sobota, 2 marca 2024

Tinde Fashion-żółte rajstopy

 Witajcie kochani! 

Dzisiaj czas na nowość oraz istny szał rajstopowy, bo na co dzień, co prawda noszę sukienki i rajstopy ale zazwyczaj czarne, czy też cieliste, a tym razem w me ręce wpadły żółte rajstopy! 


Nie będę ukrywać iż po raz pierwszy słyszę o marce https://www.instagram.com/tinde_fashion/ , która między innymi tworzy ciekawe kolorystyczne rajstopy, które są żółte nie bez powodu, bo ten design ma szlachetną misję i wspiera pszczoły miodne.




Prócz pięknej akcji, którą warto głosić nie można zapomnieć o tym, że rajstopy są naprawdę bardzo dobrze wykonanie!  40 DEN fajnie kryje nogi i ja takie rajstopy uwielbiam nosić prawie przez cały rok! Wiosna, jesień i zima wprost kocham! A teraz ten słoneczny kolor przykuwa uwagę i powoduje uśmiech i zaprasza słońce aby zostało z nami na dłużej. 



Rajstopy są bardzo dobrze wykonane, materiał elastyczny i  świetnie kryjący, bo w końcu to microfibra nie zaciąga się przy pierwszej lepszej okazji, gdzie można je dostać np:



Pamiętaj kupując  model Sloth wspierasz pszczoły miodne bez, których nie można żyć.

Rajstopy otrzymałam ,dzięki spotkaniu blogerskim w Tarnowie :)
Dziękuję za nasze wsparcie i całego świata. 


4 komentarze:

  1. Swego czasu miałam szał na kolorowe rajstopy i chyba każdy możliwy kolor miałam. Teraz chyba jestem za takie za stara :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie rajstopy, które dobrze kryją nogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że kolor fantastyczny. Ja na co dzień też raczej czarne i cieliste rajstopy noszę. Może pora dla odmiany wprowadzić więcej koloru. 🌞

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.