niedziela, 22 czerwca 2014

22.06.2013-ogladam dramę Fugitive , kończę czytać książkę "Dzieci ze schowka" oraz namiętnie słucham BEAST - 'GOOD LUCK'

Cześć ;)
Aktualnie mój dzisiejszy dzień jest bardzo siedzący, leżący itp. 
Kompletnie staram się nic nie robić chociaż powiem wam ,że przez to ,że ostatnio ciągle coś robiłam to ciężko było przerzucić się na nic nie robienie ale dałam radę.

Jestem w trakcie oglądania dramy 

Fugitive / Plan B / Runaway 

niestety na stronie, której ją oglądam strasznie się tnie i połowa odcinków nie da się zbytnio zobaczyć ale jak to z dramą bywa nie trzeba wszystkiego widzieć bo i tak się wie o co kaman, gdy już życiu obejrzało się tyle dram co ja:) 




Opis:  Historia skupia się wokół astronomicznej sumy pieniędzy, która zniknęła wraz z wybuchem wojny koreańskiej, a teraz po 60 latach znowu się pojawia. Pociąga to za sobą żywiołowy pościg po azjatyckich krajach. Ji Woo (Bi / Rain) i Jin Yi (Lee Na Young) także włączają się do tego pościgu, jednak działają niezależnie od siebie. Jin Yi zbliża się do Ji Woo, żeby wykorzystać go do zrealizowania swoich celów, jednak nieoczekiwanie wywiązuje się między nimi romans. Lee Jung Jin (Lee Jung Jin) odegra szefa ekipy śledczej, który zaintrygowany sprawą zacznie podążać za Ji Woo.

Możliwość zobaczenie po uprzedniej rejestracji TU 

 

Skończyłam czytać książkę  "Dzieci ze schowka" moja krótka opinia jest tu, a więc nie będę już tu o niej pisać.  Zauważyłam tylko ,że jak mi końcówka nie przypadła do gustu to innym tak ale hmm każdy ma swoje zdanie na dany temat :) 

 

Następnie z czym chciałam się z wami podzielić to piosenka, którą ostatnio słucham non stop. 

Cała mi się podoba ale szczególnie pewien moment, a dokładnie to dwa głosy, które je śpiewają po prostu mnie porwały heh  

Dwa razy usłyszymy te momenty ale zaczynają się od 1;35 do 1;55 nie wiem co ale mają w sobie to coś co mnie przyciągnęło ;) 

 

Wiem , że jestem inna ale to coś co mnie wyróżnia wśród innych ;D

6 komentarzy:

  1. W końcu to niedziela, dobrze jest poleniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem inna :) i w życiu bym nie chciałabyś taka sama jak inni. Dramy nie oglądałam, ale może kiedyś, bo opis zachęca, a co do piosenki jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się piosenka :).
    Ja leniuchowałam cały weekend i aż mi głupio, że nie mam nic do roboty :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie być innym!!! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.