piątek, 4 marca 2016

Moje przesyłki w tym tygodniu....plus mała ciekawostaka, jak odmieniamy perfumy:P??

Cześć. Miałam napisać post' a o Koreańskim kremie BB ale nie mam dzisiaj weny na skrobanie (nie chce mi się) zatem wspomnę  o tym co mi przyniósł w tym tygodniu Pan kurier.

Zacznę od najbardziej pachnącej paczki, czyli o nowych perfumach, które zaskoczyły mnie już na samym początku.
Jak to?




Moje nowe perfumy przyszły zapakowane w małym czarnym kartonie oraz były włożone do nieco większego kartonu aby kurier miał mi je w czym przywieźć, gdy uniosłam górę z kartonu aby wyjąć moje perfumy doznałam miłego szoku! Mój karton już przepięknie pachniał:)
Jeśli mój karton nie psikany tak ładnie pachnie to jak ja będę cudownie pachnieć tymi perfumami?
Na pewno obłędnie tym bardziej, że nuty zapachowe mojej nowej perfumy są takie jak lubię tzn. Typ :  drzewno - orientalny :*

Ja już tym zapachem pachnę teraz zobaczymy jak długo i intensywnie będzie to trwało.
Do mojej dużej perfumy dostałam małą męską próbkę i wiecie co jest najlepsze? Przypomina mi zapach pewnego faceta, który stosuję podobny perfum:) Podoba mi się to hahah 
Hmm może będę miała okazję aby zagadać :P??



Crystal Femme możecie znaleźć w internetowym sklepie http://sklep.carlobossi.com.pl/


A teraz jak odmieniamy słowo PERFUMY, czy w ogóle da się je odmieniać??

Nie będę ukrywać ,że sama miałam z tym malutki problem przez co poszperałam troszkę w Internecie i na pewno nie stosujemy słów:
-perfuma-ta perfuma
- tą perfumą
-ten perfum
- tym perfumem

Podsumowując: żadnych końcówek na a i ą oraz bez słów początkowych takich jak ten i tym .

Prawidłowa odmiana słowa perfumy przez przypadki przedstawia się następująco: 
  • M - te perfumy 
  • D - tych perfum 
  • C - tym perfumom 
  • B - te perfumy 
  • N - tymi perfumami 
  • M - o tych perfumach 
  • W - PERFUMY!

Nie takie trudne jak to się przyswoi prawda?

Ja skorzystałam z wiedzy TUTAJ


Skusiłam się również na pudełko
beglossy ponieważ była oferta promocyjna, a że w marcu lub kwietniu planuję wyprostować włosy keratyną to  zestaw szampon plus odżywka zawierający keratynę, która ma  zagęścić włosy może mi się przydać-taki mały zapasik.

Skusiłam się również na promocję
skin79-sklep.pl ponieważ można było zakupić próbki kremów BB 5 gram w super niższej cenie oraz kupić dwie maseczki w cenie jednej:) Ostatnio na blogach zauważyłam, że wszyscy chwalą pomarańczowy krem BB od skin79 ja go miałam i hmm tak wcale nie chwalę zatem pomyślałam sobie, że wypróbowanie go jeszcze raz dobrze mi zrobi:)




36 komentarzy:

  1. Faktycznie jest to mała zagwostka w języku polskim :) Jednak jak by nie było, zawsze dobrze mieć swoje ulubione flakoniki zapachów. Świetna przesyłka :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, i widzę nawet rzeczy z ukochanego skin79 <3

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej cenie były te produkty ? Chciałabym wiedzieć o tym, żeby zamówić lub nie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omo hmm maseczki skin79 10 zł dwie w cenie jednej kremy BB jakoś 30 zł z groszami pudełko glossy 29 zł, a perfum 99 zł

      Usuń
  4. Nie znam tych kosmetyków :) Rozbudziłaś moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah Ci kurierzy dają szczęścia tyle co św. Mikołaj xD
    Perfumy wydają się mieć bardzo ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę, że ktoś pisze "perfuma", to mi od razu ciśnienie się podnosi. Perfumy są w liczbie mnogiej, to jakby napisać "spodnia", czy "majtka" ;)
    Jestem bardzo ciekawa produktów SKIN79, sama ich nie miałam, ale bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak czytam "ten perfum", to aż mnie skręca:p albo tym perfumem hahaha wypala mi wtedy oczy i mózg :p chociaż kiedy sama miałam z tym problem i mówiłam "ta perfuma" :p na szczęście to było bardzo dawno temu i od wielu lat jestem uświadomiona w poprawnej pisowni/wymowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem robienie błędów w słowie "perfumy" wręcz nie przystoi blogerce kosmetycznej. A niestety takich błędów jest pełno, aż się płakać chce. Dobrze, że o tym piszesz, chociaż mam wrażenie, że niektóry są w tym temacie niereformowalni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowości, zapach mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo wrażliwa na takie błędy językowe, więc jak czytam gdzieś "perfuma" albo "ten perfum" to od razu wychodzę! :D
    Ciekawią mnie te maseczki Skin79 bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma już promocji Skin79? Chętnie bym się skusiła. Ja dostaję cholery jak czytam: ta perfuma czy coś w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż to była chyba promka tylko na weekend, czy coś takiego ;P
      ale maseczki jeszcze można kupić dwie w cenie 1; D

      Usuń
  12. Chyba to nie moje aromaty, wolę słodkie zapachy :) Bardzo faje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości no i świetna ściąga z języka polskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za uświadomienie mnie, że całe życie odmieniałam to błędnie xd Nie moja nuta zapachowa niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten zapach CB i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, zaciekawiły mnie produkty Skin79.

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm perfumy dla mnie idealne w tonacji zapachowej:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam zapachu tego, lecz buteleczka podoba mi się :) Kremy BB chętnie i ja wypróbowałabym, znam jedynie wersję gold :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nowości, ja też zamierzam sobie sprawić Skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. słuchałam tej pioseni B.A.P, ale jakoś do mnie nie przemówiła. Ja lubię słodkie perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainteresowały mnie szczególnie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja widzę na jakimś blogu słowo "perfum" (np bardzo lubię ten perfum), to automatycznie z niego wychodzę. Kiedyś nawet odmówiłam współpracy firmie, która na stronie miała takie byki. Uznałam, ze nie będę promowała firmy, która nie potrafi pisać poprawną polszczyzną :D Niestety, zauważyłam, ze to dość pospolity błąd i często się na niego natykam :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie... perfum nie znam ale pewnie ciekawie pachną. Skokowe zakupy <3 zawsze cieszą; )
    Też mnie dziś kurier odwiedził z nowymi lakierami i co jeden zbity ; ( a taki ładny był ... buuu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Także nalezę do osób, które dość sporo zamawiają rzeczy przez internet gdyż taka forma zakupów jest dla mnie najwygodniejsza. Na ten moment bardzo chwalę sobie śledzenia przesyłki https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek która jest bardzo ważnym elementem przy zakupach online.

    OdpowiedzUsuń
  26. Drzewno orientalne nuty są rzeczywiście wyjątkowo intensywne, a pachnące pudełko z pewnością było miłą niespodzianką :) W sumie to struktura kartonu pewnie sprzyja dłuższemu utrzymywaniu się zapachu, ciekawe czy otrzymując towar na przykład z zza granicy również możemy liczyć na takie zapachowe atrakcje :) Chociaż pewnie skuteczniejszą metodą niż przesiąkanie zapachu przez zamknięty kartonik, byłoby celowe nasączenie wnętrza takiej paczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.