poniedziałek, 16 czerwca 2014

ARGAN Body Elixir-mała rzecz, a cieszy :)


mieści się w malutkiej, brązowo-złotej, lekkiej, plastikowej buteleczce, której szata graficzna nie różni się pod żadnym względem jeśli chodzi o serię Argan
W buteleczce znajduję się 75 ml olejku.





Konsystencja: Jak na olejek przystało konsystencja jest oleista ale zarazem i delikatna przez co w łatwy i szybki sposób wsiąka w skórę ciała nie robiąc przy tym żadnych plam i maz. Po aplikacji można założyć ubranie np jeansy ale z innymi ciuszkami byłabym ostrożna bo to jednak olejek.




ARGAN Body Elixir jest koloru przezroczystego. 

Zapach jest delikatny i przyjemny dosyć szybko ulatnia się z naszego ciałka. 

Olejek na ciało bądź dłoń wydobywamy z małego dzióbka.




 Jak olejek szybko wchłania się w skórę tak i błyskawicznie działa.
Już po jednorazowej aplikacji możemy cieszyć się gładką, miękka i zdrową skórą. 
 Miejsca bardzo przesuszone po zastosowaniu tegoż produktu mają się wyśmienicie! 

ARGAN Body Elixir świetnie nadaję się na letnie upały ponieważ wygładzi nam skórę, gdy zbyt intensywne słońce nam ją przesuszy, a dodatkowo sprawi iż będzie się ona ładnie świecić. 




 Więcej o produkcie przeczytacie TUTAJ

24 komentarze:

  1. ja uwielbiam olejek arganowy zdecydowanie to jest kosmetyk bez ktorego nie moge sie obyc... uzywam do ciala, wlosow i twarzy.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio się właśnie zastanawiałam czy by nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio się zastanawiałam w Super Pharm czy by nie kupić :3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i właśnie szykuję recenzję ;) na dniach się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii masło do ciała ale czeka jeszcze na otwarcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam olejki !!! Ale arganowy stoi na pierwszym miejscu jako olejek do włosów ! <3
    Mam ogromną prośbę!!!! Potrzebuję kilku klinięć!
    Wiem,wiem pewnie tego nie lubisz,ale to tylko chwilka dla ciebie a szansa dla mnie!
    Mam nadzieję że weźmiesz to do swojego serducha <3
    Gdybyś potrzebowała z czymś pomocy pisz śmiało a ja zawsze Ci pomogę!!! :)))
    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/06/choies.html

    Pozdrawiam Roksana !!! :)))) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się go aplikuje, zaciekawił mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale zaciekawił mnie, fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zapach szybko ulatnia się z ciała ;) W każdym razie zaciekawiłaś mnie tym olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba praktyczna ta buteleczka? Wydaje się być łatwy w aplikacji. To chyba nie jest sam olej arganowy? Ma jakieś chyba zbędne dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda, ale szkoda, ze nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znałam do tej pory tej firmy :) olejek arganowy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek arganowy stosuję od dawna do twarzy i to mój nr 1. Nawet zapach czuję, którego większość nie dostrzega swoimi nozdrzami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wielokrotnie zastanawiałam się, czy warto kupić coś z tej serii do włosów..

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię olej arganowy, a ten mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie przepadam za stosowaniem olejków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.