czwartek, 19 lipca 2018

Woda perfumowana Avon Attraction


Witajcie załogo") Marka avon zapewne nie jest dla was obcą marką, a ich kosmetyki są różnej jakości raz gorsze, a raz lepsze aczkolwiek o perfumach, czy wodach perfumowanych można rzecz kilka dobrych słów ponieważ są naprawdę dobrej jakości i długotrwałe utrzymują się na naszej skórze, czy też ubraniach chociaż u mnie zawsze to pierwsze jest najdłużej wyczuwalne, a dokładnie to przy karku z tyłu pod włosami. 

Cóż nie ma co ukrywać ale kiepska ze mnie pisarka jeśli chodzi o opis perfum nie mam pojęcia jak nie którzy potrafią tworzyć bajki zapachowe, które nas przybliżają do owej nuty zapachowej; być może to trening czyni mistrza:P??  Zresztą Pani od Polskiego zawsze zwracała mi uwagę iż pisze po Chińsku i mam gdzieś ćwiczyć i chociaż szkoła i język polski dawno już za mną kto zabrania człowiekowi poćwiczyć?? Myślę, że prowadzenie bloga to dobra alternatywa dla ćwiczeń, które nie są nudne. 



Zatem przejdźmy do próby opisowej....

Opakowanie:

Szklana butelka z delikatnym i subtelnym zdobieniem po bokach w postaci złotego koloru kusi swą delikatnością i kobiecością. 
Pojemność: 50 ml.

Zapach:Kategoria: drzewno-owocowa Nuty głowy: jeżyna, różowy pieprz Nuty serca: jaśmin, czarna orchidea, piżmo Nuty bazy: ambra, madagaskarska wanilia, pralina, labdanum

Jaka powinna być woda perfumowana Avon attraction, a być może lepiej zabrzmi na co stawia ten zapach? 

Zapach ma kusić i zniewalać mężczyzn zaczynając od jeżyny, która jest delikatnie słodka i cierpka przechodząc w ostry pieprz, który przełamie słodycz by móc przejść w stan piżma i orchidei, która rozpali zmysły po czym uspokoić spragnione ciało delikatną i słodką wanilią.  

Jak to wygląda w praktyce?? 


Zawsze zaczynam nakładanie perfum od lewego nadgarstka, a zatem przy pierwszym zetknięciu się skóry z perfumą uderza w nas ostry i słodki zapach  jeżyny, wanilii, czy orchidei i wcale nie jest to delikatne słodkie przejście tylko do razu w nasze nozdrza uderza przesłodki zapach, a zatem są to zdecydowanie perfumy dla osób, które uwielbiają słodko pachnieć.  Dopiero po dłuższej chwili woń słodkości zaczyna się ulatniać by móc ustąpić miejsca różowemu pieprzu, czy też piżmie aczkolwiek ta tonacja słodkości jest bardzo delikatna dlatego też uważam, że to zapach dla słodkich osób. Jest kobiecy owszem i nawet seksowny ale przez zbyt intensywną słodkość nie do końca kusi ponieważ zbyt delikatnie czuć kolejną nutę zapachową, która ma sprawić iż płeć przeciwna się po chyli ku nam by móc w nasz kark ukryć nos i wciągać powietrze wraz z naszym ciekawym zapachem.  Ewentualnie pod koniec dnia, gdy zapach kończy swą żywotność można się pokusić na głębsze wdechy.

Woda jest bardzo wydajna nie trzeba jej dużej ilości by móc cieszyć się intensywnym zapachem i u mnie wystarczyło spryskać się rano by móc także i wieczorem jeszcze czuć małą nutkę zapachową. 

Polecam :)

35 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zapachy Avon - szczególnie te pizmowe !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczny i ciekawy opis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko kupuje cos z avonu ale ostatnio czaję się na jakies fajne perfumy:)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych bo zaciekawił mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten wpis ;) Lubię perfumy marki Avon, dlatego też często ich używam ;) Prowadzenie bloga jest dobrą alternatywą niż robienie ćwiczeń i na pewno zdecydowanie ciekawszą ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam słodkie perfumy ;) Polubiłabym się z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię intensywne, mocne wyraźne zapachy,koniecznie muszę powąchać Attraction, ładny flakonik

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedaleko siebie mam punkt stacjonarny i chyba te perfumy to odpowiedni argument by zajśc do ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że jest wydajna. To mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję powąchać ten zapach ale nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię intensywne i długo utrzymujące sie zapachy chętnie powąchałabym te perfumy na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie perfumy lubie uzywac w lato

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam te perfumy jakiś czas temu, ale to trochę nie moja bajka. Z zapachów Avonu bezkonkurencyjne są jak dla mnie Premier Luxe i Luck La Vie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydajność to podstawa:D Fajna forma wpisu!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie zapachy z Avon ;) ten pasowalby dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś wodę z Avonu i byłam mega pozytywnie zaskoczona. Utrzymywała się cały dzień, prawie jak perfumy a taniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam mieszane odczucia, nie wiem, czy nie były zbyt słodki dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, nie przepadam za wodami Avonu... Jedyna, która mi pasowała to "Little black dress" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej firmy miewałam już perfumy i byłam z nich zadowolona. Ciekawa jestem zapachu tych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem niestety jak pachnie ta woda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tą wodę. Mam ją teraz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam słodkie perfumy! Swietny wpis:)

    https://artidotum.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie korzystałam z kosmetyków i perfum firmy Avon. Może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym otuliła się jej zapachem. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam zapachu ale Twój opis sprawia że myślę że by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj jak ja już dawno nie miałam nic z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Opakowanie wygląda bardzo ładnie. Zadko stosuję wody perfumowane. Dawno nie miałam kosmetyków od AVON.

    OdpowiedzUsuń
  27. Avon ma całkiem ładne zapachy, mam kilka i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Avon zawsze najlepsze z swojej oferty to zapachy miał :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałam ten zapach od mamy ale nie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham perfumy, jestem totalną maniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Inspirujący blog oraz fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się ten blog to naprawdę fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.