poniedziałek, 8 października 2018

Szampon Magiczne Mumio ma swe zalety jak i wady....


Dzień dobry piękny mój wolny poniedziałku! Po pracowitym weekendzie czas na odpoczynek, a zatem oddaje się w krótki czas opinii, która nie jest dobra i nie jest zła ponieważ dzisiaj przedstawię wam szampon do włosów, który można kochać i równocześnie nie nienawidzić:) 




Moje drogie czytelniczki stałe i nie stałe mój problem z nadmiernym wypadaniem włosów jest bardzo poważny ponieważ już leczyłam się z niego przy pomocy dermatologa, gdzie było lepiej aczkolwiek znów nadszedł czas, który pogłębił ilość wypadania włosów dlatego też zapisałam się do trychologa:)  Ci, którzy nie są ze mną długo odsyłam do wyszukiwarki lub zakładki pielęgnacja włosowa i tam rozbudowany wpis na pewno się znajdzie, a ja nie przedłużając już dłużej  pokrótce opowiem wam o szamponie do włosów magiczne mumio, które do końca magiczne nie jest. 



Informacja od producenta:

BEZ SLS, PARABENÓW i SILIKONÓW

SZAMPON MAGICZNE MUMIO & olejek geraniowy
NA BAZIE SERWATKI MLECZNEJ

DO WŁOSÓW NORMALNYCH I PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ
INTENSYWNA REGENERACJA WYPADAJĄCYCH WŁOSÓW ORAZ WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY

Receptura szamponu oparta jest na wyjątkowo delikatnej serwatce mlecznej, która skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, zapewniając jej niezbędny poziom nawilżenia. Przywraca jej naturalną fizjologiczną równowagę.
Mumio Shilajt dzięki zawartości biopierwiastków stanowi prawdziwy regenerujący eliksir do włosów. Intensywnie wzmacnia, delikatnie oczyszcza skórę, łagodzi podrażnienia oraz likwiduje świąd i pieczenie.
Olejek geraniowy Pomaga w przywróceniu włosom naturalnego pH.

Właściwości składników szamponu:
  • Serwatka mleczna zawiera proteiny, które regenerują strukturę włosów, nadają objętości i naturalnego blasku. Utrzymują prawidłowe nawilżenie oraz chronią końcówki przed zniszczeniem i rozdwojeniem. Lipidy i witaminy dodają włosom energii, a kwas mlekowy reguluje wydzielanie sebum oraz usuwa obumarłe komórki. Serwatka mleczna wzmacnia i nawilża przesuszoną oraz swędzącą skórę głowy zapewniając jej zdrowy wygląd. Zwalcza przyczyny powstawania łupieżu.
  • Mumio (Shilajit)to niezwykła kompozycja minerałów, aminokwasów, kwasów tłuszczowych i witamin grupy A, które są niezbędne dla prawidłowej kondycji włosów oraz skóry głowy. Stymuluje i pobudza mieszki, wzmacnia oraz odżywia cebulki. Przyspiesza wzrost włosów i przeciwdziała ich wypadaniu. Garbniki i kwasy zawarte w mumio likwidują swędzenie, łupież, aktywizują odnowę komórek skóry głowy oraz wygładzają łuski włosów podwyższając ich elastyczność i blask.
  • Aromatyczny olejek geraniowy sprawia, że mycie włosów staje się odprężające i przyjemne.

Szampon nie przyciemnia włosów.

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu nanieść na wilgotne włosy i skórę głowy, delikatnie masować, zostawić na kilka minut, następnie dokładnie spłukać.
Składniki/Ingredients: Aqua, Sodium Cocoyl Glutamate, Lauroyl/Myristol Methyl Glucamide and Coco Betaine, Whey, Mumio, Lactic Acid, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Benzyl Alcohol (and) Benzoic Acid (and) Dehydroacetic Acid

Status produktu: kosmetyk
Data ważności na opakowaniu
Pojemność: 280 ml
Nie testowano na zwierzętach
Zarejestrowano w UE
Kraj pochodzenia Polska




Moja opinia:
 Średnio myję włosy codziennie ponieważ strasznie przetłuszczają mi się one od nasady jak i sam skalp głowy dlatego nie wyobrażam sobie dnia bez umycia włosów i głowy aczkolwiek już na samym początku muszę podkreślić działanie szamponu do włosów mumio ponieważ zniwelował potrzebę mycia włosów co dziennie! W delikatny aczkolwiek i bardzo skuteczny sposób sprawił iż gruczołu zaczęły lepiej pracować i zarówno moja skóra głowy jak i włosy nie potrzebowały dziennego mycia włosów o ile nie nałożyłam odżywki zaraz przy skórze:P

Na taki efekt nie mycia dziennie włosów musiałam poczekać około dwóch tygodni aby zauważyć, że ma czupryna nie potrzebuję tyle mycia dlatego też spokojnie mogę myć główkę co drugi dzień.

