niedziela, 22 stycznia 2017

Niedziela z maską LOMI LOMI, czyli kojąca maska z jaśminem, a więc powrót do maseczkowych recenzji (@ ̄∇ ̄@)/ (☆^O^☆) (★^O^★)


Gdy poszedł mi komputer, a dokładnie to dysk, który w jakiś sposób po czasie zaczął chwilowo funkcjonować przerwałam cykl pisania o maseczkach do twarzy z LOMI LOMI, gdzie to postanowiłam przez cały tydzień je stosować i dać znać o tym jak przez ten czas moja cera się zmieniła :P Niestety to pisanie  przerwało się w połowie ale związku z tym, że mamy niedzielę mogę wspomnieć o maseczce na niedzielę ;) 



Nasza jaśminowa maseczka znajduje się typowej metalowej saszetce, której wielkość jest średnia po to aby nasz delikatny i wyglądający krucho płacht mógł prawie, że w całości się do opakowanie zmieścić ;P  Szata graficzna jest bardzo spokojna i delikatna, a biel i jasna żółć od razu przynosi nam ukojenie. 

Zapach maseczki jest bardzo delikatny i przyjemny i taki uspokajający.

Myślę, że jaśminowa niedziela to idealny sposób na to aby zakończyć nasz intensywny tydzień i dać skórze czas na to aby odpocząć i zregenerować się na przyszły tydzień, a szczególnie wtedy, gdy nasza sobotnia noc była bardzo aktywna:) 


Osobiście maseczkę bardzo polubiłam za ten delikatny zapach i uspokajające działanie i ukojenie, które daje naszej skórze:) Cera jest gładka, miękka, wygładzona i nawilżona oraz pełna blasku, a wszelakie oznaki zmęczenia po prostu znikają. 

Jak dla mnie idealna maseczka na zakończenie całego tygodnia;) 

Tak osobiście od siebie dodam, ze warto kupić tych 7 maseczek w drogerii HEBE za 25 zł raz na jakiś czas i pozwolić skórze nabrać dobroczynnych składników odżywczych :D 


24 komentarze:

  1. Dobrze rozumiem 7 sztuk za 25zł? Czy to jedna jest za 25zł?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te maseczki zawsze jak mi się kończą lecę po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam maseczek tej marki :) Musze przetestować, bo cena jest bardzo kusząca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2 w zapasach, koniecznie muszę w końcu wypróbować, bo polubiłam maski w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o muszę się zaopatrzyć w jakąś maseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach jaśmnu i chętnie bym taką kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozwaliło mnie logo Samsung na opakowaniu, mi się ono z elektroniką kojarzy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna maseczka. Ja ostatnio nie miałam czasu na maseczki i właśnie w weekend nadrabiam zaległości w tej kwestii. Podziel się tą jaśminową :D

    Pozdrawiam. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała ; ) Wczoraj kupiłam garniera w płacie, ale te chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw, nie miałam jeszcze żadnej maski tej marki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena przyjazna na taki zestaw maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja juz ją nawet za sympatyczną nazwę polubiłam, ta maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię każdego rodzaju maseczki, chętnie je robię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować!

    Zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się nad tymi maseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaśminowa maseczka brzmi bardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.