poniedziałek, 15 lipca 2019

Naturalny krem do twarzy Neoplant oraz Naturalny płyn do twarzy Neoplant


Cześć kochani jak wam zleciał weekend?? Ja niestety w sobotę byłam w pracy aczkolwiek po pracy obchodziłam swoje 26 urodziny więc nie ma to tamto bliżej mi już do 30 niż śmiałej nastki , a zatem pewnie i moja pielęgnacja z czasem ulegnie wielkiej zmianie:D 

Dzisiejszego dnia pokrótce przedstawię wam dwa kosmetyki do twarzy, które towarzyszyły mi przez ostatnie półtora miesiąca i już są na wykończeniu, a dokładnie to mowa o Naturalnym kremie do twarzy Neoplant oraz Naturalnym płynie do twarzy Neoplant.




Co tam wspomina producent o kosmetykach? 

Naturalny Krem NEOPLANT dzięki wysokiej zawartości karotenu, chlorofilu, witaminy C i innych substancji roślinnych odmładza i regeneruje skórę.

Produkt zawiera wyłącznie naturalne, aktywne składniki pochodzenia roślinnego. Nie zawiera parabenów i substancji ropopochodnych.

Podczas stosowania kosmetyków Neoplant w przypadkach zapaleń skórnych, suchej oraz łuszczącej się skóry, są widoczne poprawy stanu skóry. Staje się ona gładka, elastyczna oraz nawilżona. Podczas stosowania kremu Neoplant na skórę z zadrapaniami oraz drobnymi ranami, stany zapalne, swędy, wysypki znikają, a procesy regeneracyjne przyśpieszają. Krem Neoplant może być stosowany również na skórę podrażnioną. Zaleca się stosowanie kremu w przypadku egzemy, łuszczycy, jako kosmetyk zmniejszający objawy wysypki i wrzodów.

Produkt zawiera naturalne aktywne składniki regenerujące skórę pochodzenia roślinnego.
Sposób użycia: nanieść krem na oczyszczoną skórę twarzy.

Przechowywać w zimnym, suchym miejscu.

Najlepiej zużyć przed końcem: 2 lata od daty produkcji.

Skład INCI:  Aqua,  Plantago Lanceolata Leaf Extract Alcohol, Olus Oil, Cetearyl  Alcohol, Polysorbate 60, Persea Gratissima Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Isopropyl Myristate, Theobroma Cacao Seed Butter, Tocopherol Beta-Sitosterol Squalene,  Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.

Waga netto 50g.

Naturalny płyn do twarzy Neoplant
Doświadczenia medycyny ludowej oraz dane literatury fachowej potwierdzają, że wykorzystane w produkcie zioła mają właściwości naturalnego antybiotyku, tamują krwawienie i skutecznie pomagają w gojeniu ran. Skórę w stanie zapalnym, pokrytą wągrami lub trądzikiem oczyszczamy płynem do twarzy NEOPLANT. Dzięki jego dodatkowemu wpływowi na tamowanie krwawienia gojących się ran stosujemy go również po goleniu oraz w przypadku liniejącej, łuszczącej się, zranionej, suchej skóry. Polecamy używania jako kosmetyku w przypadku łuszczycy i egzemy.

Moja opinia:


