wtorek, 15 marca 2016

Skin79 Age Repair Mask Sheet I`m Firming, czyli przeciwzmarszczkowa maska w płacie.



Ostatnio stałam się wielką fanką maseczek do twarzy w płachcie i już nie pamiętam kiedy miałam na twarzy jakąś zwykłą kremową, czy żelową. Dlaczego wolę te w płachcie? Są świetnie nasączone składnikami aktywnymi, a co najważniejsze nie trzeba je zmywać wodą-można je pozostawić do wchłonięcia lub delikatnie przetrzeć skórę twarzy wacikiem nasączonym tonikiem.
Skin79 Age Repair Mask Sheet I`m Firming to maseczka przeciwzmarszczkowa, którą polecam jako zabieg, czy rytuał pielęgnacyjny, który ma za zadanie ochronić nas przed zmarszczkami.


Mając prawie 23 lata na całe szczęście jeszcze żadnych głębokich zmarszczek nie mam nie licząc tych delikatnych wokół wargi i nosa, czyli zmarszczki śmiechu. Jest to zmarszczka mimiczna, którą mam od zawsze i od zawsze mnie wkurza, a że często się śmieję wiem ,że ona tam będzie zawsze, a z rok na rok pewnie i stanie się bardziej głęboka dlatego już teraz pozwalam sobie na maseczki przeciwzmarszczkowe aby zapobiec jej rozwojowi haha jak to zabrzmiało:)!


Co mogę o niej napisać?  To, że maseczka jest w płachcie to już wiecie. A jaki ten płacht? Delikatny ale nie rozrywający się przy lepszej okazji zatem spokojnie maseczkę nałożymy na całą twarz. Cieszy mnie fakt, że maseczka jest wręcz idealna jeśli chodzi o wielkość do mojej twarzy nie licząc nosa:) Płacht bardzo dobrze się trzyma skóry przez co możemy zarówno rano jak i wieczorem przejść do swych codziennych czynności nie martwiąc się o to, że maseczka, gdzieś nam zleci.

Oczywiście maseczkę zawsze nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawiamy na odpowiednią ilość czasu w tym przypadku od 15 do 20 minut-ja zawsze trzymam się wersji najdłuższej.


Kolor opakowania maseczki przypomina mi serum drożdżowe bo taki sam kolor ma jak nasze opakowanie maseczki. Moją uwagę przykuła chmurka z napisem-jak w mangach, które ostatnio czytuję.

Jak jest z działaniem maski?
No cóż jak powiedziałam zmarszczek nie mam ale na pewno potrafi wypchać te, które już mamy bo np. po tych 20 minutach ja już zauważyłam, że moja zmarszczka śmiechu jest bardziej wygładzona zatem mogę dalej śmiać się do woli:)!  Skóra na pewno staję się bardziej elastyczna, napięta i gładka. Z pewnością taka maseczka to idealny dodatek do naszej stałej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej jak i tej zapobiegawczej. Co najfajniejsze to to, że za 9,90 zł kupimy dwie takie maski, a więc cena także jest bardzo zachęcająca ponieważ i w sklepach stacjonarnych znajdziemy maski w tej cenie.


Dostępność:
http://www.skin79-sklep.pl/

Miłego dnia:)!


22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się forma :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie zamówić te maseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto kupić.Tania sprawa, a wydaje się być warta zakupu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, a ja ich nigdzie nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie maseczki w takiej cenie to super okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że maska trzyma się na twarzy, bo ja zwykle z tymi maseczkami platowymi mam ten problem ze mi wszystko spada i można z nimi tylko leżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę tę firmę, mają całkiem fajne produkty. Z chęcią bym przytuliła tę maskę. Lubię takie produkty :) PS: Przeuroczo wyglądasz w tej maseczce :D :D Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dwie za dychę to jest dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam różową , świetna była ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochamy te maseczki :) Nie tylko za działanie ale także za niebanalny wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam jej, była bardzo przyjemna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jeszcze nie miałam maseczki w płacie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.