sobota, 18 kwietnia 2020

Nature Box Olive Oil szampon i odżywka przeciw łamliwości włosów



Cześć kochani; jak tam wasze samopoczucie? Moje zdecydowanie lepiej bo cieszy mnie fakt iż będzie można swobodnie wyjść do parku aczkolwiek z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności bo zapewne nikt z nas nie chce być chory i umrzeć z powodu swojej głupoty i braku wytrwałości w pewnych zobowiązaniach i prośbach. Dlatego róbmy wszystko aczkolwiek z głową :)

Dzisiaj na tapetę idzie świetny duet do włosów, który miałam okazję przetestować, dzięki portalowi wizaz, a że kosmetyki bardzo dobrze się u mnie sprawdziły, a ich ceny to koszt około 20 zł to tym bardziej są warte naszej uwagi. Wielki plus za to iż mamy do czynienia z produktem bez siarczanów, bez silikonów oraz jest to produkt jak najbardziej wegański.  


Opakowanie: kosmetyki znajdują się w plastikowych,  opakowaniach o pojemności 385 ml, a więc takie ilości wystarczą nam na bardzo długi okres użytkowania nawet, gdy włosy tak jak i ja myjemy w dzień w dzień. 
Niestety ale mój skalp głowy przetłuszcza się intensywnie, a reszta włosów jest sucha i mało nawilżona, czy też elastyczna.

Butelki, w których znajdziemy szampon i odżywkę do włosów są w kolorze zieleni bo i motywem przewodnim składu jest oliwka zielona, która dodaje przyjemny zapach.  

Na etykietach znajdziemy szereg informacji w języku polskim i nie tylko, a więc każdy ciekawski znajdzie to czego szuka na temat kosmetyku.   


Konsystencja szamponu jest treściwie, żelowa i w kolorze przezroczysto zielonym, a jeśli chodzi o efektywne pienienie to jest duże, a wystarczy włosy tylko zmoczyć w wodzie. 

Działanie?

Szampon delikatnie aczkolwiek skutecznie oczyszcza skórę głowy jak i włosy, które pozostawia wygładzone, bez efektu puszenia, a co najważniejsze szampon nie plącze włosów i pozostawia je błyszczące naturalnym blaskiem.


Odżywka do włosów  Nature Box Olive Oil posiada treściwą aczkolwiek kremową konsystencję w kolorze bieli, która pięknie i bez problemu rozprowadza się po włosach, a co najlepsze bardzo ładnie bo oliwkowo pachnie przez długi czas na włosach, które kuszą nie tylko wyglądem ale i zapachem.

Odżywkę stosuje za każdym razem, gdy myje włosy, a więc codziennie; chyba, że mam chwilę lenia to sobie ją daruje.
 Maskę pozostawiam na włosach od 1 minuty do 5 minut w zależności od chęci i oczywiście czasu :D
 


Związku z tym iż kilka miesięcy temu włosy rozjaśniłam, a do fryzjera nie mogę się aktualnie wybrać włosy zaczęły się delikatnie rozdwajać, a rozjaśnione końce łamać:/  
To co mogłam to wyłapałam i delikatnie podcięłam aczkolwiek potrzebowałam produktu do włosów, który zatrzyma ten proces i wzmocni, a przede wszystkim zregeneruje włos. 

 W tym przypadku odżywka Nature Box Olive Oil dała są znakomicie radę!



Moje włosy przede wszystkim są pełne naturalnego blasku, miękkie i wygładzone oraz jedwabiście gładkie i cudownie  rozczesują się pod palcami! 
Łamanie włosa ustało, a nowe rozdwojone końce się nie pojawiły, a na efekt długo nie trzeba czekać bo jedwabistość i wygładzona powierzchnia włosa pojawia się już po pierwszej aplikacji odżywki. 
Po długotrwałym stosowaniu  kosmetyku zdecydowanie włos się wzmacnia i odżywia bo jak na razie włosy się ponownie nie łamią jak i nie rozdwajają; wracają do normalności przez co mogę darować sobie pielęgnacyjne zabiegi w salonie kosmetycznym i po wolnym wybrać się na kolejne rozjaśniane. 



35 komentarzy:

  1. Mam ten duet aczkolwiek znacznie częściej sięgam po szampon (mam inną maskę otwartą i chcę ją wykończyć). Z początku był spoczko, ale wydaje mi się, że teraz przy częstym stosowaniu przeciąża włosy, przez obecność oleju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wędrówki po kuchni5:27 PM, kwietnia 18, 2020

      Mam cienkie włosy i obawaiam się, że może i u mnie być taki efekt

      Usuń
  2. Na maskę mogłabym się skusić. Lubię takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wędrówki po kuchni5:04 PM, kwietnia 18, 2020

    Ciekawe produkty. Obecnie moje włosy są w dobrej kondycji, jedyne co to przydałoby sie ich jakoś zagęścić

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwa z oliwek w kosmetykach jak i w żywności to super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że produkty Ci pomogły wzmocnić kosmyki. Może i ja przetestuję ten duecik:) Widzę że produkty mają nietypowe pojemności 385 ml;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłoby to cos dla moich włosów. Chętnie bym sprawdziła jak działają te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dla odmiany włosy dość tłuste, więc myślę, że bym je dobiła akurat takim nawilżającym duetem. Natomiast myślę, że gdyby w ofercie było coś do włosów przetłuszczających się to mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji testować kosmetyków z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie te kosmetyki, jestem bardzo ciekawa, jak wypadłyby na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz! przyznam, że coraz częściej sięgam po tego typu produkty. Jak ta cala pandemia się skończy, to pójdę i do fryzjera (już się nie mogę doczekać!) i na dobre zakupy kosmetyczne. Lista bowiem coraz dłuższa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. markę znam, ale tylko ze słyszenia, ale jeśli daje takie efekty to chętnie ją wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś szampon i odżywkę z Nature Box, ale kokosowy i nie bardzo pasował moim włosom. Ale ten z opisu wydaje mi się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele dobrego słyszałam o tych kosmetykach, muszę je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że to bardzo fajny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przestałam korzystać z kosmetyków sklepowych. Sama robię mydła, szampony i płukanki ziołowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już widzę, że ten zestaw mógłby być idealny dla mnie. Lubię oliwkowe kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli się sprawdza za tą cenę to super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już czytaliśmy gdzieś same dobre rzeczy o tych produktach

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam z tej serii szampon, ale nie za bardzo pasował do moich włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo byłam przekonana,że będzie pasował, może coś źle dobrałam?

      Usuń
  20. Muszę koniecznie wypróbować właśnie takiego szukałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy nie lubią szamponów z oliwką, ale inne z Nature Boxa to już bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę już czytałam o tej marce, ale nie miałam żadnego produktu. Na razie mam co kończyć, może wypróbuję w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam okazję przyglądać się im z bliska, ale nie wiem, co sprawiło, że się nie zdecydowałam. Myślę, że to będzie mój kolejny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię tę serię. Często do niej wracam! Generalnie produkty Nature Box są warte zakupu. Fajny skład, dobre działanie i cena - jak na taką pojemność nie jest wcale aż tak wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych produktów. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam od nich inny szampon. Sprawdzał się u mnie dobrze, ale odżywka to dramat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.