Krem do twarzy mieści się w giętkim metalowym opakowaniu i jak widzicie na załączonym obrazku powyżej dosyć mocno potrafi się butelka wygiąć przez co do samego dna możemy krem wykończyć.  Kolor kremu jest biały, a jego konsystencja na dłoni wygląda troszkę jak twarożek aczkolwiek żadnych grudek ona nie posiada i bardzo ładnie rozprowadza się po skórze chociaż przy większej ilości kremu lubi pozostawić białe mazy, które potrzebują chwili czasu aby się dokładnie i całkowicie wchłonąć.  Zauważyłam iż krem zaraz po wchłonięciu w skórę pozostawia ją matową i bez efektu świecenia, a więc nakładanie kremu BB jest samą przyjemnością producent nic nie wspomina o regulującym działaniu produktu aczkolwiek ja zauważyłam iż moja skóra jest bardziej matowa i gładka, a do tego się już w ogóle nie świeci. Nigdy też nie miałam z tym większego efektu aczkolwiek różnica jest. Z drugiej strony krem naprawdę niesamowicie działa ponieważ mój chłopaka ostatnio zwrócił mi uwagę iż mam śliczną cerę bez makijażu :P Nie świeci się jest cudownie gładka i miękka i ma się ją ochotę cały czas dotykać. To faktycznie prawda iż od kiedy stosuje Naturalny krem do twarzy Neoplant stan mojej cery widocznie się poprawił nie tylko buzia jest idealnie wygładzona ale i zauważyłam poprawiony koloryt cery.  Kosmetyk świetnie regeneruje skórę i wciągu tego miesiąca miałam może raz jakąś niedoskonałość skórną? Może to dziwnie zabrzmi aczkolwiek jeden krem u mnie sprawdził się kompletnie do wszystkiego i do każdego zapotrzebowania skórnego, a przede wszystkim do nawilżenia, które nie jest tylko widoczne w górnych warstwach naskórka. 


Miałam przyjemność testować wiele kosmetyków do twarzy i z całą pewnością jest to jeden z kremów do, którego jeszcze wrócę ponieważ doskonale się sprawdził, a cena 45 zł za świetny krem wcale nie jest tak wygórowana tym bardziej iż nie zauważyłam żadnych wad; nawet ten naturalny zapach mi nie przeszkadza tym bardziej iż bardzo krótko jest on odczuwalny na skórze. 


Teraz przejdźmy do płynu do twarzy, który porównam po prostu do toniku, a zatem zawsze po oczyszczeniu twarzy za pomocą atomizera rozpylam go  by dać mu chwilę na wsiąknięcie po czym nakładam krem.  Wracając jeszcze do kremu to stosowałam go dwa razy dziennie rano i wieczorem  chociaż zdarzały się dni, w których w ogóle go nie stosowałam np będąc na weekendzie u chłopaka.

Naturalny płyn do twarzy Neoplant myślę, że dopomógł działanie kremu jeśli chodzi regulację sebum jak wspomaganie walkę z wągrami, których także nie miałam zbyt wiele. Wspomaga on gojenie ran, a więc jak jeden bąbelek mi wyskoczył to szybciej skończył swój żywot niż zawsze ale, ze ogółem mam cerę w dobrym stanie to nie wypowiem się bardziej na ten temat. Pomaga w wyrównaniu PH oraz doskonale odświeża cerę w ciepłe dni. 

Znacie te produkty?
Może coś innego używałyście? 




14 komentarzy:

  1. sama chętnie poznałabym ten krem, ja niebawem skończę 32 lata

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro się tak dobrze sprawdził, to warto zapłacić taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jeśli produkt się sprawdził, to warto kupić. Cena nie jest jeszcze tak szokująca

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również polubiłam się z tym kremem. Biorąc pod uwagę, że jest to linia pielęgnacyjna "do zadań specjalnych", nie dziwiłam się, że tak dobrze działa. Wart swojej ceny.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co naturalne! Cena rzeczywiście bardzo spoko jak za taki krem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych nie znam, choć ostatnio też szukam idealnych kremów i kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, ale mimo ceny chyba warto je przetestowac skoro u Ciebie tak pozytywnie sie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki naturalne, szkoda tylko, że muszą mieć one "swoją cenę" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo osób chwali ostatnio te produkty. Krem do twarzy chyba trochę bardziej mnie ciekawi, choć najchętniej brałabym w pakiecie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę markę jedynie z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione Wszystkiego najlepszego 💐💐💐 Ostatnio coraz częściej korzystam z naturalnych kosmetyków, więc będę je miała na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są to produkty, które moim zdaniem sprawdzają się w czasie podróży

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa ta marka. Jeszcze się z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.