środa, 10 lutego 2016

Aflofarm Fabryka Leków, Regenerum, Regeneracyjne serum do włosów, bardzo fajne ale nie zachwycające ;)


Ups..pierwsze zdjęcie z neta bo nie wiem jak to się stało ale nie mam zdjęcia przodu opakowania ;P 


W styczniu jak i jeszcze aktualnie w lutym stosuję regenerujące serum do włosów, które ma mieć tyle zalet, czy dobrych właściwości, że aż nie wiadomo na co zwracać uwagę przy stosowaniu. 



Serum znajdziemy w białej tubce, której szata graficzna nie jest jakaś wymyślna, a prosta i zwykła, na tubce również znajdziemy krótką informację na temat serum z tym, że więcej i dokładniejsze informację znajdziemy na kartonie, w którym znajduję się tubka.  


Jak możecie zauważyć na zdjęciu serum otwiera się zwyczajnie jak większość kosmetyków do włosów, otwór jest adekwatny do konsystencji serum. Ta zaś jest lekka jak i gęsta, a dodatkowo i kremowa, koloru białego. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach.  Zapach jest na tyle delikatny, że można rzecz, że go nawet nie ma bo na włosach z pewnością nie pozostaję. 


Jeśli chodzi o wydobycie kosmetyku nie zauważyłam jakiś problemów aczkolwiek myślę, że przy końcówce może być trudno z jego wydobyciem i będzie trzeba tubkę rozcinać.  Czy serum jest wydajne? W butelce znajdziemy 125 ml i wszystko zależy od tego jak często i gęsto będziemy go stosować oraz jak długie mamy włosy. Moje włosy aktualnie są krótkie bo kończą się za żuchwą, a więc nawet przy stosowaniu 3 razy w tygodniu serum mam go dosyć dużo w tubce. 


Jak pisałam wcześniej serum stosowałam 3 razy w tygodniu, a dokładnie to co drugi dzień.  Najpierw myję włosy szamponem, potem nakładam serum, które trzymam różnie raz 2 minuty, raz 5, a czasami i 10 minut wszystko zależy od mojego nastroju i chęci.  Następnie płucze włosy i znowu nakładam szampon aby dokładnie zmyć resztkę serum ponieważ to co miało się we włosy wchłonąć już dawno powinno to zrobić.  Oczywiście to nie jest tak ,że zawsze serum z włosów zmyję ale przeważnie. Od kiedy stosuję serum, nie zauważyłam aby moje włosy był obciążone, czy oklapnięte. 


Efekty po stosowaniu:

Dobrych efektów, czy rezultatów po stosowaniu regenerującego serum jest wiele z tym, że one są mało widoczne. Myślę, że gdyby serum było dostosowane np do 3 problemów lepiej by się spisało, a gdy producent opisuję wszystkie jego zalety, czyli działa przeciw wypadaniu, puszeniu się włosów, nawilża, wygładza, zapobiega rozdwajaniu końcówek i co tam jeszcze chcecie i co sobie dopiszecie wtedy to nasze wymagania i oczekiwania rosną względem produktu. 


Co ja zauważyłam?

Na pewno moje włosy są miękkie i gładkie oraz bardziej elastyczne, a do tego i nawilżone.  Jeśli chodzi o moje końcówki jak na razie żadnych rozdwojonych nie zauważyłam.  Włosy się nie puszą i nie sterczą na wszystkie strony z tym, że ja nigdy nie miałam jakiegoś większego problemu. Ja aktualnie szukam kosmetyków, które pobudzają włosy do wzrostu oraz zapobiegają ich wypadaniu. W tym wypadku to serum tu kompletnie nie działa chociaż także ma nasze włosy w tym wspomagać. 


To nie jest tak ,że narzekam na te serum bo działa ma moje włosy bo są one odżywione i nawilżone oraz gładkie ale są to efekty nie zaskakujące bo nawet po dobrym szamponie mam gładkie i śliskie włosy, które  bardzo dobrze się rozczesują. 


Regenerujące serum można wypróbować ale moim zdaniem to taki zwy-klaczek, który niczym się nie wyróżnia na tle innych masek, czy odżywek do włosów, a serum to serum musi działać po prostu lepiej niż inne kosmetyki. 


30 komentarzy:

  1. Mam ten produkt, ale jest jeszcze zamknięty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Do włosów nie miałam Regenerum, ale ogolnie mam wrażenie, ze te produkty są mocno przereklamowane. Złe nie są ale można spodziewać sie dużo więcej (miałam do paznokci, balsam, krem do rąk i coś jeszcze).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że ta marka to zbytnio przereklamowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy pojawił się na rynku, myślałam o jego zakupie, jednak po pewnym zasie zrezygnowałam, może to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie same serum, ale ja niestety nie widzę zbytnio efektów, jakie powinny nastąpić po jego użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nam ten preparat skojarzył się z kremem do rąk :P
    W sumie to na włosach jak widać też szału nie robi xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go :) Sama nie wiem czy dobrze działał czy nie, bardziej był neutralny

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie żadne produkty od Regenerum nie zachęcają jakoś do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że zwyklak :D na maks amnie ciekawią wszytskie kosmetyki z Regenerum :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie zachwyca efektami :/
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam od nich pomadkę do ust i była średnia, pewnie już taki urok tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak myślałam, że z tego serum to żaden hit nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo reklamują ten produkt :) Powiem szczerze, że ze względu na ich reklamy chciałam się skusić ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, moim zdaniem to troszkę przereklamowane produkty;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam na niego ochotę, ale czekam na efekty u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam, ale jestem ciekawa jak u mnie by się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro zwyklaczek to jednak zostanę przy moich maskach z Kallos

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten produkt, przyznam skusiły mnie reklamy, ale niestety u mnie się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli nie powala, to nawet nie mam coś się wgłębiać bardziej w ten produkt :P

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię produkty, które nie obciążają włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Także bardzo mnie kusi a tu proszę jednak średniak :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. z tego jeszcze nic nie miałam, ja na razie czekam aż przyjdzie mi maska drożdżowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś zupełnie mnie nie ciągnie do regenerum :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię produktów, które ciągle są zachwalane w tv :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mnie ciekawą produkty regenerum i z pewnością sięgnęła po nie jak wykończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.