sobota, 22 września 2018

Różany peeling do ciała oraz truskawkowy mus do ciała organic shop :*

Zauważyłam iż ostatnio wiele kosmetyków, które stosuje ma miano tych naturalnych chociaż nie ma co ukrywać zawsze jest jakieś ale i pomimo braków parabenów, silikonów itp. rzadko kiedy dany "naturalny kosmetyk" jest w 100% naturalny aczkolwiek ponad 90% składników pochodzenia naturalnych nie  omieszkam stwierdzić iż to jest bardzo dużo i godne uwagi tym bardziej, gdy okaże się, że dany kosmetyk znajdziemy w cenie do 10 zł:) 



Dlatego też dzisiaj chciałabym się z wami podzielić informacją o bardzo tanich kosmetykach do ciała, które zakupiłam na allegro jakiś czas temu dla siebie jak i w prezencie ponieważ za małą kwotę można kupić kilkanaście okrągłych słoiczków z dość dobrym składem i jeszcze lepszym działaniem, a mowa o kosmetykach organic shop, których zapachy królują wśród innych naturalnych kosmetyków. 




Zacznę od truskawkowego musu do ciała, które nie ukrywam iż nie stosuje dziennie ponieważ era dziennego smarowania troszkę jest za mną aczkolwiek minimum 3 razy w tygodniu ciało smaruję a więc potrzebuję produktu, który nawilży me ciało tak dobrze i skutecznie iż nie będę potrzebowała stosować go bardziej częstotliwie.  

Na początku wspomnę również o tym iż kosmetyki organic shop cechuje opakowanie, które jest bardzo proste w swym wyglądzie bo mamy do czynienia z plastikowym "słoiczkiem" oraz czarną plastikową górą, którą zdobi dana grafika przedstawiająca składnik przewodni danego kosmetyku. 

W truskawkowym musie jest to truskawka w mlecznej śmietance i tak też ten mus pachnie!!

Jak najlepszy lodowy, czy też ciasteczko wy deser na osłodę gorzkiego dnia:* 


Jestem fanką truskawek jak i takich deserów, a więc świadomość tego iż po kąpieli i nasmarowaniu moje ciało dokładnie tak apetycznie pachnie chcę się więcej i więcej i na tą chwilę już wiem, że ten mus to mój hit nie tylko zapachowy ale i pielęgnacyjny i nic innego do szczęścia mi aktualnie nie potrzeba i nawet nie mam ochoty na inne testy mazideł do ciała:) 

Zapach truskawkowego deseru utrzymuje się bardzo długo na ciele, a więc drugie osoby są wstanie wyczuć ten zapach na skórze nawet z odległości ( nie metrowej ale da się wyczuć bo jest na tyle intensywny ale nie perfumowany).

Oprócz idealnego zapachu mamy również świetną oraz delikatną, jogurtową konsystencję, która błyskawicznie wchłania się w skórę ciała nie pozostawiając maz, czy tłustych plam, a zostawia nam delikatny i ochronny film niczym poranna mgiełka.  Mus ma delikatny jogurtowy kolor z domieszką truskawki jak jadłyście jakikolwiek to macie pojęcie o co mi chodzi.


Oprócz idealnego zapachu jak konsystencji, która jest mega wydajna i starczy nam na długi okres czasu trzeba dodać znakomite pielęgnacyjne działanie. 
Truskawkowy mus do ciała robi skórze po prostu dobrze, a więc robi to co każde mazidło do ciała powinno robić bez żadnych  ceregieli! 

Doskonale nawilża skórę ciała dogłębnie, a nie tylko w warstwie rogowej, odżywia naskórek ciała, łagodzi podrażnienia i pielęgnuję skórę niczym najlepszy pielęgnacyjny podkład do ciała; skóra po tym musie wygląda jak po zabiegu u kosmetyczki:) 

 

Mus do ciała to jedno ale o złuszczaniu naskórka także trzeba pamiętać dlatego peelingi do ciała są konieczne w naszym domu aczkolwiek peelingi do ciała organic shop są bardzo łagodnymi złuszczaczami naskórka dlatego też kupuje je ze względu na zapach bo jakoś złuszczania naskórka jest dobra ale osoby lubiące mocne zdzieraki nie konieczne będą zbyt zadowolone. 


W tym przypadku peeling różany ma zapach róży zerwanej świeżo z ogródka o poranku, a konsystencja jest zwarta i masna z dużą ilością maleńkich złuszczających drobinek.  Sam kolor peelingu jest także bardzo subtelny jak jego zapach.



Działanie?
Delikatne złuszczanie naskórka pozostawienie gładkiego i czystego ciała z lekkim ochronnym filmem aczkolwiek nie z tłustą powłoką. 



16 komentarzy:

  1. Miałam mus o dokładnie takim samym zapachu jak Ty i nie wspominam go zbyt dobrze. Moim zdaniem zapach był bardziej taki jogurtowy, czy mleczny niż truskawkowy, a tym bardziej jak panna cotta :P Działanie też nie zachwycało jak dla mnie, z tego co kojarzę to chyba też robił smugi i słabo się wchłaniał. Ale peelingi ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś unikałam kosmetyków o zapachu różanym, teraz się to zmieniło. Posiadam nawet jeden flakon perfum z różą w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję regularnie te peelingi, zmieniam tylko zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten mus, lubiłam go:) akurat tego peelingu jeszcze nie miałam, ale znam kilka innych tej marki i chętnie do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat te wersje zapachowe nie są dla mnie ;) W Tesco czasem wyprzedają kosmetyki tej marki za grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mus ciekawy, choć zastanawiałabym się nad tym zapachem :P. Peeling za to solny, więc u mnie zupełnie odpada :), ale lubię ich cukrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z Organic Shop - najbardziej właśnie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. truskawkowej wersji mogłabym spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. od dawna mam chęć sięgnąć po te produkty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam mus do ciała z tej firmy- wersję z wanilią i przyznam, że nie wspominam tego spotkania dobrze... widocznie moja skóra ma inne upodobania;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty tej marki, dobrze się sprawdzają i są tanie

    OdpowiedzUsuń
  12. ja przerabiam teraz ich malinowy peeling, ale chętnie wypróbuję też truskawkowy mus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.