niedziela, 17 marca 2024

Herbaty dla podniebienia i oka

 Cześć wam! Mamy tutaj smakoszy dobrej herbaty? Ja uwielbiam wszelakie herbaty ziołowe, owocowe i bardzo aromatyczne, a dzięki spotkaniu blogerskim w Tarnowie miałam okazję poznać nie tylko smaczne herbaty ale i pięknie wyglądające! Powiem wam tak, ja jestem wprost zakochana w tych herbacianych torebkach! Herbata w Torebce dba o nas już w czasie zaparzenia samej herbaty! 



Otrzymałam piękne pudełko z jednorożcem, a w nim torebki w jednorożce! Przepadłam! Dodatkowo otrzymałam kilka torebek herbat np w kształcie motylka! I ślicznego seledynowego ludzika:*

Herbata w "kulce" to tak naprawdę piękny kwiat, który rozwija się pod wpływem wody. Idealna herbata  do dzbanka by urozmaicić gościom pobyt u nas. 

Herbaty mają wygląd oraz smak, a o moich kubkach smakowych będę na pewno więcej pisać na INSTAGRAMIE , gdzie was gorąco zapraszam. 



Więcej o herbatach:



Tu kupicie cudowne zestawy 


Strona główna firmy : https://herbatawtorebce.pl/



2 komentarze:

  1. Lubię poznawać nowe smaki herbat. Te w innej formie niż tradycyjna torebka wyglądają naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mam ochotę przygotować mały poczęstunek do tych cudownych herbat, usiąść w fotelu i poczytać książki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.