środa, 9 marca 2016

Facial Care Cleansing Oi "imselene"l, czyli oczyszczający olejek do mycia i masażu twarzy z oliwką-dostępny tylko na azjatica


Oczyszczający olejek do demakijażu twarzy zdobył moje serce i uznanie dopiero po jakimś czasie. Z początku nie byłam przekonana do tego, że taki tłusty olejek może kompletnie zmyć mój makijaż oraz resztki kurzu i brudu, które osadziły się na twarzy po całym dniu. Jednakże stosując olejek w dzień w dzień wieczorem ,a czasem i rano zauważyłam ,że nie tylko bardzo dobrze zmywa pozostałości po makijażu ale  również i dba o moją skórę twarzy przez co to olejek ,który z chęcią kupiłabym ponownie, a jak widzę z ceny regularnej 45 zł powstała wielka obniżka i kupimy go już za połowę ceny co myślę, że wychodzi bardzo tanio tym bardziej, że mamy już w sklepach  stacjonarnych dostępne olejki do mycia twarzy, które również są w takich cenach.


Olejek stosuję  bodajże drugi miesiąc, czy nawet i troszkę więcej zatem mam już co do napisania o nim. 

Jeśli chodzi o opakowanie i szatę graficzną to jestem bardzo zadowolona ponieważ jest ona dostosowana do konsystencji olejku jak i jego motywu przewodniego. Mamy olejek z oliwek, a zatem szata graficzna jest w pięknych odcieniach zieleni. Butelka jest lekka i plastikowa zawiera 280 ml olejku do mycia twarzy.
Na etykiecie znajdziemy wiele informacji szkoda tylko, że nie w naszym języku, czy angielskim ale na całe szczęście sprzedający postarał się o naklejkę, w której wszystko nam wyjaśnia, czyli co do czego nam służy. 

Buteleczka również zawiera dozownik ,który na początku jest odpowiednio zabezpieczony przez co w trakcie podróży do nas olejek nigdzie się nie rozleję.  Jestem bardzo rada, że olejek wydobywamy pompką ponieważ bardzo polubiłam tego typu "wyciskacze" kosmetyków.
Spokojnie można dozować odpowiednią ilość kosmetyku na swoją dłoń i nie ma obawy, że coś nam się przeleje i zmarnuję.


Pompeczka działa cały czas bez zarzutów i myślę, że nawet przy końcówce da sobie radę. 
280 ml olejku mam już przez dwa miesiące jak nie więcej i jestem przekonana, że do końca marca jeszcze mi go wystarczy zatem uważam, że wydajność jest bardzo dobra. Jednakże do zmycia makijażu nie stosuję 2 pompek jak radzi sprzedający, a 4 lub 5. Zauważyłam ,że gdy mam mocniejszy makijaż większa ilość olejku lepiej radzi sobie z moimi kremami BB-lepiej je rozpuszcza. Zatem wieczorem na mokre dłonie wyciskam 4 pompki olejku następnie oby dwie dłonie przykładam do siebie delikatnie je ocieram i zaczynam kolistymi ruchami rozprowadzać olejek na twarzy. Nie będę ukrywać ale 5 minut to u mnie nigdy nie trwa ale około minutki owszem. Całkowicie to wystarcza aby pozbyć się resztek z makijażu.  Z oczętami olejek również sobie radzi ale jeśli mamy  zmyć mocniejszy tusz czy eyeliner warto najpierw delikatnie umyć oczy wacikiem, a dopiero  później zastosować olejek.


Nie mam nic do zapachu oliwek aczkolwiek oczyszczający olejek do twarzy dosyć dziwnie  pachnie; jakoś ten oliwkowy zapach mnie nie przekonał. Na całe szczęście zapach wyczuwałam tylko i wyłącznie przez pierwsze tygodnie stosowania olejku aktualnie w ogóle go nie czuję.


A jak nasz olejek oczyszcza skórę twarzy?
Znakomicie! Po umyciu twarzy olejkiem moja skóra była gładka i dogłębnie oczyszczona  ponieważ nie zauważyłam aby pojawiło mi się więcej zaskórników, czy jakieś zatkanie na twarzy. Czasami potrafię zmyć makijaż olejkiem i nic więcej na skórę nie nakładać ponieważ moja buźka w tym momencie jest już gładka i miękka zatem kładę się po prostu spać bez żadnych dodatków. Rano moja skóra jest wypoczęte gładka i miękka i zdrowiej wygląda przez co czasami robię sobie takie dni, że żadnych innych specyfików po oczyszczeniu skóry nie daje. Z początku nie byłam przekonana, że olejek dokładnie oczyszcza skórę twarzy zatem za każdym razem stosowałam i tonik ale na waciku nigdy nic się nie znalazło.


Gdy zauważyłam, że po zastosowaniu olejku moja skóra nie jest ściągnięta ani przesuszona to zaczęłam  stosować olejek również rano aby jeszcze lepiej nawilżyć swoją skórę twarzy.

Podsumowując: Olejek ma same plusy bo oczyszcza, wspomaga nawilżanie i wygładza, a do tego zakupimy go teraz w niskiej cenie. Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to do początkowego zapachu.


Na konsystencję również nie ma co narzekać ponieważ jest oleista ale nie tłusta przez co tłustej i świecącej warstwy na twarzy również nam nie pozostawi, a kolorek jest lekko przezroczysto zielony.

Zachęcam do zakupu olejek znajdziecie w sklepie azjatica i niestety więcej informacji o tym kosmetyku nie znalazłam nie licząc Koreańskiej strony ale niestety nic z niej nie rozumiem hehhe

http://miracos.co.kr/



22 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale zawsze uciekam na kilometr od produktów z napisem "Oil". Mam wrażenie, że dla mojej cery są zbyt, zbyt tłuste. :P Takie moje niesłuszne uprzedzenia.

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt. Jestem ciekawa czy moja cera by go polubiła :) Fajnie, że nie jest tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawa jestem , trochę bym się bała że mi zatka pory, chociaż nie każdym olejkiem tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie jest bardziej dostępny. Lubię olejki, zwłaszcza takie wielofunkcyjne. Sądzę, że by się u mnie sprawdził. Pozdrawiam cieplutko. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, a widzę, że bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy olejek, wydaje mi sie, ze do mojej dziwnej skory twarzy by sie nadal.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak już pozbęde sie żeli i pianek to na pewno wybiorę olejek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że jest słabo dostępny. Na pewno go kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o może być świetny! Chociaż troszkę się boję bo mi mało który kosmetyk odpowiada do mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt :) Nigdy nie miałyśmy nawet podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już patrzę co mają w tym sklepie internetowym:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.