poniedziałek, 21 marca 2016

Forbidden Fruits-jeżynowy buduar tylko w PartyLite.

Jeżynowy buduar to nuty dzikiej jeżyny wzbogacone namiętnym akcentem drewna i piżma, które jakby nie inaczej musiały mi przypaść do gustu?

Dlaczego? Jeżynowy zapach wręcz, że ubóstwiam i zaraz po zapaleniu dużej, pięknie fioletowej świeczki, gdy zaczyna roztapiać się wosk przenoszę się w dziki las, gdzie na każdym małym krzaczku można dojrzeć mieniące się w słońcu, soczyste i wielkie owoce jeżyny, które kuszą swą wonią i pysznym smakiem.    

Gdy do tego dodamy akcent drewna i piżma mamy wyjątkowy i luksusowy zapach, który z miłą chęcią widziałabym w swoich perfumach. 



Świeczki PartyLite  nie tylko przepięknie i intensywnie pachną ale również i pięknie się prezentują przez swoje intensywne kolory świec jak w tym przypadku piękny fiolet plus zasługa ładnego szklanego naczynia, które posiada już dobrze wam znane wzory. Nie można też nie wspomnieć o samym fioletowym kartonie, który również przykuwa swą uwagę kolorem i zdobieniem. 


Jeżynowy buduar pali się przez bardzoo ale to bardzo długi czas przez co spokojnie możemy oddawać leśnym marzeniom kilka nocy pod rząd i cieszyć się niesamowitą intensywnością jeżynowego zapachu, która wcale nie jest dusząca, czy gryząca. Po za tym paląca się świeczka PatyLite przepięknie wygląda ponieważ pod wpływem  ciepła, gdy wosk topnieje świeczka dostaję przepięknego fioletowego-przezroczystszego koloru, który umila nasz widok. 


Od siebie mogę jeszcze tylko dodać, że świeczki PartyLite naprawdę pięknie i długotrwale pachną i po prostu nie ma co je porównywać do sklepowych świeczek ponieważ mogą one się schować za pierwszym lepszym filarem. 


27 komentarzy:

  1. wyobraznia zaczela dzialac i zalecialo mi zapachem swiecy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda- pachną pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą.. Świeczek tej firmy nie można porównać z żadnymi innymi!

    OdpowiedzUsuń
  4. świece PartyLite wyglądają i pachną cudownie, tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jesienią tak poszalałam wśród krzaków jeżyn, że soki i konfitury są do dzisiaj, tylko taka świeca jest mi potrzebna do pełni szczęścia, cudnie wygląda :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. no muszę w końcu zebrać się i wypróbować te świece bo jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zapachy <3

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie zapach by mnie zamordował, ale dla tego wyglądu mogłabym przeżyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym poznać ten zapach na żywo. Ciekawa jestem jakie miałabym pierwsze wrażenie. Jednak wygląd - trzeba przyznać - jest nad wyraz urzekający i pięknie ozdobi toaletkę czy szafkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezeli tak pieknie pachnie to wystarczy tylko poczuc ten zapach i przeniesc sie zmyslami do lasu pelnego jezyn i zapomniec o wszystkim co nas aktualnie otacza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I bet that smells amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla nas, przydałaby się i nam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bosko, chętnie bym ją odpaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ŚWIECE - ta wygląda niezwykle interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świeczki zapachowe, a ta musi obłędnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.