wtorek, 8 marca 2016

Kapsułki z czerwonym olejem palmowym + bio olej tylko i wyłącznie u nomak.pl


Cześć:)! Bardzo przepraszam za takie hmm krótkie wpisy aczkolwiek nie mam na nic czasu:) Brakuje mi dnia i godzin eh chyba będę musiała zacząć planować każdą minutę dnia aby móc zdążyć ze wszystkim.
Na Internecie znajdziecie wiele akcji, gdzie to firmy, nie firmy poszukują różnych grup, czy osób do testowania ja niestety nie mam czasu na to aby serfować po Internecie i szukać takich akcji aczkolwiek pewnego dnia jedna znienacka mi się wyświetliła i pomyślałam, czemu nie-zgłoszę się:D Oczywiście się udało hahah

Co dostałam?



Tak ja w tytule pościaka- Kapsułki z czerwonym olejem palmowym + bio olej 30 ml.
O produkcie:

1. Wysoka zawartość kompletnej witaminy E (tokoferole i tokotrielone)
2. bogactwo naturalnego karotenu (prowitaminy A)
3. olej idealnie nadaje się do smarowania pieczywa oraz smażenia (około 100 stopni C)
4. Regularne przyjmowanie bio czerwonego oleju palmowego:
- chroni i poprawia wzrok
- odżywia mięśnie
- chroni serce oraz układ krwionośny
- odżywia mózg
- pozwala uzyskać zdrową opaleniznę
- zapewnia naszej skórze naturalny filtr UV
- ochrona przed wolnymi rodnikami
- opóźnia procesu starzenia się

Dodatkowymi cechami produktu są:
- aktualnie badania laboratoryjne
- certyfikat rolnictwa ekologicznego
-  certyfikat Fair Trade "Fair for Life", który gwarantuje ochronne ludności pracującej przy uprawach, środowiska oraz zwierząt zapewniając najwyższą jakość produktu

Strona informacyjna o czerwonym oleju palmowym
www.czerwonapalma.pl

Zainteresowani produktami ekologicznymi?
Zajrzyjcie do http://nomak.pl/

16 komentarzy:

  1. Olej palmowy niestety w ogóle mnie nie kręci. Bio oleju jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie zajrzę na ich stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o oleju palmowym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście mam uraz do oleju palmowego ogółem. Po obejrzeniu filmu ,,In your Palm" i przeczytaniu artykułu w Focusie

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego produktu, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. jesli pomogloby mi to w walczeniu z nawracającą łuszczycą to czemu by nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O oleju palmowym słyszałam zawsze same niezbyt pochlebne opinie. Ale czasem dobrze sobie pomóc sprawdzonym suplementem, bo nie zawsze samo zdrowe odżywianie da nam 100% potrzebnych składników. Pozdrowieńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś suplementy omijam, ale może to czas się zainteresować takimi środkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty wydają się być godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe suplementy, o takich nie słyszałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam do czynienia z tym olejem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.