niedziela, 21 lutego 2016

"Książka pod tytułem" tom 4-świetna zabawa dla dużych i małych :)



Niedziela. Nie wiem jak jest u was ale u mnie niedziela jest zawsze bardzo leniwa i beztroska zatem zabawa z moją młodszaą siostrą z nowością od wydawnictwa KAKTUS jest jedną z rzeczy, które możemy robić niezobowiązująco w wolnym czasie. 



Myślę, że nie którzy kojarzą serię "Książka pod tytułem" ponieważ jest to już 4 tom z tej serii, a co najlepsze mój pierwszy:) Z początku myślałam ,że hmm może będę do tyłu z opowieścią i zadaniami, które na nas czekają w tej pełnej przygód książce; aczkolwiek stało się odwrotnie ta 4 cześć sprawiła nam tak wielką frajdę, że aż ma się chętkę na wcześniejsze części. 


Co nas czeka  w 4 tomie?


Pełna moc przygód z zabawnymi i oryginalnymi bohaterami z jeszcze bardziej odjazdowego miasta Fafikowa, w którym nikt i nigdy nie będzie się nudził bo na każdej ulicy (stronie) w dniu (zadaniu) czeka nas coś niesamowitego i odkrywczego. 


Aby wejść do tego niesamowitego miasta przygód wystarczy otworzyć bramę i przejść przez próg aby wydobyć z książki to co najlepsze:) 


W książeczce nie czeka nas tylko czytelnicza przygoda ale również i możliwość zabawy kreatywnej jak i manualnej.  Oczywiście do zabawy potrzebujemy nożyczek, kleju oraz pięknych kolorowych kredek, które ubarwią nasze postacie, czy zadania. 


Hmm mogę to trochę porównać do  książki zniszcz ten dziennik aczkolwiek myślę, że ta wersja, czyli "Książka pod tytułem" jest bardziej skierowana do dzieci, a dziennik to jednak dla nieco starszych osóbek. 


Dodatkowo "Książka pod tytułem" nie tylko bawi ale i rozwija i uczy. 


19 komentarzy:

  1. O, wygląda na bardzo fajną pozycję :)

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta książka wydaje mi się być bardzo ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Doceniamy takie kreatywne książeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci uwielbiają te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że bardzo fajna zabawa dla dzieci :)
    Nie wiem czy słyszałaś o kolorowankach dla dorosłych? Teraz są w modzie, nabyłam sobie i muszę spróbować, służą do odstresowania się, relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że czasem jakiś starszy człowiek też by miał przyjemność z korzystania z tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam, ale innego autora i mi jakoś do gustu nie przypadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnej z tej serii, może kiedyś się pokuszę, ciekawią mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie nie dla mnie. Wydaje mi się, że dla dziecka w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że są już aż cztery tomy!

    OdpowiedzUsuń
  11. to coś na zasadzie zniszcz ten dziennik

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłabym bratanicy, ale jest za mała :< mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku jak był szał z tymi książkami kupiłam siostrzyczką , były zachwycone , ja teraz przerabiam antystresowe kolorowanki dla dorosłych :)

    Bardzo podoba mi się u Ciebie , aby być na bieżąco chętnie obserwuję i zapraszamy również do siebie . Będzie mi miło jak zaobserwujesz, oczywiście jeśli blog Ci się podoba .

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze bardzo podoba mi się ta seria książek, a nie mam nawet pół książki. Niestety nawet ich jeszcze nigdzie stacjonarnie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.