sobota, 14 czerwca 2014

Baza pod makijaż- dłuższe życie podkładu i kremu BB :)



W moim życiu to druga baza pod makijaż i tak naprawdę to nie miałam ochoty jej stosować bo na co dzień nie używam takich rzeczy ponieważ uważam, że mi to niepotrzebne?
  Z początku bazę tylko stosowałam, gdy wychodziłam gdzieś na imprezę całą nocną aby jakoś na niej przed i po wyglądać ;) 





 Gdy zauważyłam, że baza sprawia iż nawet po spoceniu się krem BB (to używam) nie spływa mi z twarzy to pomyślałam sobie, że jak mamy letnie upały to dobrze zastosować taką bazę, która utrzyma podkład  dłużej na twarzy przez co i ja będę bardziej idealna ;P 





Dlatego też bazę pod makijaż ostatnio stosuje już częściej przez co moja twarz w pracy (12H ) jest w dobrym stanie krem BB się trzyma i pomimo upałów moja buzia nie zaczyna się świecić już po kilku godzinach ja kto miała zwyczaju tylko ten proces trwa znacznie dłużej przez co twarz jest dłużej matowa. 




 Baza wygładza buźkę przez co w dotyku zaraz po nałożeniu jest miła.  Nie zauważyłam aby mnie w jakiś sposób zatykała, a że mam twarz jeszcze lekko trądzikową to bym to szybko zaraz zauważyła bo na mej twarzy momentalnie pojawiło by się nowych 100 niechcianych gości, a tak to nic nie widzę ;)  


Bazę pod makijaż znajdziemy w małej, czarnej, plastikowej butelce, która ma dozownik, a więc jest bardzo higieniczna. 
Baza jest koloru przezroczystego. 
Po naciśnięciu pompki wychodzi nam bardzo mała ilość bazy przez co trzeba na twarz nałożyć 3/4 kropelki. 

Kosmetyk stosowałam, dzięki http://udziewczyn.pl/ 

 




34 komentarze:

  1. mam dwie bazy tą i z Inglota i wydaje mi sie,ze ta jest o wiele lepsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam żadnej bazy pod makijaż ani kosemtyków Ingrid, używamz wykłego kremu matujacego

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebuję czegoś takiego ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bazy używam tylko na większe imprezy np. wesela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się kiedyś czy jej nie wypróbować ale się nie skusiłam. Nigdy nie miałam takiej bazy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś muszę sobie taką bazę kupić dla sprawdzenia czy w ogóle bym się z nią polubiłam, rzadko się maluję, a jak już to delikatnie i lekko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to podobnie jak ja :o) u mnie makijaż pojawia się bardzo wyjątkowo :o)

      Usuń
  7. Muszę w końcu zaopatrzyć się w jakąś bazę. Nigdy żadnej nie miałam, a ta wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej nie miałam, ale pamiętam, że moim ulubieńcem kiedyś była baza z Gosh :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię bazę od Quiz Cosmetics :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam przekonania do tej marki. wygląda mi na "podróbkę" Inglota xD

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię kosmetyki ingrid, ale tego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam i nigdy nie miałam bazy pod makijaz wkoncu musze jakas kupic bo aż wstyd :)
    u mnie też nowy post zapraszam cie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A miałam sobie wybrać ten produkt do testów :P Padło jednak na kredkę do oczu+bazę pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie używam bazy pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam ostatnio bazę Rimmela, ale nawet jeszcze jej nie używałam :) Fajnie, że ta nie zapycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie używałam tego typu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że taki produkt raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również w upalne dni używam bazy:) zdecydowanie poprawia to długość i świeżość makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej nie mam, ale Kobo czeka na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nigdy nie używałam bazy pod makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie lubię baz pod pokłady. dla mnie są za ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używa tego typu produktów ale dobrze że się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W chwili obecnej mam dwie bazy pod makijaż i sama nie wiem kiedy je wykończę ;)

    A powyższego produktu nigdy nie miałam. Może za parę lat skuszę się na niego - jak zużyję to, co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa własnie byłam efektów tej bazy, stosuję bazy różne i często, po jenych zauważam różnicę, po innych zupełnie nic, a jeszcze inny mam wrażenie zamiast poleszać to pogarszają cerę. wyprobuję sobie te która polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używam bazy pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też długo nie używałam bazy i miałam wrażenie,że jest mi to w ogóle nie potrzebne, ale jak kupiłam sobie dermika gold 24k - bazę rozświetlającą, to zrozumiałam, że wcześniej czegoś mi brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie kuszą mnie takie kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.