piątek, 8 marca 2024

Łatwa uprawa- zestaw do samodzielnej uprawy roslin

 Lubicie kwiaty cięte, czy też doniczkowe? Ja bardzo, dlatego niezmiernie się ucieszyłam, gdy na spotkaniu blogerskim między innymi dostałam taki można rzecz, że kreatywny zestaw do samodzielnej uprawy. 


 
Moja wersja w kartonowym opakowaniu z miłosnym akcentem zawiera nasiona strelicji królewskiej, która pięknie wygląda na opakowaniu, a co dopiero, jak wyjdzie z mojej domowej uprawy? 



Na stronie https://latwauprawa.pl/ znajdziecie wiele zestawów do samodzielnej uprawy np. drzewko truskawkowe, które już raz miałam w koszyku, bo jeszcze nic mi nie wyrosło, a już jestem zachwycona tą ideą zasadzenia i sprawienia, że coś wyrośnie, jak dobrze zadbam o nasionka. 




Łatwa uprawa to także wiele "żywych kamieni", a skąd ta nazwa? To tak naprawdę sukulenty, które są bardzo proste w uprawie i na pierwszy rzut oka dla laika wyglądają po prostu, jak kamienie, które przybierają wiele kolorów i kształtów, a tak naprawdę to dwa liście magazynujące wodę, dzięki którym jesieniom wyrastają piękne kwiaty. 



Nie będę wam tutaj wklejać całego opisu, bo tak naprawdę zależy mi na tym, abyście weszli na stronę i zobaczyli, jakie cudne są zestawy, bo moi drodzy mamy dzień kobiet, świętą, a uważam, że to idealny pomysł na prezent. 



Co prawda na efekty musicie trochę poczekać, bo dopiero jestem w trakcie zasadzania mych maleństw ale na bieżąco będę was informowała na instagramie, dlatego tam i was zapraszam. 


Instagram KLIK 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.