wtorek, 12 marca 2024

Candle DOG- Psia łapka

 Witajcie kochani! Dzisiaj również zostaniemy w temacie świec, aczkolwiek dzisiaj będą takie wyjątkowe, bo wykonane z wosku sojowego premium i wykonane przez miłośników zwierząt, a więc możecie się spodziewać świec bezpiecznych dla czworonogów i nietestowanych na nich. 




Moja świeca posiada uroczą łapkę, a więc i nazwa zobowiązuje "Psia  Łapka" ciekawe skąd wiedzieli, że mam w domu właśnie taką malutką i słodką psią łapkę. 

Świeca zamknięta jest w ciemnym słoiczku z przykrywką, dzięki czemu świecę łatwo ugasić, a co najważniejsze ukrywa cudowny ba nieziemski zapach! Popcorn i karmel! To jest idealne połączenie dla mnie niczym słony karmel, który kocham i ubóstwiam, a więc wyobraźcie sobie karmelowy popcorn! Mniam aż ma się ochotę samą świeczkę zjeść. 



Warto zwrócić uwagę na fakt iż świeczka małymi partiami jest ręcznie nalewana w pracowni w Warszawie, a zatem stolica dba o nasze zmysły. 
Zapach popcornu i karmelu czuć w całym moim mieszkaniu, które co prawda duże nie jest ale, dzięki czemu moje nozdrza są zadowolone, a zmysły mają upragniony karmel przez długi czas. 


Candle Dog w swoim asortymencie posiada jeszcze kilka świec, które kuszą nie tylko zapachem ale i szatą graficzną, dlatego koniecznie zajrzyjcie na stronę. 




Świeczkę otrzymałam na spotkaniu blogerskim w Tarnowie. 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie świeczki. Chyba sobie taką sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa tej świeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna! Żałuję, że jestem już po urodzinach bo bym sobie zażyczyła od męża na tą okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.