sobota, 21 kwietnia 2018

SPOTKAJMY SIĘ W RYBNIKU - RELACJA + UPOMINKI. Rybnik po raz trzeci i mam nadzieję, ze nie ostatni ;D





Cześć kochani:)! W sobotę, a dokładnie to 14.04.2018 miałam przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w spotkaniu blogerskim w Rybniku, który ma mnie już całkowicie-love Rybnik. 

Tym razem spotkanie zorganizowała  Ania z bloga anaikosmetyki  , a odbyło się ono w kawiarni Cafe bosko. Miałyśmy dla siebie dużo miejsca i parawan, który przetrąciłam swoją pupą od razu na przybycie, a więc weszłam jak ninja rozwalając wszystko dookoła ;D 

W podróży towarzyszyła mi Alicja z którą czekałyśmy aż godzinę na pociąg, a zatem gwiazdy się spóźniły hahahha Polskie koleje ;* 
W sumie, dzięki i Niej założyłam w końcu INSTAGRAM :P 



Związku z tym iż lubię zjeść małe co nie co nie oparłam się przepysznemu firmowemu naleśnikowi ;*

W spotkaniu uczestniczyły także:

1. Ania - Ana i kosmetyki - organizatorka
3. Ola - Świat Aleksandry
6. Mariola - Lakierkowo
7. Edyta - Kotwica Piękna
8. Ania - ANNA POINT
9. Sylwia - Matczysko

Wiele nowych osób jaki i znajomych :) 


NA spotkaniu było mega wesoło i zabawnie, a więc zero nudy:* Uwielbiam takie bezstresowe po południa aż szkoda, że się kończą.  

Oczywiście nie zabrakło wspaniałych upominków :* 


Coś na stopy bo idzie lato jak i na piękny manicure Od marki SILCARE.


Od marki Bell dostałyśmy przepiękne łakocie 


Pilomax zadba o nasze włosy 


 NOBLE MEDICA zadba o nas od wewnątrz. 



O ugaszenie pragnienia zadba  



KOSMETYKI CD zadbają o odświeżenie ciała w upalne lato, czy też wiosnę. 


 FOR LIFE & MADAGA próbki kosmetyków do twarzy.
Nie znam marki, a więc super. 


Krem do rąk jak i wodę termalną podarowała nam TERMISSA

SO CHIC  podarowałą nam kolorówkę i wodę toaletową, która jest słodka, a zarazem świeża. 





Nie zabrakło także marki i OCEANIC , gdzie w sumie własnie kończę jeden krem od nich, a więc zobaczymy jak inna linia się sprawdzi ;D 


29 komentarzy:

  1. Przyjemna relacja, fajnie, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile upominków. Super, widać, że było fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spotkanie i bardzo fajne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będzie kolejna okazja aby się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne upominki, jest co testować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie byłem na spotkaniu blogerów, chyba wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie spotkania w kameralnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super gifty, będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe upominki :) Cieszę się, że spotkanie się udało :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spotkania to fajny sposób na rozwijanie swojej pasji : )

    OdpowiedzUsuń
  11. używałam produktów pilomax i bardzo polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkanie na pewno super. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się paczuszka od Bell - piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, ze się udało spotkanie. U mnie już jutro wieczorem pojawi się relacja na blogu z ostatniego spotkania na jakim byłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty! :) To teraz pozostaje tylko czekać na recenzje ;) Miłego testowania! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są takie spotkania. Ja byłam organizatorką takiego spotkania w ubiegłą sobotę, to było duże wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  17. takie spotkania to okazja do poznania nowych osób i spędzenia miło czasu :-) o wymianie doświadczeń nie wspomnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna relacja, również uwielbiam brać udział w takich spotkaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło było Cię poznać, mam nadzieję że będzie jeszcze okazja do kolejnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne upominki, życzę przyjemnych testów i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing cosmetics, dear!
    Have a wonderful week!
    Hugs ♥
    Liana Laurie

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie spotkania. Co prawda byłam na jednym ale fajnie poznać osoby które mają podobną pasję.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne upominki! Takie spotkania są cudowne! Można poznać wiele ciekawych osób o podobnych zainteresowaniach! :D

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.