czwartek, 7 lutego 2019

ADERMA EXOMEGA D.E.F.I KREM NAWILŻAJACO-ZMIĘKCZAJĄCY DO TWARZY I CIAŁA


Dzień dobry czwartku jeszcze chwila i piątek byle by wytrzymać dzisiaj w pracy i z ludźmi od których ma się ochotę uciec, gdzie pieprz rośnie ;D Zima nie oszczędza naszej skóry, prawda?  Mróz, przenikliwy wiatr, albo suche powietrze i klimatyzacja....sprawiają, że nasza skóra jest bardzo wymagająca i potrzebuję szczególnej opieki i troski. W ostatnim czasie moje ręce (nie dłonie) aż swędziały bo tak były suche, a białe ślady, które pozostawały na skórze nie wyglądały zachęcająco dlatego potrzebowałam szybkiego i skutecznego ukojenia skóry ciała.



Tak właśnie natrafiłam na świetny i skuteczny krem marki  ADERMA EXOMEGA D.E.F.I KREM NAWILŻAJACO-ZMIĘKCZAJĄCY DO TWARZY I CIAŁA, który także jest przeznaczony do delikatnej skóry dzieci i niemowląt dlatego od razu mu zaufałam ponieważ stwierdziłam iż taki produkt nie może zrobić mi krzywdy. 


Zdecydowanie dobrze zrobiłam ponieważ już od pierwszej aplikacji kremu moja skóra zaczęła odzyskiwać komfort, a wszelakie podrażnienia zaczęły zanikać w tempie ekspresowym. Już po kilku dniach mogłam zapomnieć o białych suchych śladach jak i o łuszczącej się skórze. Efekt ściągania i dyskomfortu także zanikł przez co ponowie z moją skórą ciała, a szczególnie rąk się pokochałam.  Skóra wygląda na zdrową, pełną życia, odżywioną i dobrze nawilżoną, a szczególnie zregenerowaną, a zatem żadne skoki temperatury jak i powietrza nie są jej straszne. 


Krem przeznaczony jest do skóry ciała jak i twarzy ale ja stosowałam  go tylko na ciało, a dokładnie to na skórze rąk. Zresztą moja buteleczka była o pojemności 50 ml więc jakbym zaczęła cała się smarować to pewnie zaraz bym jej nie miała, a tak to zużyłam krem tam, gdzie skóra tego najbardziej potrzebowała. 


 ADERMA EXOMEGA D.E.F.I KREM NAWILŻAJACO-ZMIĘKCZAJĄCY DO TWARZY I CIAŁA przeznaczony jest do bardzo problematycznej skóry, a więc jeśli i wy takową posiadacie sądzę, że doskonale sobie poradzi z tym problemem ponieważ zauważyłam , że wiele osób chwali go przy atopowym zapaleniu skóry. 


Konsystencja kremu jest lekka ale zarazem i gęsta, bardzo szybko się wchłania pozostawiając uczucie ukojenia; zapach delikatny i bardzo przyjemny.  

19 komentarzy:

  1. Mam ten krem w zapasach, ale jeszcze go nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dłonie lubią oleje, więc z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę postawić na dobre kosmetyki po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy dla dzieci zazwyczaj są fajne, ale i objętości maja dopasowane do dziecięcych cialek 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. W zapasikach mam ten kremik, ogólnie czytam dobre opinie o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno nasze dzieci się ucieszą z tego kremu 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że spoko produkt skoro koi skórę i szybko sie wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki krem to ciała bardzo by nam się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie. Może sama się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Działanie bardzo fajne i przy takiej pojemności, faktycznie szkoda było używać do ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam go, ale dobrze wiedzieć że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć że ten produkt sprawdza sie przy atopowym zapaleniu skóry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie szukałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aderma ma bardzo skuteczne, profesjonalne kosmetyki - i faktycznie ich dzialanie zmiekczajace jest bezcenne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wrażliwą cerę, więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.