
    Wesołych Świąt i Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie kochana się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz Magdalenko :)
    Obraz przecudowny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*