piątek, 21 września 2018

INTELLIGENT SKIN THERAPY AKTYWNY KONCENTRAT KOLAGEN


Jak dobrze o tym wiecie kosmetyki testuje wraz z moją mamą ponieważ mam ich wiele, a nie konieczne każdy kosmetyk musi na siebie nakładać 25 latka i wolę coś podarować mojej mamie, która ma już 45 lat, a więc u niej wszelakie oznaki starzenia jak i wieloletnie palenie bardziej wychodzi. Muszę przyznać iż od kiedy ją tak bardziej molestuje aby pamiętała o smarowaniu buzi jak i ciała jej skóra wygląda zdecydowanie lepiej dlatego dzisiaj wspomnę o małym serum do twarzy, którego promocyjna cena 19,99 za 10 ml za pojemniczek kusi, a i jego wydajność wcale nie jest taka zła, a efekty jeszcze lepsze. 





INTELLIGENT SKIN THERAPY AKTYWNY KONCENTRAT KOLAGEN jak wspomniałam powyżej znajdziemy go w pojemności 10 ml w małej, szklanej, czerwonej buteleczce, która posiada pipetkę, a więc nakładamy go higieniczne i nanosimy bezpośrednio na skórę kilka kropel po czym wsmarowujemy aż do wchłonięcia co trwa dosłownie sekundy ponieważ serum posiada lekką, przejrzystą konsystencję, która jest bardzo wodnista i gdy wydaje się iż na skórze pozostawia lekką tłustą powłokę zaraz wchłania się dogłębnie przez co po kosmetyku ślad zanika.  Związku z tym iż mamy do czynienia z szklaną i drobną buteleczką sprzedający zadbał o to aby nasz koncentrat znalazł się  wcześniej w prostokątnym kartonowym opakowaniu, na którym znajdziemy szereg informacji na temat kosmetyku. Sama szata graficzna bardzo mi się podoba, a że sera  do twarzy znajdziemy z różnym składem i właściwościami tak i opakowania będę się kolorystycznie nam różnic. 


O czym jeszcze warto wspomnieć?? Zapach serum jest bardzo przyjemny i delikatny przez co czuć, że mamy do czynienia z damskim kosmetykiem bo pięknie pachnie ale nie wyzywająco przez co nie będzie zakłócał porządku wraz z innymi kosmetykami, które będziemy po kolei dodawać w naszej pielęgnacji.  Poradziłam mamie aby serum stosowała wieczorem przed kremem na noc ale, że moja matka jest często dość leniwa to jej pielęgnacja kończy się na serum; chyba, że nastanie oświecenie i nałoży jeszcze krem:P 


Serum nie zapycha porów ani nie powoduje powstania niedoskonałości cery, czy też jakiś innych sfer problematycznych, nie uczula ani nie podrażnia oraz nie pozostawia uczucia ściągania skóry, a co najważniejsze bardzo dobrze współgra z innymi kosmetykami (o ile pamiętamy aby je zastosować).


Działanie: Serum ma nawilżać, ujędrniać i pozbywać się zmarszczek mimicznych, czy coś tego robi??

Z pewnością cudnie nawilża skórę jak i ją napina w trakcie stosowania aczkolwiek na efekty trzeba poczekać co najmniej miesiąc aby je zauważyć, a później wypadałoby kupić kolejną buteleczkę:P 

Oprócz delikatnego napięcia i nawilżenia skóry można się spodziewać wspomagania w ujędrnieniu skóry twarzy jak i jedwabiście gładkiej skóry jednakże trzeba pamiętać o tym iż są to efekty bardzo delikatne i przyjemne ale nie budzące okrzyków jednak w cenie promocyjnej można pomyśleć o tym aby uzupełnić swoją pielęgnację o jakieś serum tym bardziej jeśli na co dzień je nie używamy. 

23 komentarze:

  1. Mi odpowiada miks kolagenu z elastyną. Można kupić chociażby od BingoSpa czy Esent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jakby to serum u mnie zadziałało, jak nie zapycha to warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle sera z kolagenem najlepiej się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O dobra cena, a podobno super potrafi zadziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocyjna cena nie ukrywam, że zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być coś dla mojej skóry, chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena tego produktu jest bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już kiedyś napisać i zawsze zapominałam - ja też testuję kosmetyki z mamą, bo sama bym ich nie przetestowała :D Czasem skusi się i babcia i teściowa haha :D Jeśli chodzi o te serum to nie miała żadna z nas możliwości testowania. Ciekawa jestem jakby się sprawdził u mojej mamy. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że nawilża i napina przez co ujędrnia skórę tyle mi wystarczy, jestem zainteresowana tym kollagenem

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, nie spodziewałam się, że będzie miało taką niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi zachęcająco, kosmetyk dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy kosmetyk, może i moją skórę odratuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.