środa, 30 marca 2016

CRYSTAL FEMME,czyli czym kuszę przez cały dzień.


Z pewnością każda z was ma swoje ulubione nuty zapachowe, czy perfumy, które  towarzyszą jej na co dzień. Jak jest ze mną? Nie mam swoich ulubionych perfum ale za to nuty zapachowe i owszem, gdy dane perfumy je w sobie zawierają. Taka jest właśnie CRYSTAL FEMME, która urzekła mnie swym drzewno-orientalnym typem. 



Perfumy znajdziemy w dużym czarnym, eleganckim i szykownym flakoniku, który zawiera w sobie aż 100 ml kuszącego zapachu, który jest zarówno lekko słodki jak i uwodzicielski i stanowczy.
Flakon znajdziemy w czarnym kartonie zatem jak można zauważyć kolorem przewodnim jest czarny co nie z miernie mnie cieszy bo uwielbiam ten kolor, a złote dodatki tylko potęgują luksusowy i elegancki wygląd perfumy.  
Flakon jest z grubego szkła przez co buteleczka nam się nie rozbiję przy pierwszym lepszym mocniejszym zderzeniu z podłożem. 


Jaka jest nasza Crystal Femme? 


Typ :  drzewno - orientalny
Nuta głowy :  mandarynka, czarna porzeczka , brzoskwinia , zielone nuty
Nuta serca :  fiołek, jaśmin , róża
Nuta bazy : pudrowe akordy, białe piżmo, drzewo sandałowe , wanilia 

Trzymając w ręku flakonik perfumy crystal femme i psikając na przegub pierwsze co uderza w nasze nozdrza to drzewo sandałowe, która otula nas niczym lekka i poranna ciepła bryza morska. Następnie zaczynamy czuć delikatny i słodki zapach kuszącej wanilii, która delikatnie wydobywa się przechodząc przez konary drzewa. Nagle zaskakuje nas delikatny powiew świeżego wiatru przynoszący czarną porzeczkę, dzięki, której nie pachniemy tylko drzewem sandałowym i wanilią ale także i leśną porzeczką, przez co  zapach nie jest tylko słodki i zmysłowy ale i rozkosznie przy tym lekki przez co nie jest zarezerwowany tylko na wieczorne wyjścia.  Jeśli chcemy nadać swojej kreacji szyku i godności crystal femme jest idealnym uzupełnieniem naszej wieczornej kreacji ale, gdy mamy również ochotę w ciągu dnia pokusić bardziej eleganckim zapachem to także i te perfumy nadają się do tego idealnie bo nie należą do tych bardzo ciężkich, dzięki swojej lekkiej słodkości.   

Aktualnie stosuje tylko crystal femme bo moim zdaniem nadaje  się na każdą chwilę bo, dzięki niej czujemy się bardziej kobieco i tajemniczo ale zarazem nie sztywno.


Jak jest z wytrzymałością?
Spryskuje się perfumami rano i czuje je na sobie od razu po czym kompletnie nie czuje nic ale wiem, że inni je u mnie czują przez co nie psikam się już potem chyba, że planuje jakieś wieczorne wyjście to wtedy wieczorem poprawiam zapach i psikam się ponownie. Gdy chce kogoś skusić  bardziej swym zapachem to w ciągu dnia zdarzy mi się psiknąć dwa razy dla odświeżenia zapachu. 
Oczywiście nie przesadzam z tym psikaniem bo to, że ja swych perfum na sobie później nie odczuwam nie oznacza, że inni ich nie czują.

Ja jestem niezmiernie zadowolona, że udało mi się przetestować tak wspaniały zapach ponieważ jak dla mnie jest bardzo magiczny i  uwodzicielski, a do tego nie ciężki przez co nie tylko skierowany do pewnej kategorii wiekowej:D 


Zapraszam do zapoznania się z oferta internetowego sklepu  carlobossi bo może Ty i także znajdziesz tam swój kuszący zapach:)? 


23 komentarze:

  1. Jestem jakaś sceptyczna do czarnych flakoników, ale jak sobie przypomnę chociażby o najnowszym zapachu Opium od razu mi sceptyzm przechodzi. Póki co mam idealnie dobrane perfumy dzienne, ale te z pewnością są warte uwagi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam wcześniej tych perfum, ale skoro zapach czuć od Nas cały dzień to z pewnością warto po nie sięgnąć :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli tak długo utrzymują się na ciele , to bardzo chętnie przeszperam asortymen w poszukiwaniu idealnego zapachu dla mnie. Lubie mieć w zapasie jakieś perfumy . Moim zdaniem ich nigdy nie jest za wiele :)

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz ;) chętnie ich poszukam i zobaczę czy i mnie oczarują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych perfum, ale opakowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych perfum :) Jednak ich trwałość mnie zachwyca i warto się z nimi zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście zapach może być kuszący ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, ja niezbyt lubię orientalne zapachy. P.s. bardzo fajną masz szatę graficzną tego posta :D Pierwszy raz taką widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie kusząco! :D

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Buteleczka wygląda fajnie, ale ciekawe czy zapach by mi się spodobał, gdyż co nos to inne gusta:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym zapachu oraz firmie. Ciekawe, chociaż pewnie dla mnie będą za intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakonik bardzo mi się podoba, pięknie wyglądałby na mojej toaletce. Również bardzo ciekawe nuty zapachowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszej chwili mówimy "nie to nie dla nas" ale w sumie może jednak przypadłby nam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zapach skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie wygląda totalnie męsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się nuty zapachowe:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.