Kolejny zauważalny plus to likwidacja świądu skóry głowy, który nie ma co ukrywać pojawia się co jakiś czas i w tym aspekcie szampon idealnie się sprawdza bo wszelakie świądy usuwa raz dwa i możemy o nich zapomnieć.

Szampon Magiczne Mumio delikatnie obchodzi się z skórą głowy, a więc jej nie podrażnia, a wspomaga pielęgnację ale nie do końca obchodzi się delikatnie z włosami....


Aby zauważyć dobroczynne efekty skórne na głowie musiałam szampon przynajmniej na dwie minutki pozostawić na głowie aby składniki aktywne zaczęły intensywnie działać. 
 Nie mogę zapomnieć o tym aby wspomnieć iż szampon moje cienkie i delikatne włosy tak odbijał od nasady iż pomimo tego, że mam ich malutko wyglądało na to, że mam ich wprost pełno, a więc świeciłam buną czupryną.

Po świetnych plusach trzeba przejść do minusów:/

Szampon strasznie plączę włosy i sprawia iż podczas płukania są nie co chropowate dlatego odżywka do włosów lub coś na końce jest nam potrzebne bez dwóch zdań bo inaczej w trakcie czesania wyrwiemy kołtuny.....

Bez zastosowania odżywki włosy są tak bujne i nieokrzesane iż furgają nam na wszystkie strony świata bez zgody właścicielki. 

Zapach: Szampon jak zapewnia producent zawiera składniki pochodzenia naturalnego, a więc sam szampon tak pachnie i dla jednych będzie to zapach znośny, a dla innych może być nie do końca przyjemny ponieważ nie każdy lubi czuć mocne wyciągi roślinne, które czuć wśród włosów nawet drugiego dnia po umyciu i żadna odzywka zapachowa nie potrafi zapachu zdominować.

Nie zauważyłam również aby włosy przestały mniej wypadać ale sama ich struktura jest zregenerowana i odżywiona i po odpowiednim nawilżeniu włosy wyglądają na piękne i zdrowe:) 



Pod koniec tygodnia wybrałam się na ścięcie jak i saunę na włosy ponieważ potrzebowały one dogłębnego nawilżenia, a że w domu na maskę 20 minutową nie zawsze jest czas to u fryzjera już człek posiedzi....

Jeśli miałabym podsumować działanie szamponu to bardzo go pochwalę za odbudowę jak i sprawienia iż skóra głowy nie potrzebuję tak częstego mycia, a same włosy wyglądają na mega gęste i grubsze przez co wydaję się, że jest ich więcej niestety duży minus za przesuszenie jak i plątanie włosów. 

Mam co do niego właśnie mieszane uczucia bo z jednej strony go polubiłam a z drugiej znienawidziłam tu działa, a tam nie ale cóż wszystkiego mieć nie można....Nie wspomniałam jeszcze o konsystencji, która jest barwy borowinowej takiej ciemno brunatnej przez co sam zapach jak i wygląd kojarzą nam się bez dwóch zdań z czymś naturalnym i o dziwo szampon świetnie się pieni i nie potrzeba jego dużej ilość przez co także jest bardzo wydajny i spokojnie 280 ml wystarczy nam na okres dwóch miesięcy przy średniej długości włosów nawet, gdy ktoś nam szampon podkrada.....



Od siebie muszę dodać iż samo opakowanie bardzo mi się podoba, a dokładnie to szata graficzna, gdzie kolor złoty z fioletem się miesza tworząc przepiękny górski krajobraz , w którym mamy ochotę uczestniczyć, a wszelakie informację o kosmetyku znajdziemy w naszym rodowitym języku. 




52 komentarze:

  1. Piękna szata graficzna tego szamponu a i opis jest bardzo zachęcający, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem od lat wierna jednemu szamponowi :) Jak narazie jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szampon ma dosyć śmieszną nazwę, no i opakowanie też mi się za bardzo nie podoba - jak dla mnie zbyt krzykliwe :P Jeżeli plącze włosy i sprawia że są bardziej chropowate to dla mnie odpada bo bo mam z natury szorstkie, wysokoporowate włosy więc taki minus całkowicie go dyskwalifikuje. Miłego dnia kochana! :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, chyba się na niego nie skuszę. Moje włosy są już wystarczająco poplątane bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście potrzebuję bardzo delikatnych szamponów, a czasem nawet myję samą odżywką,bo mam kręcone, bardzo suche włosy. Ale chciałam napisać, że nazwa i design opakowania są super, a ja bardzo zwracam uwagę na takie rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opakowanie - lubię takie kolorki. A co do samego szamponu...dzięki za szczerą recenzję. Ja chyba jednak się nie skuszę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super szampon i taka wdzięczna nazwa - MUMIO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład fajny, ale moje włosy potrzebują innego działania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam go nigdy, ale opakowanie ma ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego szamponu, ale ma ciekawą nazwę. Sama mam problem z wypadającymi włosami i muszę udać się do lekarza, chociaż trochę choruję, dlatego mogę się domyślać, co jest przyczyną wypadania moich włosów. Również mam tłuste włosy, ponieważ od dziecka choruję na łojotokowe zapalenie skóry, więc ten szamponik po przeczytaniu opisu chętnie bym spróbowała. Włosy też muszę myć codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tego szamponu. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała przetłuszczajace się włosy to może bym się skusiła, jednak nic innego mnie do niego nie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, szampon nie nadaje się do moich włosów, nie sprawdziłby się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa czy faktycznie w składzie nie ma żadnych szkodliwych substancji. Jeśli nie ma to chętnie przetestuje. Opakowanie wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech, taki ni to dobry, ni to zły. Fajnie jednak, że redukuje uczucie świądu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm jak widzę to szampon i działa, i nie działa... Dobrze że mimo wszystko uspokoił skórę głowy i zlikwidował świąd, no i zmniejszył częstotliwość mycia włosów. Jednak dla mnie fakt, że okropnie plącze włosy kompletnie go dyskwalifikuje. Mam bardzo gęste włosy i czasami muszę nieźle się naszarpać żeby je rozczesać, dlatego jeśli jakiś szampon kołtuni mi włosy to od razu ląduje w koszu

