piątek, 6 kwietnia 2018

BOOM DE AH DAH Water Drop Hand Cream Gardenia


Wiele osób zapomina o smarowaniu dłoni lub po prostu tego nie lubi z powodu zbyt gęstej i masnej konsystencji kremu do dłoni, który trzeba zaaplikować na skórę czasami nawet i kilka razy dziennie by móc cieszyć się niesamowitymi efektami. 
A gdyby dało się tak znaleźć delikatny i dość rzadki krem, który z pozoru wydawał by się kremem zbyt delikatnym aby dobrze działać?? O prześlicznym  kwiatowym zapachu, który minimalnie powiedziałabym, że jest perfumowany i śmiało mogłam by pachnieć tak cała i przez cały dzień?? 
Takim właśnie kosmetykiem jest BOOM DE AH DAH Water Drop Hand Cream Gardenia . 





W delikatnym białym kartonie znajduje się również biała, plastikowa tubka, które urocze fioletowe napisy dodają uroki i subtelności. Opakowanie zawiera 60 ml kosmetyku tak więc mamy do czynienia z standardową pojemnością. Opakowanie jest zabezpieczone sreberkiem przez co mamy pewność iż kosmetyku nikt wcześniej nie otwierał, a zakręcamy go czarnym korkiem. Tubka jak już wspomniałam jest plastikowa, a zatem bardzo elastyczne i swobodnie można wykorzystać krem do samego końca jednakże nasze opakowanie nie jest aż tak giętkie by nie ustało w pionie. 

Zapach jest bardzo przyjemny i kwiatowy aczkolwiek mam wrażenie, że delikatnie perfumowany co nie przeszkadza w użytkowaniu, czy też i w działaniu,


BOOM DE AH DAH Water Drop Hand Cream Gardenia  powiedziałabym, że ma konsystencję z niespodzianką ponieważ w pierwszej chwili aplikacji kremu na dłonie czujemy, że w jednym punkcie mamy krem aczkolwiek, gdy zaczynamy go wsmarowywać delikatnie w dłonie i gdy nie zrobimy tego do końca, a pozwolimy sobie na chwilę przerwy i sprawdzenie jak krem zachowuje się na dłoni zobaczymy kropelki wody! Niesamowite! Dlatego tez czasami miałam wrażenie iż w dłonie wsmarowuje delikatną wodę, która jest delikatnie treściwa tak by nie spływała z dłoni i nie spodziewałam się iż może dawać on jakieś dobre efekty bo krem błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia po sobie żadnego śladu, a wiec osoby niecierpiące stosowania kremów po prostu musza go mieć bo oprócz zapachu, który pozostaje na skórze nic innego nie wyczujemy. 


Krem błyskawicznie nawilża skórę dłoni, a przede wszystkim wspomaga nawilżenie przesuszonych i zniszczonych skórek wokół wału paznokciowego, a więc czego chcieć więcej?? Bo jak wiemy ze skórkami zawsze jest problem.  Naskórek dłoni jest miękki i nawilżony oraz wygładzony.. Krem także dobrze się sprawdza na przesuszonych piętach bo genialnie zmiękcza naskórek, dzięki czemu o suchych skórkach możemy zapomnieć. 

Krem ma także działanie odmładzające itp myślę, że moje dłonie nie są aż tak stare( dojrzałe), a więc jak się sprawdza w tej roli? Nie mam pojęcia ale z pewnością jest to krem, który warto sprawdzić, a z tego co widzę to na stronie jest wiele  zapachowych wariantów :) 

51 komentarzy:

  1. pewnie spodobałby mi się ten krem, uwielbiam zapach białej gardenii. dłonie smaruję wiele razy w ciągu dnia. minimum raz po każdym myciu

