piątek, 9 lipca 2021

SKIN79 Ogórkowe płatki nawilżająco-kojące na oczy Real Cucumber Eye Pad oraz SKIN79 Cytrynowe płatki rozświetlające na oczy Real Lemon Eye Pad

 

O okolice oczu trzeba dbać, bo skóra w tym miejscu jest dużo cieńsza i bardziej wrażliwa oraz szybciej widać upływający czas, dlatego nie raz kupując maseczki do twarzy zakupuje również te pod oczy, a gdy na skin79 zauważyłam takie śliczne cudeńka w opakowaniu stwierdziłam, że musze je u siebie mieć! 



Płatków pod oczy dawno już nie mam ale pozostaje mi zdjęcie w telefonie, a teraz i na blogu.

Myślę, że nad tą szatą graficzną nie muszę się rozpisywać, bo te cuda mówią same za siebie.

SKIN79 Ogórkowe płatki nawilżająco-kojące na oczy Real Cucumber Eye Pad  znajdują się w zielonym pudełku, a SKIN79 Cytrynowe płatki rozświetlające na oczy Real Lemon Eye Pad  w żółtym. Każde z opakowań jest dobrze zabezpieczone by nasze płatki nie wyschły, a dodatkowo mamy dołączoną plastikową pincetę aby ekstra cienkie plasterki wyciągać z opakowania, jeśli chodzi o mnie to tej pincety nie musiało być, bo szkoda plastiku, a druga sprawa to i tak palcami lepiej mi się wyciągało plasterki ogórka, czy też cytryny.



 Działanie oby dwóch produktów złe nie było ale i bez szału, aczkolwiek przez sam ich wygląd zapewne je jeszcze kupię, a co najważniejsze 20 zł za dużą ilość płatków to grosze, bo same wiecie, że za jedne płatki trzeba liczyć od 3 do 7 zł, a tutaj na promce mamy wiele za nie wiele.  Co najciekawsze płatki możemy stosować nie tylko na oczy ale i na wszelakie miejsca na skórze, które tego potrzebują i tak też robiłam z ogórkiem, bo jak wiemy ma działanie kojące i rozjaśniające. I tutaj stało się coś nie fajnego, bo tak przez 20 minut z płatkami na oczach wypada się nie ruszać, bo wszystko zasłaniają, a jak miałam je na całej twarzy to i owszem skóra była nawilżona i rozjaśniona ale o dziwo następnego dnia dostałam troszkę syfów.  Nie wiem, czy to było spowodowane tymi płatkami, czy na ten stan miało wpływ wiele innych czynników ale bąble były.


 
Natomiast, jeśli chodzi o płatki cytrynowe to nie tylko nawilżają skórę ale i nie co rozjaśniają cenie pod oczami.
Płatki niby są w porządku ale wada jest taka, że w tym całym naszym zabieganym życiu trzeba mieć po prostu na to czas, co jak co ale silikonowe płatki dajemy pod oczy to  i możemy poleżeć, czy też poczytać książkę lub po prostu wrócić do swych zajęć,  a tak przy tych płatkach trzeba się wyłączyć z życia na co najmniej 15 minut. Zawsze można iść na drzemkę ale nie ukrywajmy to nie świat Instagrama, gdzie mamy na to wszystko czas; chyba, że pochodzimy z bogatego domu i możemy tylko leżeć i pachnieć...


Podsumowując: oba opakowania płatków pod oczy są warte wypróbowania i nie omieszkam stwierdzić, że ze względu na ich cudny widok, jednak w sierpniu wybieram się na urlop i tak mnie kusi zakupić płatki po czym włożyć do lodówki i po pełnym słońca dniu ukoić cerę, a przy okazji i skorzystać z dobroczynnego działania.


Częstotliwość używania płatków była zależna od tego, czy miałam czas lub ochotę tak  bezczynnie leżeć, a zatem nie byłam w tym regularna, dlatego też jestem skłonna zakupić je jeszcze raz by zmusić się do przynajmniej stosowania ich dwa razy w tygodniu, ba nawet i 3, bo być może okażą się lepsze niż średnie.




Stosujecie płatki pod oczy?
Być może macie coś godnego polecenia? 
A może sama stosowałaś owe płatki i masz swoje zdanie co do nich?

19 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze takich płatków. Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam takich płatków. Ciekawe jakie miałabym odczucia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że do końca nie jesteś zadowolona z działania tych płatków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od wieków korzystamy z dobrodziejstw ogórka i cytryny, kosmetyki w innej formie niż zazwyczaj stosuję, dlatego zwracają moją uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam korzystać z dobrodziejstw natury, z chęcią wypróbuję rónież i te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska9:54 PM, lipca 19, 2021

    Nie stosowałam nigdy płatków pod oczy i na razie to się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno takie leżenie z płatkami pozwala też odpocząć i odpłynąć myślami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam, ale to fajna opcja szczególnie na lato

    OdpowiedzUsuń
  9. Wędrówki po kuchni8:46 AM, lipca 20, 2021

    Naszła mnie taka myśl - czy nie lepiej położyć plater ogórka, no ale taka forma płatka jest również ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Te rozjaśniające to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam takich płatków, ale z przyjemnością bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam tych płatków, szkoda, że nie jesteś z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mnie zastanawia czy takie rzeczy serio działają, czy to tylko taka ściema żeby wyciągnąć kasę

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio moje oczy dopominają się takiego kosmetycznego wsparcia, może płatki okażą się bardziej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam tych płatków i widzę, że nie bardzo mam czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, podobno ogorki maja pozytywny wplyw na skore :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kładę sobie po prostu plastry świeżego ogórka na powieki i pod oczami,ale takie płatki to też świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te ogórkowe z chęcią bym sobie kupiła. Gdzie można je dostać? Będą w Rossmanie? Ja lubię takie zabiegi jak mam maseczkę na twarzy i leżę w wannie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne są te płatki. :) Fajne działanie i super cena!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.