niedziela, 3 marca 2024

Media Service Zawada-publikacje dla dzieci

 Witajcie kochani! Ci co czytali mojego bloga dawno temu wiedzą, że nie tylko kocham kosmetyki ale i lubuje się w książkach i w swoim życiu naprawdę wiele ich przeczytałam! 

Nie omieszkam, jednak wam powiedzieć, że do tej pory książeczki dla dzieci chwytają mnie za serce. 


Od małego uwielbiałam kolorowe czasopisma i książeczki z naklejkami, czy też wycinankami, dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy będąc już nastolatką mama podarowała mi małą siostrzyczkę, dzięki czemu mogłam ponownie wejść w świat wszelakich książeczek. 



Niestety wszyscy rośniemy i teraz moja mała siostrzyczka jest już nastolatką, a ja swojego bobasa się nie doczekałam ale od czego są super ciocie prawda? 

Tudzież bardzo się ucieszyłam, gdy na spotkaniu blogerskim w Tarnowie pojawiło się wydawnictwo Media Service Zawada, które wsparło nasze spotkanie markowymi wydaniami wszelakich książek, gier i puzzli dla dzieci.



Markowe publikacje cieszą bardzo, bo dzieci znają postacie z bajek z telewizji, czy też z sklepowych półek, a że nasza idea spotkania miała nie tylko na celu ploteczki i zbieranie fantów ale i wesprzeć fundację BOCHNIANIE BEZDOMNIAKOM rzuciłam się, jak lwica na wydania dla dzieci.



Udało mi się złowić książki w twardej oprawie, jak i bardzo mięciutkiej, dzięki czemu żaden dwulatek krzywdy książce nie zrobi, a ukazujący się dinozaur z książki na pewno rozśmieszy nie jednego bobasa. 



Myślę, 4, czy 5 latki uwielbiają już pisać i mazać po wszystkim co się da, a więc zmazywalne pisaki, czy też pędzel na wodę to doskonała sprawa. 



Książki mają naprawdę piękne wydania! Grafika, malunki i rysunki przykuwają uwagę dorosłych, a co dopiero dzieci. 



Ja osobiście jestem bardzo zachwycona tymi wydaniami, a jeszcze część z nich jest po angielsku to już w ogóle super sprawa, bo jak wiemy maluchy łapią najszybciej. 


Ja osobiście jestem bardzo wdzięczna  



za wsparcie, a więc od razu daje wam namiary 








Cóż wsparłam zwierzaki, a przy okazji stałam się dobrą ciocią dla 4 małych ludzików ;D









5 komentarzy:

  1. Przepiękne wydania, jakże udane. Myślę, że są idealne na prezent. Bardzo pozytywnie piszesz i miło się czyta Twoje teksty, czy też recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie książeczki w twardej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wydania! Z niecierpliwością czekam na wnuki i będę miała komu kupować takie kolorowe publikacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to bardzo fajna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemne ksiazki dla najmlodszych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.