środa, 17 lipca 2019

Naturalny odżywczy żel pod prysznic z owocem granatu COSNATURE



Cześć słoneczka, gdy za oknem słońce puka do okien to aż milej człowiekowi się wstaje nieprawdaż?? Jakiś czas temu do testów otrzymałam dość interesującą paczkę z dwoma pełnowartościowymi kosmetykami jak i dwoma dodatkami w postaci rezerwy na ciężkie kobiece dni, które niestety i naszły ;D 
Dzisiejszego dnia jednak wspomnę tylko o żelu do ciała bo olejek potrzebuje jeszcze troszkę czasu.

 Wyłączny importer i dystrybutor certyfikowanych kosmetyków naturalnych
oraz organicznych produktów eko yovee.pl  zapewnia nas o tym, że 
 produkty posiadają następujące cechy:
 - w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Podsumowując same dobre rzeczy nas czekają, gdy zaopatrzymy się w kosmetyki jak i produkty dla domu takich marek jak 
Cosnature, Masmi, Benecos.


Naturalny odżywczy żel pod prysznic z owocem granatu COSNATURE  to 250 ml cudownego żelu pod prysznic, który delikatnie i naturalnie pachnie soczystym i pielęgnującym granatem; zapach jest na tyle wspaniały iż nie jest w żaden sposób sztuczny, czy też nie wyczujemy tutaj dodatkowych wspomagaczy zapachowych, które potrafią czasami drażnić nasze nozdrza. Tutaj mamy sam delikatny owocowy zapach, który pięknie aczkolwiek bardzo delikatnie pachnie podczas mycia.  Po umyciu ciało miejscami pachnie lekko i świeżo ale raczej gorączki pachnącej granatem nie uraczymy. 

Odżywczy żel posiada nie jak inaczej żelową konsystencję, która bardzo dobrze rozprowadza się po skórze tworząc delikatną pachnącą pianę jak i delikatną kremową formułę, która w żadnym wypadku nie przesusza naszej skóry. 

Opakowanie można rzecz, że należy do klasycznych z ta różnica iz jest ono  100% biodegradowaln. Mamy białą butelkę, którą tym razem zdobi owOc granatu, a z tyłu opakowania znajdziemy doklejoną etykietę informującą nas o kosmetyku. 

Działanie?
Żel doskonale oczyszcza ciało z codziennych zabrudzeń ale robi to delikatnie przez co bez obawy się myjemy bo nie odczujemy żadnych podrażnień jak i przesuszeń naskórka.  Skóra jest gładka i miękka i przygotowana do kolejnych etapów pielęgnacyjnych. 



Dostępność:






25 komentarzy:

  1. Skoro żel dobrze oczyszcza to spełnia swoją funkcję. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam, miałam kilka ich produktów, ale tego żelu jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię żele pod prysznic. Niestety nie znoszę owocowych zapachów.
    Wyjątkiem jest właśnie granat i limonka.
    Twoja recenzja zachęciła mnie, aby kupic ten żel.
    Pozdrawiam!
    Irena-Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka produktów od nich, ale tego żelu nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja niestety mam złe doświadczenie z całą serią granatu z Cosnature, bardzo mnie uczulała :/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki COSNATURE, mam nawet ten żel ale ulubieńcem jest linia med

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na skład , to rzeczywiście bardzo ekologiczny żel...

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka kosmetyków z granatem i bardzo lubiłam się z nimi. Żele owocowe latem uwielbiam, więc z przyjemnością przetestowałabym ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przetestuję, bo lubię i kosmetyki naturalne, i zapach granatu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Duży plus za skład. Szkoda tylko, że zapachu nie da się ocenić przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W zasadzie nie widzę żadnych minusów, zatem warto go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie testowaliśmy, żel jednak ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem fajny, jedynie mógłby intensywniej pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z tej firmy jeszcze nic nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki. Ale tak czy siak granatu jakoś tak nie lubię e kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach granatu unoszący się po kąpieli.. Super

    OdpowiedzUsuń
  17. Tryska z tego granatu orzeźwiająca energia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie delikatne oczyszczenie, dlatego chętnie wypróbowałabym ten żel! Dodatkowo kocham owocowe zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Kochana :) Ja latem stawiam przede wszystkim na orzeźwienie podczas kąpieli, dlatego uwielbiam różnego rodzaju żele pod prysznic z owocami w składzie. Zapach granatu jest epicki, myślę, że moja skóra polubiłaby się z tym żelem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam przyjemność już testować produkty marki cosnature i musze przyznać, że są naprawdę dobre i u mnie się sprawdziły. Ja latem uwielbiam te odżywcze i orzeźwiające :) Miłego dnia Ci życzę i udanego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego żelu nie znam, ani tej firmy. Szkoda, że nie dodałaś zdjęcia składu lub go nie opisałaś. Od wielu lat zwracam uwagę na skład, wtedy wiem czy kosmetyk faktycznie jest wart swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda naprawdę dobrze. O ile szukanie eko jedzenia i ich ocena po składzie nie stanowi dla mnie problemów, to z kosmetykami mam problem. Dlatego fajnie, że polecasz produkty godne uwagi. Na pewno zapamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zapach granatu, więc pewnie przypadlby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.