    OdpowiedzUsuń
  2. pracuje w sklepie to moje dłonie wymagaja mega mocnego nawilżenia....jestem osobą która na wchłoniecie kremu ma naprawde niewiele czasu bo zaraz jakis klient przyjdzie czy cos....te kropelki wody sprawiaja że musze go wypróbowac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący krem, a zwłaszcza efekt kropelek wody po zastosowaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, że tak nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie kremy do rąk to podstawa poelęgnacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio bardzo dużo używam kremów do rąk. Ten mnie zaintrygował, zwłaszcza te kropelki wody o których piszesz chciałaby to zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to nowość! Muszę spróbować:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie pouzywałabym tego kosmetyku - dobre zmiękczenie to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kremów do rąk nie potrafię używac systematycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wszelkiego rodzaju smarowidła do rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi swietnie! Ja nie wyobrażam sobie zycia bez kremu do rak 😱❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze mam krem do rąk pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie kiedyś wypróbuję, bo obowiązkowo muszę mieć krem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Należę właśnie do tych osób co nie przepadają za używaniem kremów do rąk. Może z tym bym się polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. O taki kremik chętnie bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spotkałam się dotąd z tym kremem, ale jest zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremy do rąk u mnie schodzą jak woda :) każda ilość zużyję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tej marki wcześniej, ale widzę, że mają ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marki zupełnie nie znam, Krem bardzo mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz o nim słyszę :) Myślę, że spodobałby mi się jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele osób zapomina, ale nie ja. Gdybym zapomniała odżywiać i nawilżać dłonie, to miałabym je w strasznym stanie. Gdy nie dbam o nie, pękają mnie, szczypią, czerwienią się i czasem pojawia się krew.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja musze się przyznać, ze mało ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie krem do rąk jest jednym z najczęściej używanych kosmetyków do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię kremy do rąk i nigdy ich u mnie nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja należę do tych osób które nie lubią smarować rąk no a wiem że to jest bardzo ważne i powiem ci że mega zainteresowałaś mnie tym postem i przede wszystkim kremem, aż może się skuszę :D

    Zapraszam na mój pierwszy post :D http://zmalowanalalanatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Krem mam zawsze pod ręką, w biurku, w torebce i w samochodzie hehe

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego kremu, ale może kiedyś wypróbuję, bo kremów do rąk używam nałogowo :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kiedyś kilka kosmetyków tej marki, ale niestety nie przypadły mi do gustu :(

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  30. Konsystencja wydaje się przyjemna i zapach mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za zbyt rzadkimi kremami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Marki nie znam.
    Lubię wszystko co do dłoni i wszystko chętnie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Po raz pierwszy spotykam się z tą marką 🤔

    OdpowiedzUsuń
  34. Marki zupełnie nie znam, ale lubię tak szybko wchłaniające się kremy do rąk :). Zapach też by mi pewnie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Używam go teraz i jest fajny tzn taki śmieszny :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli krem szybko się wchłania to już mogę mu dać plusa. Dla mnie to jedno z najważniejszych kryteriów. Gorzej, gdy nic poza tym nie robi.
    Tego nie znam, ale zastanowiłabym się, czy mimo wszystko go nie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  37. My nie mamy problemu z uczuciem kremu na dłoniach, większy problem jest z pamięcią aby używać kremów systematycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  38. konsystencja tego kremu rzeczywiście robi wrażenie:) polubiłam go, choć miałam inną wersję zapachową

    OdpowiedzUsuń
  39. Mamo ja mam taki zapas kremów do rąk że chyba mi ich starczy na pięć lat... Albo i dziesięć bo niestety rzadko kremuje dłonie, nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że jesteś zadowolona :) U mnie często kremy z podobnym składem bardziej wysuszają skórę niż nawilżają :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wyobrażam sobie życia bez kremu do rąk. A zapach gardenii bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię kremy, które szybko się wchłaniają i nie pozostawiają lepkiej warstwy na dłoniach :)
    Tej firmy kompletnie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja lubię bardziej wodniste kremy które szybko się wchłaniają i nie zostaną tłuste :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Za tłustymi kremami do rąk nie przepadam, ale ten mógłby być akurat. Musiałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie nowinki kosmetyczne. Mogłabym czytać, oglądać i stosować.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.