poniedziałek, 18 marca 2024

Loton COsmetics-balsam wspomagający kurację przeciwypadaniu włosów

 

Cześć wam! Starzy moi czytelnicy powinni jeszcze pamiętać, jak kilka lat temu miałam ogromne problemy z wypadaniem włosów. Byłam nawet u trychologa, a od dermatologa miałam przypisany specjalistyczny płyn. Na ten moment nie mam aż takich dużego problemu z wypadającymi włosami i łysymi miejscami, aczkolwiek zdarzają się gorsze okresy, gdzie więcej wypada mi włosów, dlatego zawsze  w domu mam produkty, które wspomagają walkę z ich wypadaniem. 



Będąc na spotkaniu blogerskim w Tarnowie bardzo się ucieszyłam z wiadomości, że będzie nas wspierać Loton Cosmetics, bo usłyszałam wiele dobrego o kosmetykach tej marki, a zatem od razu po spotkaniu wzięłam się za testy, dzięki czemu mogę w pełni dać wam znać o balsamie wspomagającym kurację przeciw wypadaniu włosów. 




Dane techniczne: Balsam znajduje się w białej butelce o prostej szacie graficznej, jak i kartonowe opakowanie ma zachowane te wizualne standardy. Balsam aplikujemy na mokre włosy po ich umyciu i pozostawiamy na jakiś czas by składniki aktywne zaczęły działać.  Balsam aplikuje się na włosy bardzo prosto i higienicznie, bo opakowanie zawiera pompkę, która działa od początku do samego końca bez zarzutów.  Zapach kosmetyku był w sumie nie zbyt wyczuwalny, a więc osoby wrażliwe na zapachy nie będą narzekać. 



Efekty:
Działanie balsamu jest skuteczne, bo daje sobie świetnie radę z moimi rozjaśnianymi włosami.  
Dba o skórę  głowy i mieszki włosowe, dzięki czemu wypadanie włosów nie jest tak uciążliwe, a porost włosów jest na świetnym poziomie. Naprawdę włosy mi rosną, jak szalone. To pewnie także zasługa tego iż od ponad roku na zmianę stosuje wszelakie produkty przeciw wypadaniu włosów. 
Zalecam balsam aplikować na mokre włosy nie omijając skóry głowy przy czym i nie musicie się martwić o to, że skóra, czy włosy będą obciążone balsamem. Jest wręcz odwrotnie. Włosy są wzmacniane, a dodatkowo wygładzone. 




Nie ukrywam iż jest mi bardzo smutno, że nie udało mi się na spotkaniu wylicytować więcej z puli z tej serii ale dziewczyny naprawdę walczyły, jak lwice :) 
Pozostaje mi tylko samemu zamówić całą serię, bo po balsamie śmiało twierdzę, że działa!



Zapraszam na stronę firmy https://loton24.pl/

I pamiętajcie, że warto wspierać nasze POLSKIE firmy i POLSKIE produkty ! 

2 komentarze:

  1. Najważniejsze, że działanie balsamu jest skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tego balsamu. Używam teraz wcierka od Anwen, bo też jakiś czas temu bardzo mi wypadały włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.