wtorek, 2 lutego 2016

TATUAŻE- kolorowanka. Niezwykły świat tatuażu Tom 2; wydawnictwo kaktus



Cześć kochani! Aktualnie prezentuję wam ostatnią książeczkę
 ( wszystkie już kolorowanki z tatuażami na blogu się znalazły), która leży na mojej półce, którą dzielę się młodszą siostrą. 
Tym razem książeczka przykuwa nie tylko uwagę ciekawymi wzorami tatuaży ale również i okładką, a dokładnie to piratką, która na nas kuka po przez okrągłe okno swojego statku. 
Jak mała  syrenka na swojego księcia z bajki :) 



W tej kolorowance do gustu przypadły mi rysunki Buddy oraz smoków bo to istnie Japońskie, Indyjskie itp. 


Wzory naprawdę są bardzo ale to bardzo ciekawe ale myślę, że na ciele takiego wzór nie do końca bym chciała:p A wy?


Oczywiście w książce znajdą się i proste wzory, czy może bardziej praktyczne na co dzień niż taki Pan budda z trąba słonia:) 


 I tym tomem 1 aktualnie zamykam moją przygodę z książeczkami do korowania; chociaż w sumie tą tą książką powinnam tą przygodę między innymi otworzyć hi hi 


Ta kolorowanka jak i inne z tej serii  pochodzą z wydawnictwa kaktus


18 komentarzy:

  1. oooo podobaja mi sie te orientalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne wzory, ale na ciele również nie za bardzo chciałabym je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna na nudne wykłady na studiach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham tatuaże, więc coś dla mnie :)


    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te ksiażki do kolorowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre wzory są bardzo fajne. Jednak wole zwykłe kolorowanki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa takie kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna :) mam inną kolorowankę i strasznie mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wzory, ja mam jakąś z tatuażem z empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowanka super, mysle ze kupie podobną kolezance :). Moytw tatuazy nietypowy, ale naprawde wyglada zachecajaco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że jako kolorowanki wzory całkiem fajne jednak przed wyborem prawdziwego musiałabym się zastanowi. Usuwanie tatuażu jest jeszcze bardziej bolesne niż jego wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.