wtorek, 21 sierpnia 2012

Jednym z moich ulubionych zajęć jest oglądanie dram:)
Najbardziej przepadam za komediami romantycznymi.
Całkiem nie dawno wyszła nowa drama, gdzie to jednym z głównych bohaterów jest członek zespołu Super Junior- Lee Dong-Hae.

Panda and Hedgehog 




Jak na razie są tylko dwa odcinki,gdzie jeden z nich jest tylko przetłumaczony na język polski.
Gdzie można to zobaczyć?

A teraz dam pewne zdjęcia (nie mogłam się oprzeć pokusie:*) , które zobaczyłam ,dzięki  blogu http://my-k-pop-music.blogspot.com/

Na jednym z nich będzie nasz aktor, a na drugim Jego kolega ze zespołu Siwon:* 



+ muzyka,którą ostatnio słucham:P




50 komentarzy:

  1. Last three photos are awesome ;d ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie gniewam :p Ommm.. dziękuję, że znowu o mnie wspominasz <3 + Nic nie wiedziałam o odcinkach po polsku.. Chyba za rzadko oglądam dramy na tej stronie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę coś o Twoim napisać. Nie wiem dlaczego wcześniej o tym nie pomyślałam :< Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam dramy :) Nie ma nic lepszego na poprawę nastroju jak koreańskie komedie romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie toleruję innego języka w filmach niż angielski ;) ewentualnie zniosę hiszpański lub włoski, ale nie wtedy gdy bohaterka woła porque Antonio? ;D czyli telenowele zupełnie out.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy w życiu czegoś takiego nie oglądałam ;)
    pozdrawiam, zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dramy tylko po angielsku oglądam, nie mam więc problemu, kiedy nie ma czegoś po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź, ja jeszcze nigdy nie oglądałam żadnej dramy :( niby mam się za to zabrać,ale chyba jednak nie będzie mi się chciało, znając mnie xD
    ~zauważyłam,że na każdy komentarz mój odpisujesz mi na blogu i jak coś nie musisz tego robić,bo to całkowicie zbędne, chyba że bym o coś pytała, ale normalnie to nie musisz :) ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem rasistką,ale nie przepadam za takimi programami:-/

    OdpowiedzUsuń
  10. Programu nie oglądam ale za to kolesie są nieźli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także przepadałam za komediami romantycznymi :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pandy. I jeże. Coś czuję, że to tytuł dla mnie :D XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słucham Super Junior, ale drama wydaje się ciekawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, no właśnie kończę studiować anglistykę i jestem też nauczycielem angielskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej Madziu!dziękuje za udział w moim candy ;-)
    hehe jeżeli chodzi o Azję to tez mam na tym punkcie hopla xD
    jak masz ochotę czasami pogadac jak otaku z otaku to pisz do mnie śmiało ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze oglądałam wszystko w języku angielskim - wszelkie seriale takie jak plotkara, 90210, the big bang theory, itp, tak samo filmy - na początku ciężko zrozumieć i nadążyć, ale z czasem chwytasz wszystko. Tak samo z czytaniem książek - kiedyś siedziałam ze słownikem i wypisywałam sobie słówka do zeszytu, ale z czasem robisz to coraz rzadziej. Wymaga to trochę pracy, no ale jest też w miarę przyjemne, bo nie jest to nauka z książek i w kółko robienie tych samych ćwiczeń. A co do słówek, to mam dobrą pamięć, ale jeśli mam do nauki np. 300 słówek w jeden dzień, to wypisuję ang po jednej stronie kartki, polskie po drugiej, zginam na pół i uczę się, a potem pytam kogoś żeby mnie przepytał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, na początku może być ciężko, dlatego dobrze oglądać po angielsku i dodatkowo mieć włączone angielskie napisy. Grunt, żeby się nie zniechęcić, bo jasne, że od razu nie zrozumiesz wszystkiego, tylko niewiele. Ale potem jak się osłuchasz będzie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm, jakoś do tej pory nie miałam okazji zapoznać się z dramą... -.-'

    OdpowiedzUsuń
  19. To koreański serial, prawda? Nigdy o nim nie słyszałam, ale to może dlatego, iż wolę oglądać anime ;D A wiesz może o czym tak mniej więcej będzie fabuła?

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam obejrzeć wczoraj tą dramę, ale jak dla mnie jest za krótka :))
    A piosenkę Juniorów słyszałam , fajnie tam tańczą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oh wow :) bardzo fajna piosenka :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe. muszę looknąć na te filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne ciastka na tych zdjeciach hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam, jeszcze sporo zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  25. no to teraz już wiem, a piosenka jest świetna.
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna piosenka ;)
    nie oglądałam niestety, więc nie pomogę..

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna piosenka.
    Za dramami jakoś nie przepadam.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piosenka spoko. ogolnie nie przepadam za dramami [?] xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Piosenka gi! ; ). Panda and Hedgehog - oglądam ! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy mnie nie interesowały tego typu filmy, ale zapewne gdybym obejrzała dramy z Tobą, to by mnie wciągnęły

    OdpowiedzUsuń
  31. Niueee, nie lubię takich filmów :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jestem zwolenniczką takich filmów, ale może.. ;) fajny blog, fajnie, że się tym interesujesz:) zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  33. W tej chwili oglądam japońską dramę medyczną Voice.
    Pozdrawiam :)
    P.S. Jeśli naprawdę chcesz tę mangę, odezwij się do mnie, nie gryzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. za azjatami niestety nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze mówiąc nigdy nie oglądałam. : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przepadam za oglądaniem dram.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*