poniedziałek, 9 czerwca 2014

Maska kolagenowa nawilżająca-kwas hialuronowy=dobry nawilżacz ;)


Jesteś zmęczona po całodniowym dniu pracy, a może upalne dni i suche powietrze dają Ci się we znaki? Być może nie tylko ciałem i duchem odczuwasz zmęczenie ale i Twoja twarz jest szara, zmęczona i sucha?
Jeśli tak to idealnym rozwiązaniem na zakończenie ciężko dnia jest "maska kolagenowa-nawilżająca" 






Maseczka znajduję się w kartonowym opakowaniu, którego szata graficzna jest bardzo prosta i efektowna bo niebieska, a niebieski kolor właśnie kojarzy mi się z kosmetykami, które  typowo mają nawilżać skórę. 





Otworzywszy kartonowe pudełko naszym oczom ukazuję się prostokątna folia, w której w środku jest pełno 'wody', a wśród tej wody znajdziemy maseczkę hydrożelową, która idealnie dopasowuję się do kształtu twarzy. 




 Sam płat hydrożelowy jest bardzo cieniutki ale o dziwo nie rwie się.
Maska jest przezroczysta dobrze nasączona. 
Maskę nakładamy bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawiamy na 20 minut.



Po tych 20 minutach buzia jest widocznie nawilżona- wszystkie składniki w moja skórę wsiąkły tzn. z twarzy ściągam suchy płat hydrożelowy.  Dodatkowo twarzyczka jest jaśniejsza i pełna energii-wygląda zdrowo.

Maseczka jest do użytku jednorazowo.
Warto wypróbować taki wariant maseczkowy jeśli macie już dosyć tych wszystkich kremowych.


Maseczkę przetestowałam ,dzięki http://udziewczyn.pl/
Zapraszam na portal bo aktualnie są bardzo interesujące konkursy :)

15 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię ten rodzaj maseczek i stosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa maseczka :) Nie miałam okazji jej używać, ale chyba po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobała mi się ta maska :). Jeśli spotkam to bardzo chętnie kupię i wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię maseczek tego typu ;) nie wiem, jakoś nie mam przekonania.
    Próbowałam, ale średnio się sprawdzają u mnie i mnie irytują;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś te żelowe maski do mnie nie przemawiają - wolę zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tą maskę, to była fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, bardzo ciekawe i przydatne.... myślę że powinnam to wypróbować, bo moja buzia woła o nawilżenie :"c

    OdpowiedzUsuń
  8. przydałaby mi się taka nawilżająca maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos dla mnie tylko ze u mnie oczywiście jej nie dostane ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.