czwartek, 10 marca 2016

Luminous moisturizing Twinkle Make Up BB Cream w kolorze naturalnego beżu z formułą Anti-age. Mój pierwszy krem BB, który matuje cerę:)


Ładnie z dwa miesiące temu zakupiłam Krem BB, który różni się nie co od innych Azjatyckich kremów BB, które miałam
bo pierwsze matuję cerę przez co się ona nie błyszczy, czy świeci  zaraz po kilku godzinach, a dodatkowo krem BB w swoim opakowaniu zawiera rozświetlacz do twarzy, czyli w cenie 30 zł mamy nie tylko krem BB, który zastąpi znakomicie podkład ale i rozświetlacz, który nada cerze łagodnego i zdrowego blasku. Dzisiaj przedstawię wam tylko krem BB ponieważ rozświetlacz chciałbym jeszcze przetestować na innych kremach BB, czy podkładach do twarzy.
 Nazywam rozświetlaczem coś co tak naprawdę nazywa się  perłowy Volumer  ale chyba to nie ma znaczenia :P??


Luminous moisturizing Twinkle Make Up BB Cream  znajdziemy w prostokątnym, kartonowym opakowaniu. którego przód już przedstawia nam rozświetlający krem BB do twarzy. Sprzedający postarał się o to aby z tyłu opakowania została dołączona przyklejona etykietka z informacjami potrzebnymi nam do wiedzy i przeznaczenia kosmetyku. Nie będę ukrywać ale, gdy przeczytałam ostrzeżenie: ''w razie pieczenie i łuszczenia się skóry zaprzestać stosowania kosmetyku", aż się przestraszyłam:) Na calutkie szczęście nic takiego mi się nie wydarzyło.


Sam krem BB mieści się w niebieskoperłowej tubce, która ma srebrną nakrętkę oraz napisy zdobiące tubkę.   Tubka zawiera 40 ml kremu BB, a więc wystarczająca ilość na długi, długi czas.  Przy czym trzeba dodać ,że sam krem BB jest wydajny ponieważ nie trzeba jego wielkich ilości do zakrycia swych niedoskonałości.
Otwór, którym wydobywamy krem BB nie jest za duży ani za mały co ułatwia nam sprawę.


Do czego jest przeznaczony  moinsturaizng Twinkle BB ?
No jak to do czego? Do upiększenia naszej cery:)!

Krem zawiera SPF 33/PA++ troszkę śmieszy mnie ta cyfra 33 ale to nie ma znaczenia. Krem BB ma nawilżać naszą cerę, maskować zmarszczki jak i regulować wydzielanie sebum. Jak się spisał? Wyśmienicie:)


Po pierwsze to krem BB ma naprawdę lekką konsystencję przez co nie zatyka ona naszych porów oraz po nałożeniu kremu na twarz nie mamy maski, czy uczucia ciężkości tak naprawdę zdaję się, że nic na swoje buźce nie mamy.  Jak już wspominałam krem matuję i to naprawdę na długi czas. W pracy jestem 8 godzin dziennie zatem krem z całą pewnością utrzymuję się tyle na mojej skórze oczywiście nie jest tak, że nie świeci się ona i przez 8 godzin ale spokojnie przez większość czasu jest ona matowa. U mnie czoło zazwyczaj bardzo się świeci zatem to one potrafi po 4  czy 5 godzinkach dać o sobie znać aczkolwiek nie na tyle strasznie abym musiała stosować pudry matujące.   Dodatkowo krem wygładza skórę i na pewno w jakiś sposób wspomaga nawilżanie naszej cery oraz dobrą ochronę przed promieniami słonecznymi. 
Jak jest z tymi zmarszczkami? Jakiś specjalnie nie mam ale z związku z tym, że często się uśmiecham to zewnętrzne kąciku oczu lubią się załamywać tworząc przy tym zmarszczki mimiczne.
I wiecie co? Rzadko kiedy coś mi tam się zbiera naprawdę rzadko, a więc mogę śmiać się bez obawy, że zaraz będę miała podkreślone zmarszczki. Zatem myślę, że tu także się sprawdza.


Co mogę od siebie jeszcze dodać? Krem ma naprawdę przyjemny beżowy kolor, który idealnie dopasowuje się do mojej cery. 
Krem ładnie zakrywa moje czerwone plamki i wyrównuje koloryt.  Myślę, że osoby takie jak ja, które męczą się troszkę ze zmianami trądzikowymi i przebarwieniami będą zadowolone.
Niska cena, świetna wydajność ,dobre działanie. Nic tylko kupować:)  Ja zapewne jeszcze kiedyś się skuszę ale jak na razie mam jeszcze pół tubki i zapasy innych kremów BB przez co w najbliższym czasie kupować go nie będę.


A teraz czas na pokaz kremu BB na twarzy:)!


I jak?
Chyba nieźle ;)?

29 komentarzy:

  1. Daje bardzo fajny efekt. Nie słyszałam jeszcze o tej marce :))

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także efekt się podoba. Przydałby się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się efekt na twarzy, ale ja tak właściwie nie mam czego zakrywać, więc dla mnie wystarczające są podkłady mineralne w proszku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Efekt super! Gratulujemy takiego odkrycia bo my też cieszyłyśmy się jak głupie kiedy trafiłyśmy z naszym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt daje, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt super. Ja obecnie szukam czegoś bardziej rozświetlającego, ale wierzę, że w swojej kategorii może być naprawdę dobry. Może jeszcze kiedyś i ja się przekonam do kremów BB ;) Serdeczne pozdrowionka. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt. Jak już zuzyje wszystkie swoje cudne mazidła chyba zdecyduje sie na ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda, ale ja akurat nie korzystam z kremów BB :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post,very interesting!
    Can you please click on the links in my last post,it means a lot to me,thank you if you do that! :*
    New post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na BB, całkiem nieźle kryje :)
    I dobrze, że matuje, bo ja mam Skin 79 Gold i niestety, ale po nim mi się cera strasznie świeci :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie prezentuje się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. krycie jak dla mnie całkiem dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego prawdziwego BB jeszcze nie miałam. Kiedyś się skuszę :) Tylko kiedy? Boję się, że się sparzę jeśli znów zdradzę mój Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie wystarczający efekt :) Tuszuje ale nie tworzy ,,maski" to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładnie kryje :) Dodać kamuflaż i mega efekt. Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. O, naprawdę brzmi nieźle! I cena jest ekstra jak za dwa produkty. Daj znać, co z tym rozświetlaczem! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.