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spotykam produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej marki, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy strasznie się plątają więc szampon nie dla mnie. Ale z pewnością znajdzie się wiele osób którym sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz widzę, ale lubię testować nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie szata graficzna jest świetna, ale to że szampon mocno plącze włosy, to nie wybaczę :/ Moje mocno wypadają i jeszcze mocniej plączą, więc raczej bym go nie przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam wolę szampon bambino - najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się sprawdza, ale córka już nie może go używać. :)

      Usuń
    2. Kupuje go na promocji w rossmanie to prawda najlepszy

      Usuń
  23. A ja miałam okazję go wypróbować i kompletnie mi nie podszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na szczęście nie mam tendencji do tego aby moje włosy się Plątały i bardzo przekonuje mnie fakt że włosy można myć co drugi dzień a nie codziennie. W kwestii wypadania włosów wypróbuj bioxsine bo naprawdę robi robotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej miałam kiedyś szampon i ampułki ☺ a kolejny szampon mam w zapasach

      Usuń
  25. Pakowanie fajne, nazwa oryginalna. Może uda mi się kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe te plusy i minusy, chętnie bym go przetestowała na własnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama po śmierci taty męczyła się z wypadaniem włosów. Ciotka jej kupiła wtedy m.in. vichy. Nic jej tak nie pomogło jak rzepa! Potem ja stosowałam i naprawdę rewelacja :) Fakt, że trochę śmierdzi, ale jest mega skuteczna. A tego szamponu nie znam i pierwszy raz go widzę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Totalnie nie znam marki, ciekawe ma składniki ;) moje włosy mają się jeszcze dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam że o Mumio słyszę po raz pierwszy ale skład całkiem mi się podoba. Chętnie sprawdziłabym jak działa na moich włosach bo te miewają różne upodobania, chociaż bardziej skupiam się na maskach i odżywkach, szampon ma przede wszystkim myć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz słyszę i widzę, a takiej oprawy się nie zapomina. Z przyjemnością przetestuję, gdy odwiedzę Polskę, bo w Wietnamie wybór nie jest aż tak duży. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam, ale chętnie przetestuje, choć mam już swój ulubiony szampon to czasem fajnie spróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Codzienne mycie włosów? Oj bardzo nie zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwszy raz widze ta firmę, ale raczej nie przekonuje mnie ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba nie dla mnie ten szampon - bo moje wlosy i bez tego sa wystarczajaco niesforne i splatane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie szata graficzna pieści oko, ale szkoda że działanie nie idealne

    OdpowiedzUsuń
  37. ja jestem przyzwyczajona do swojego szamponu i póki co się sprawdza. klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  38. Szampon jak i sama firma jest mi zupełnie nie znane. Sama mam problem z moimi włosami, które wypadają w dużej ilości ale też często się przetłuszczają. Nadal szukam jakiegoś złotego środka na nie ale na razie bez skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam okazję stosować wiele szamponów i obecnie mam ten jeden jedyny, który używam już od wielu lat i nigdy mnie nie zawiódł, choć czasami zdarza mi się eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie widziałam jeszcze tego szamponu na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy produkt. Na szczęście nie mam problemów z włosami.

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie włosy i tak są zawsze splątane po jakimkolwiek szamponie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Włosy mam rozjaśnione więc są suche i splątane. Napewno produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. W sumie pozytywna recenzja, chyba jednak kupię do wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wypadanie włosów leczy się od środka ,szamponem nie da się wmasować w organizm brakujących witamin i mikroelementów Odpowiednie odżywianie ,styl życia , brak używek ,sen ,ruch ,stres itd to Wszystko ma wpływ na nasze włosy .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.