środa, 28 lipca 2021

A-DERMA DERMALIBOUR+ BARRIER Krem izolujący przed czynnikami drażniącymi


 

Witajcie kochani po raz kolejny w tym tygodniu, dzisiaj przychodzę do was z postem na temat doskonałego kremu do twarzy, który stosuje już dobre dwa miesiące na zmianie z innymi kremami i jak dla mnie nie ma nic lepszego. 


Zacznę od tego, że posiadam cerę mieszaną, a kiedyś męczyłam się z trądzikiem i bliznami i gdy już z tego wyszłam naszła era maseczek, która spowodowała, że trądzik powrócił, jak i ślady z nim związane, a prócz tego zmagałam się z podrażnieniami, suchą cerą z czerwonymi plamami, jak i piekącymi miejscami.


Niestety mam taką pracę, że jestem skazana na 12 godzin siedzenia w masce i to kilka razy w tygodniu, a zatem dostałam wszelakich od parzeń na buzi plus  krosty, bąble i człowiekowi odechciewa się żyć tym bardziej, że dwa lata wychodziłam z trądziku....



Buszując w swoich zapasach kosmetycznych natrafiłam właśnie na krem A-DERMA DERMALIBOUR+ BARRIER Krem izolujący przed czynnikami drażniącymi, który uratował moją skórę!


Co prawda całkowicie nie pozbyłam się krostek, czy też bąbli, aczkolwiek są to pojedyncze sztuki, które nasilają się w kobiece dni, a zatem w normie ale co najważniejsze pozbyłam się zaczerwienienia na skórze i od parzeń, które prezentowały się jak skóra niemowlaka po pieluszce.  Koniec z czerwoną cerą, jak burak oraz szczypaniem i dyskomfortem i to już po pierwszej aplikacji można odczuć ulgę na skórze.


Krem używam dwa lub 3 razy w tygodniu w zależności od potrzeby i zawsze nakładam go na noc przez jego treściwą konsystencję i po to by skóra mogła się zregenerować przez całą noc.  Nie zauważyłam, jednak aby krem się rolował, czy pozostawał tłustą powłokę i na rano także się nadaje ale tak się składa, że mam naczynka na policzkach, a więc rano staram się stosować krem na ten problem. 



Kochani, jeśli Twoja cera płaczę, a Ty razem z nią i potrzebujesz ochrony oraz odbudowy naskórka, jak i bariery ochronnej to zdecydowanie polecam Ci, abyś wypróbował ten krem tym bardziej, że nie zapycha, a więc jest bezpieczny dla każdej cery.

 Co najważniejsze produkt jest na tyle bezpieczny, że mogą go używać nawet dzieci oraz osoby z zapaleniem atopowej skóry. 


Zapach kosmetyku jest naturalny, a wręcz, że neutralny, a zatem Panowie także z kremu mogą być zadowoleni.


Opakowanie: prosta, biała tubka z dodatkiem niebieskiego człowieka i warunków atmosferycznych. 

21 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, że jest taki krem. Z tymi maseczkami nasza skóra przeżywa prawdziwy dramat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, że produkt mogą używać dzieci i osoby z atopowym zapaleniem skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłas mnie tym produktem, również mam cerę mieszaną i borykam się z niedoskonałościami

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze tego kremu, dobrze, że może być stosowany też przez dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale brzmi ciekawie na pewno wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczki mocno obniżyły jakość mojej skóry twarzy, dla mnie to przekleństwo, bo potrzeba będzie sporo czasu, aby kondycja skóry wróciła do normy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno znajdzie swoich zwolenników, skoro może być stosowany przez różne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za informacje, przyda mi sie taki krem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi kremik, muszę go polecić koleżance bo szuka czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze,ze znalazlas cos dobrego dla siebie;) tego kremu nie stosowalam,ale jak chwalis to wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A taki krem oś czuję, że bardzo by mi się przydał, moja skóra nie należy niestety do doskonałych i przydaje się jej pomoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że pomógł Ci z problemami. Opis działania brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za recenzję ^^ poszukam i zobaczymy moze polubi się z moją cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję się totalnie kupiona tą recenzją! Jak mówisz, że to Twój najlepszy krem to też muszę spróbować :D

    Zapraszam: mangusie.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Ci kochana. Dzięki Tobie odkryłam ten krem. Muszę przyznać, że masz "rękę" do wyboru super kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego typu krem jest czymś, co potrafi pomagać naszej skórze. Jeśli ktoś potrzebuje, warto go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kosmetyk! idealny dla mojej cery!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.