wtorek, 21 maja 2019

Wtorkowe inspirację

Cześć kochani jak wasze samopoczucia?? U mnie są w pełni podekscytowane bo już została wyświetlona AGENDA na seeblogers, a więc teraz tylko mocno się zastanowić na co się zapisać, a jest w czym wybierać, a druga sprawa to co ubrać :D?? 
Dlatego przeglądam sobie babyonlinedress zastanawiając się nad tym, czy sukienka to dobry pomysł. 
Wiadomo, że wszystko będzie zależeć od naszej ukochanej pogody ale przecież rajstopki cienkie i sukieneczka to dobry pomysł z tym, że wysokie buty jakąś mnie nie kręcą tym bardziej jak cały dzień człek ma być aktywny. 



Zresztą wieczorem ma się odbyć impreza w stylu Hollywood, a więc tutaj z kreacją chyba można śmiało zaszaleć, a wiec kategoria sukienek sexy evening gowns będzie odpowiednia
 na tego typu imprezę o ile się na niej pojawię ;P 
Oby zdrowie dopisało. 




20 komentarzy:

  1. Ja też czytałam agendę i już myślę, co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ubierzesz się w taką suknię, to zrobisz niezłe show;)
    też muszę pochylić się nad agendą bo zapisy już w czwartek!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki boskie, a na SeeBloggers się w tym roku nie wybieram - akurat mam wtedy inne plany.

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO wytworne kreacje jak na seebloggers, ale w końcu po to jest ten wielki meeting indywidualistów! Oby pogoda dopisała a rajstopy zostały w szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zastanawiam w czym pójść, tym bardziej, że to mój pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suknie przepiękne <3 Niestety przy moim wzroście 152cm mogłabym tylko o takiej kreacji pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki niezłe, choć ja bym w nich zginęła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknie piękne - szkoda, że ja nie mam za bardzo gdzie w takich cudach chodzić! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nie wybieram. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki niezłe chociaż ja bym się pewnie w nich zabiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki ładne, ale nie w moim stylu. Masz błąd w tytule powinno być inspiracje nie inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne a że lubię niebieski - to pierwsza sukienka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki boskie, a w szczególności podoba mi się ta pierwsza- pewnie przez kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki prezentują się niesamowicie!! Takie kreacje to tylko na specjalne wyjścia. Elegancja w każdym calu. Ta niebieska sukienka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.