sobota, 28 czerwca 2014

Zmęczona

Dobry wieczór...
jestem wykończona..
w tym tygodniu albo jestem w pracy normalnie albo wypada mi zastępstwo albo jestem na krótką chwilę w nocy w pracy bo jest dostawa i trzeba wszystko rozpakować.
Dodatkowo jutro (a w sumie to dziś) mam dwa egzaminy ostatnie, a nie miałam kiedy się uczyć:( 
I praca semestralna
W pracy trochę poczytałam ale nie jest to samo co w domu, gdy można spokojnie się skupić eh...

A więc życzcie mi powodzenia!

Dobranoc ;)
Niewyspany mózg nie będzie wstanie nic jutro wymyślać hi hi


13 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.