poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Wczoraj spotkałam się z moją kuzynka i pokazałam Jej swojego bloga po czym Ona stwierdziła, że za bardzo on się Jej nie podoba, a więc ja pytam:
-Dlaczego?
-Jest tu za mało o Twoim życiu.
-Życiu?  Przecież moje życie nie należy do najciekawszego i interesującego ,a przede wszystkim nie robię nic nadzwyczajnego ,a  więc o czym mam  pisać?
Odpowiedzi nie uzyskałam.
Może Ona ma rację...
To prawda, że nic konkretnego nie piszę ale wspominam o tym co mnie interesuję, co czytałam , co słucham...
Zresztą robię to dla siebie, a nie dla innych.
Czy to jest zbyt egoistyczne?
Ale robiąc coś dla kogoś, innych tylko po to aby komuś się przypodobać to, czy wtedy tak naprawdę nie zatracamy siebie?
Swojego "Ja" ?
Po co tak naprawdę istniejemy?
Dla kogoś?
Dla siebie?
Po co tak naprawdę ludzie chcą być popularni?
Czy to prawda, że w tych czasach jeśli nie jesteś znana/znany to tak naprawdę  jesteś nikim?
A czy czasami nie wystarcza nam to, ze istniejemy dla kogoś?
Dla tej jednej, jedynej osoby dla, której wato żyć.




Z pozdrowieniami dla kuzynki :) 
Całuję:*




26 komentarzy:

  1. To nie prawda że tu jest nie ciekawie, każdy pisze co chce, ja lubie tu zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. You shouldn't worry about opinions of everyone else. You write what you want as everyone of us :) Greetings! eng-lishka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy lubi opisywać swoje życiowe historie codzienne-co robiłam,gdzie byłam z kim a czemu a po co itd,poza tym myślę,że nie czytałoby mi się to dobrze.Prywatna sfera niech pozostanie naszą własną ....wolę bloga takiego jakiego masz teraz i nie zmieniaj....Każdy prowadzi blog o czym chce i jak chce..jedni lubią coś tworzyć,inni zaś testować różności, kolejne grono uwielbia stylistykę...pisać opowiadania,wiersze,recenzje książek itp bo można by było dużo wymieniać kategorii...szanujmy to co ktoś robi ;)Pozdrowienia dla kuzynki:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. według mnie tu jest właśnie dużo o Twoim życiu :o Przynajmniej w porównaniu do mojego bloga, który nie opowiada właściwie nic konkretnego o mojej osobie. Chciałabym to zmienić, ale podobnie jak u Ciebie.. moje życie nie jest interesujące, a ja nie robię nic nadzwyczajnego. + Ej, a masz gdzieś tutaj swoje zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I muszę powiedzieć Ci,że poruszyłaś fajny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No niby taaak, ale to wystarczy tylko spojrzeć na bloga, by dowiedzieć się, że lubię k-pop i wgl. Ale nie ma na nim nic takiego szczególnego.. czego ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jeszcze myśli starymi kategoriami, że blog to koniecznie wirtualny pamiętnik :) Teraz blogi przypominają strony internetowe, każdy zajmuje się tematyką taką jaka mu odpowiada i tak powinno zostać. I faktycznie, trzeba słuchać głównie siebie. Znam taki cytat: " Nie móm mi co mam robić, póki nie możesz przejść życia za mnie" Mniej więcej tak to szło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem jest tu bardzo ciekawie;)
    Z przyjemnością tu zaglądam. A ty piszesz o tym co chcesz i o tym co lubisz. Niekoniecznie o sobie;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uważam, że blog jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tylko, że właśnie wiem co mogłabym o sobie napisać.. nie ma nic takiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. ?? To nie prawda! ...Ja bardzo lobię czytać twojego bloga. Warto wiedzieć co interesuje innych ludzi, którzy w pewien sposób mają te same zainteresowania czy nawet mają podobne zdania o czymś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog ma być dla Ciebie, więc pisz na nim co uważasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepis na wszystko - rób to co lubisz i nie zwracaj na nikogo uwagi. Bo wtedy w żaden sposób nie da się stracić siebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. zApewne twoja kuzynka nie ma racji! nie słuchaj opini innych! to jest twoja strona w necie i ty nia rządzisz ! :) masz bardzo ciekawy blog! nie martw sie! :) zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rób to co uważasz za słuszne, nie musisz we wszystkim słuchać innych :)
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/08/giveaway-do-wygrania-dowolna-para-butow.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Please do not listen to your cousin; you should do what feels right to you!

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy ma indywidualne podejście do blogowania,
    pisz o czym chcesz.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, każdy inaczej prowadzi bloga. Obserwatorzy czasem lubią poczytać o danej osobie, poznać ją bliżej. Ja tak czasem mam. Ale sama rozumiem, że nie zawsze każdy chce pisać wiele o sobie albo pokazywać swoje fotki. Ja długo się wahałam, czy powinnam, czy nie spotkam się z jakąś krytyką.. Jednak pisanie o wszystkim to nie dla mnie. Trochę tajemniczości chcę jednak zachować.
    TY idziesz w kierunku, którym chcesz..o tym, co Cię interesuje i to wiele o Tobie mówi.
    Tylko nie pisz, że masz nudne życie. ;PPP
    Na pewno jesteś ciekawą i sympatyczną osobą i Twoje życie musi być fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za miły komentarz i zachęcam do blogowania wedle własnego uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie, powinnaś pisać o czym chcesz. Bo przecież to twój blog i ty poświęcasz na niego czas, a jak komuś się nie podoba, to niech tu nie wchodzi. Myślę, że to dobre określenie, że blogi prowadzimy dla siebie a nie dla innych. CO prawda fajnie, jeżeli ktoś komentuje, wchodzi i czyta, ale jeżeli mielibyśmy pisać o czym inni chcą, to cała radość z blogowania szybko by zniknęła.

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To od Ciebie zależy o czym będziesz pisać i co chcesz umieszczać ;) ;) Dodałam do obserwowanych ;] Pozdrawiam Aga;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rób, pisz to co chcesz i lubisz, bo robisz to bardzo dobrze. Nie zważaj na opinie innych, bo zawsze znajdą się ci na NIE :) I powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh, aż się zdziwiłam kto to mi tyle komentarzy naskrobał XD Dzięki, dzięki. I bardzo mnie to cieszy, że dzięki tym filmikom Twój ranek zaczął się znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisz o czym chcesz, to przecież twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z Glamourką :)
    To Ty decydujesz o czym chcesz pisać;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.