czwartek, 31 marca 2016

Wkłady Scent Plus tym razem nie wiem co to za zapach :D


Cześć kochani:)! Jak parę dni temu oszalałam na punkcie truskawkowego wkładu PartyLite tak topiąc ten szaro cudny kolorystycznie wosk doznałam wielkiego zdziwienia i szoku:) 
Dlaczego?
Zaraz się dowiedzcie....



Plusy wkładów PartyLite:
-piękne i intensywne kolory
-długie spalanie
-mocne ale nie duszące zapachy
-kółeczko wosku podzielone na części, które bardzo łatwo się łamie przez co idealnie można dozować odpowiednią ilość wkładu do kominka



Tym razem mój szary wosk po otwarciu odurza nas swym intensywnym i mocnym zapachem, który jak dla mnie jest zbyt męski:)  Za pewne po zapaleniu czuć morską i świeżą bryzę jak w żelu pod prysznic ale uderza nas również fala mięty i jeszcze czegoś to taki dość specyficzny zapach jak w właśnie w męskich żelach pod prysznic.  Tym razem zapach nie podszedł mi do gustu ale mężczyźni tez chyba woski palą co nie:P??


19 komentarzy:

  1. Ja lubię męskie zapachy wosków, więc może by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woski PartyLite są fantastyczne, pięknie pachną, nie kruszą się i można je wielokrotnie topić.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię tego typu zapachy, chyba bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kółeczko podzielone na części świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie przepadam za męskimi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie ciekawią, może wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znamy faceta, który pali woski xD Ale szukaj, szukaj i daj mu w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja męskie zapachy preferuje tylko na innych mężczyznach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz pierwszy chyba widzę wkłady w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam lubię męskie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz nie dla mnie. Mam "fazę" na lekkie, wiosenne wonie, zdecydowanie :) Męskie zapachy można zostawić na kiedy indziej ;) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Męski zapach? Na bank by mi pasował :D

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych wosków też jeszcze nie poznałam :)
    Ale truskawka zachęca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.