wtorek, 9 lutego 2016

Zabłocka Sól Uzdrowiskowa jodowo-bromowa; jak ja uwielbiam te relaksujące kąpiele w wannie!



Naprawdę cieszę się, że mam wannę ponieważ, dzięki temu mogę korzystać z przeróżnych dodatków do kąpieli jak np. z tej soli, która ma naprawdę szerokie zastosowanie i zalety jak np. polecana jest dla osób intensywnie ćwiczących ponieważ regeneruję ciało, dodatkowo odtruwa ciało z  nagromadzonych toksyn przez jod oraz wspomaga walkę ze stresem i napięciem nerwowym, a ponad to przyspiesza spalanie tłuszczu. 
Nic dodać nic ująć! Wszystko w jednym, a więc nie pozostaje nam nic innego jak brać takie odprężające i zdrowotne kąpiele w soli jodowo-bromowej



Muszę przyznać ,że miałam wiele tej soli ponieważ aż 1,2 kg przez co wystarczyła na wiele uzdrowiskowych  kąpieli. 
Tym razem na etykiecie nie mamy kuszącej Pani ale za to mamy schody prowadzące za pewne do niej przez morskie głębiny:D 

Kolor soli również jest bardzo ładny, a więc nie kusi tylko swymi właściwościami ale i kolorem i zapachem dzięki, któremu mamy wyśmienite inhalację. 


Niestety nie ćwiczę intensywnie ale przez moją siedzącą pracę często odczuwam napięcie mięśni w karku i w plecach-próbuję to porozciągać i wykonuję jakieś proste ćwiczenia aczkolwiek nie zawsze to do końca mi pomaga ale, gdy dołączę do takich szybiki skłonów kąpiel w soli mogę zapomnieć o skurczu i napięciu mięśnie ponieważ po długiej kąpieli są one zrelaksowane i swobodne. 


Zabłocka Sól Uzdrowiskowa jodowo-bromowa nie tylko pozwala mi zapomnieć o napiętych mięśniach ale i pozwala cieszyć się gładkim i z dnia na dzień coraz jędrniejszym ciałem.  Myślę, że takie regularne, a co najważniejsze częste kąpieli mogą zdziałać naprawdę wielkie cuda-zresztą, gdyby tak nie było nie proponowali bym nam w SPA podobnych zabiegów:) 



Gdzie  takie znakomite sole można zakupić? 


19 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa ta sól rzadko używam soli ale kąpiel w niej to mega odprężenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prysznic, więc to raczej nie dla mnie, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co za kolor! ja nie używam soli do kąpieli bo preferuje prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kąpiel w jej towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zapytać o nią w swojej aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanowię się nad zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od kiedy mam prysznic to bardzo tęsknie za takimi gadżetami do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją ulubioną jest ta algowa, ale i ta jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka inhalacja w moim stanie bardzo by mi się teraz przydała :D aczkolwiek nie lubię wylegiwać się w wannie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor powalający ale my wolimy prysznic :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.