czwartek, 7 marca 2024

Smycz do telefonu -Bizon Mobile

 Witajcie słońca! Na spotkaniu blogerskim w Tarnowie dostałam prześliczną różową smycz do telefonu, która przykuła uwagę moją swoim wyglądem oraz zastosowaniem. 



Akcesoria do telefonu są bardzo przydatne, bo nie ukrywajmy w naszych torebkach na próżno szukać telefonu, gdy dzwoni, bo ja za nim go znajdę to dzwoniący już kończy swoją próbę połączenia ze mną,  ale teraz odnalezienie telefonu nie jest takie trudne, gdy ma się przy nim dużą, różową smycz.




Smyczka do telefonu Bizon Accessories Leash Dragonfly, różowa to uniwersalna tasiemka, którą można wykorzystać na wiele sposobów.


Dzięki tej smyczy telefon możemy mieć na szyi, a nawet i na ramieniu, a przede wszystkim u mnie znajduje się w torebce, a telefon jest bezpieczny, bo nie wypadnie mi z dłoni przy pierwszej lepszej okazji. 



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.