poniedziałek, 29 lutego 2016

Wygładzający żel pod prysznic z olejem Abisińskim. Bogaty w omega-6 i omega-9.


Cześć:)! Jakiś czas temu dostałam dużą ilość żeli pod prysznic związku z czym jednym się podzieliłam- żel poleciał już w świat; zatem  do przetestowania  zostały mi 3 żele pod prysznic i myślę, że już o jednym mogę kilka słów napisać tym bardziej, że spisuję się znakomicie.
Wygładzający żel pod prysznic z olejem Abisińskim  to żel, który od samego początku przykuł moją uwagę właśnie z powodu tego oleju abisyńskiego bo nawet nie wiedziałam ,że coś takiego jest.
Na całe szczęście sprzedający zapewnił nam etykietkę, na której znajdziemy informację właśnie odnoście tego oleju abisyńskiego (chyba tak  to słowo się odmienia :P ) .




Żel znajdziemy w dość potężnej, białej butelce, która posiada czarny dozownik, który działa bez zarzutu przez cały czas użytkowania, a otwieramy go typu open-closed (w lewo i prawo).
W butelce znajdziemy aż 500 ml żelu pod prysznic przez co nie ma co ukrywać ,że to pakiet (ilość) rodzinny i każdy spokojnie może go zastosować tym bardziej, że jest bardzo łagodny dla skóry.


Szata graficzna bardzo mi odpowiada ponieważ niby jest prosta bo mamy zwykła biel za podstawę aczkolwiek te czarne  kwiatuszki i złote dodatki dodają opakowaniu szyku, a czerwone tło podkreśla napis ABYSSINIAN.


Konsystencja żelu jest delikatna oraz lekka, z jednej strony rzadka aczkolwiek nie na tyle aby ześlizgiwała nam się z ciała jak torpeda, a dodatkowo jest i kremowa przez co bezpośrednie nakładanie żelu na skórę jest bardzo przyjemne i miłe.  Jeśli mamy konsystencję kremową to i kolorek żelu również jest kremowy. Zrobił mi się taki fajny bąbel, że aż musiałam to utrwalić na zdjęciu:)


Zapach jest bardzo przyjemny dla nosa i myślę, że to zasługa właśnie oleju abisyńskiego. Zapach nie słodki, nie kwaśny ani nie owocowy ani typowo nie o lejowaty po prostu miły  i potrafi przez jakiś czas pozostać na skórze ciała.


 Żel stosowałam jak to żel pod prysznic rano lub wieczorem albo wtedy  i wtedy. Wieczorem lubię nałożyć grubszą warstwę kremowego żelu na ciało i chwilkę poczekać aż jego przyjemny zapach mnie otuli, a kremowa konsystencja  zacznie oddziaływać na moją skórę.


Co zauważyłam? Z pewnością efekt wygładzający żelu zapewne przez zawartość olejku oraz przez tą kremową konsystencje, która nie podrażnia skóry, a wręcz przeciwnie wygładza ją.
Żel nie przesusza i nie podrażnia, a co najlepsze stosując ten żel mogłam śmiało odstawić balsamy do ciała bo nie wyczuwałam potrzeby codziennego się smarowania, a jak po wyjściu spod prysznica mogłam cieszyć się gładkim ciałem to na co mi kolejne dodatki na skórę ciała?


Podsumowując: Bardzo polubiłam wygładzający żel pod prysznic z olejem Abisińskim za ładny zapach oraz kremową konsystencję oraz fakt, że jest wstanie wygładzić naszą skórę ciała ale tak jak pisałam lubię go sobie chwilkę na ciele pozostawić. Zresztą zanim rozprowadzę żel na calutkie ciało to także chwila minie tym bardziej, że nie stosuję do tego gąbki tylko rękę.  Dlatego też nie powiem wam jak się pieni bo bardziej nakładam go na swe ciało jak balsam niż myjący żel pod prysznic. Oczywiście brudna nie wychodzę, a czyściutka i gładka.


Efekt niemowlęcej pupci nas nie złapie ale nie ma co się czepiać o to żelu, który tak naprawdę ma oczyszczać nasze ciało z wszelakich zabrudzeń, a dodatkowo przyjemnie pachnieć. 500 ml z pewnością starczy na dłuższy okres czasu i zdąży się człowiekowi znudzić. Jednak nic straconego ponieważ vlaboratories ma w swej ofercie 4 intrygujące żele oraz 5 nowość:)!



32 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, no i raczej nie poznam bo moja miłość do mydełek jak na razie nie maleje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, chyba wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba opakowanie ♡ chyba się na niego skuszę ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny produkt! :))

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji mieć ich w swoich zbiorach

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam firmy, ale nieźle się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam się z tymi żelami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oleju nie znam, żelu tym bardziej :D. Wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba poproszę Mikołaja żeby przyszedł do mnie teraz nadprogramowo i dał mi je w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny produkt
    Klikniesz w rzeczy w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuje:)

    magicworldpirncesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już same buteleczki mnie sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny :) i opakowanie ma bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu, ale chętnie się z nim zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skład mnie nie zachęcił, ale opakowanie ładne :) Fajny misiek:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy składnik ten olejek abisyński :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie super. Z chęcią się skuszę. To jest coś, czego akurat mi teraz brakuje. No i skład niczego sobie. Kupiłabym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowania bardzo fajnie, a już to że otula skórę skłania mnie ku niemu;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szatę graficzną mają przepiękną :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę to markę a także słyszę o tym olejku. Lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają bardzo obiecująco, trzeba się za nimi rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.